>Idag ble jeg inne. >Imorgen skal jeg ute på tur. >Vi liker ikke geitost. >Sveitsisk ost er bra da.
>Hei alle sammen, idag skal jeg lære dere hvordan man lager en deilig kylling-madras-curry. >Den inneholder mange slags krydder som koriander, garam masala, gurkemeie og flere til. >Har noen her sett sykkelen min? Jeg er ganske sikker på at jeg lot den akkurat der borte. *peker på plasset der han låst sykkelen sin* >Hvorfor finnes det så mange faens fartshumper overalt? De har virkelig ødelagt bilen min.
>Hvor i helvete har huset mitt gått? Jeg må ha fått hjerneskade mens jeg var ute. >Husker du hvilken etasje du lå på da du var i sykkehuset? >O fy fabian det gjør vondt i knærne mine. Jeg må ha såret dem enormt da jeg var på tur gjennom Pyreneene. >De fortalte oss at de skulle besøke oss i Italia i april. Men dessverre måtte de avbestille reisen på åpenbare grunner.
Brody Evans
tyskerN y s k e r N
Caleb Price
hei på deg
Daniel Wood
Ceгoдня я ocтaлcя дoмa. Зaвтpa я cхoжy нa пpoбeжкy. Зaвтpa я пoбeгaю. Haм нe нpaвитcя кoзий cыp. Oднaкo, швeйцapcкий cыp хopoш.
Здpaвcтвyйтe вceм, ceгoдня я бyдy yчить вac кaк гoтoвить вкycный кypиный кappи Maдpaca! Oн нaбит вceвoзмoжными cпeциями, тaкими кaк кopиaндp, гapaм мacaлa, кypкyмa и тaк дaлee. (couldn't really figure out a better translation for what not) Ктo-нибyдь видeл здecь мoй вeлocипeд? Я yвepeн, чтo ocтaвил eгo пpямo здecь! [yкaзывaeт нa тo, гдe oн зaпep eгo ] Чтo, чepт вoзьми, пpoиcхoдит co вceми этими лeжaчими пoлицeйcкими (кeк) пoвcюдy? Oни дeйcтвитeльнo paзбили мoю мaшинy.
Cameron Mitchell
is there some ez grammar guide like Tae Kim's japanese one, but for other languages? i don't like textbooks and (((duolingo))) mixes it up with too many exercises
Isaiah Lopez
the teach yourself series is mostly just grammar translations, and there are a lot of grammar references, pons makes a lot of them for example. tho if u mean like a full on grammar practice thing then youll have to just look through the products of book publishers for language learning. you could even go through your local bookstore and usually theres reference grammars in the language learning section. at least here there is.