Sverigetråden - Sprängarupplagan

nej du förstår inte det är bara utlänningar som kan vara arbetarklass i sverige en svensk är alltid minst medelklass så är det bara för det har pappa marx och överstebefälhavare sjöstedt sagt och då är det så bara alla svenskar har flera miljoner på kontot de har ärvt av sina förfäder som hade negerslavar så nu är vi skyldiga att ge bort allt vi har så det så

Attached: 67567212_2214036035554360_3649626434224316708_n.jpg (1080x1080, 140.73K)

>När du når absoluta gränsen så släpper du ut luften så sakta som möjligt, sen kan man hålla andan ganska mycket till.
fast är väl fusk? för kommer väl in syre i kroppen då?

Just det. Hade totalt glömt bort det. Sjukt pinsamt av mig.

jaha, när kommer företag + staten bestämma att denna masspsykos är över då? jag gissar mitten av maj, då de flesta permitteringar tar slut.

ingen aning mann1, inte där jag bor iaf. väldigt sällan man ser en brud med krulligt hår , de brukar oftast platta det vilket jag tycker är synd.

Nej, det är den tekniken fridykare använder. Jag gjorde alltid det när jag dök som yngre. Det enda som sker är att du andas ut koldioxiden. Och det är det du vill.