varför lägger de upp bilder som dessa på ansiktsboken?
Sverigetråden - Sprängarupplagan
Svar till några som inte fick plats i förra
Varför? Romans är inte min grej, vilket är uppenbart. Inga barn eller fru att längta hem till kommer att bli min verklighet. Inga intressen kvar har jag heller, allting är grått och oinspirerat.
Jag brukade måla på fritiden, ganska flitigt och helt acceptabelt om jag får säga det själv. Men inte ett jota finns kvar för mig. Kaosknegare har jag varit i fem år nu och som sagt, det räcker.
33
God natt
>Har deltidskneg på Dollarstore kek. Bättre än inget. Bor i 1a på 24 kvadrat men räcker för mig
Absolut inget fel med det. Jobba deltid kan vara skönt, speciellt i handel.
Breva söta brunpajer
Sov bra
>adam alsing trendar på kvitter
>kollar flödet
>alla skriver på engelska fastän de är svenskar
vad händer?
är trött på att höra mina egna hjärtslag
Stockholmare och zoomers.
det enda de bryr sig om är hur de uppfattas av utlänningar
>dkn jag är i min glada period
vänta 2 veckor så depressionbrevar jag med er, grabbar
why do swed refuses to die on the week-end?
Ta det lugnt och sluta sjuda över stocholmare innan du spränger ett blodkärl.
commie hired doctors don't work on weekends to declare their deaths
Jag är Stockholmare själv, det är sanning.
Gud va trist.
Helvete vad BASERAT
Fuck svennar
>Fuck svennar
Bilden är inte rolig
>Bilden är inte rolig
>Fakk svennar
>dkn kollade dykare på dutuben
>blev nyfiken
>testade hålla andan
>2 minuter och 41 sekunder utan större problem första försöket
Hmmm. Nu ska jag fan i mig öva tills jag når 4 minuter.
han äger flera lackeringsfirmor i malmö
han äger alla lackeringsfirmor i malmö
Invandrare: fuck svennar
Också invandrare: jävla svenne do kan inte göra kul av mig jag svär på min mamma jag ska göra kaoz av dig
Baserad keynesian
Vad fan hände med Sverige 1962?
i.4cdn.org
Herregud. Finns det några såna här eller är det bara i Amerika?
Det är bara dålig humor
klarade 45 sekunder sen höll jag på att svimma
Klarar typ 20 sekunder och jag röker inte
Andas långsammare och djupare andetag i några minuter och försök igen
Mitt rekord när jag var yngre var 4 minuter och 31 sekunder. Brukade dyka massor i Ågelsjön.
>Det är bara dålig humor
>dkn varsel om uppsägning
>dkn ingen jävel anställer just nu och kommer förmodligen inte göra det närmsta året
Hur kommer det sig att man inte kan arbeta hemifrån när man ändå är arbetslös?
hur ska man göra precis innan man håller andan? andas in djupt eller andas ut?
Regeringen borde lägga mycket mer resurser på psykvården just nu i coronatider och upplysa om mental ohälsa
Djupt andetag precis innan du håller andan
de flesta där är inte arbetslösa, de jobbar på alla lågavlönade jobb. Var tror du Stockholms alla chaufförer, städare, äldrevårdspersonal etc. bor?
Alltså, fyll upp lungorna med luft och håll andan alltså
Du kan inte stjäla saker av dig själv...
Andas in så djupt du kan, sen andas ut kanske 5%.
Sen slappnar du av, försök att undvika all kroppslig aktivitet för allt du gör förbrukar syre. När du når absoluta gränsen så släpper du ut luften så sakta som möjligt, sen kan man hålla andan ganska mycket till.
Inte bor dom alla i Järva i alla fall? Och även om det var så, dom absolut flesta svenskar har inget jobb dom kan göra hemma eller något lantställe heller för den delen.
nej du förstår inte det är bara utlänningar som kan vara arbetarklass i sverige en svensk är alltid minst medelklass så är det bara för det har pappa marx och överstebefälhavare sjöstedt sagt och då är det så bara alla svenskar har flera miljoner på kontot de har ärvt av sina förfäder som hade negerslavar så nu är vi skyldiga att ge bort allt vi har så det så
>När du når absoluta gränsen så släpper du ut luften så sakta som möjligt, sen kan man hålla andan ganska mycket till.
fast är väl fusk? för kommer väl in syre i kroppen då?
Just det. Hade totalt glömt bort det. Sjukt pinsamt av mig.
jaha, när kommer företag + staten bestämma att denna masspsykos är över då? jag gissar mitten av maj, då de flesta permitteringar tar slut.
ingen aning mann1, inte där jag bor iaf. väldigt sällan man ser en brud med krulligt hår , de brukar oftast platta det vilket jag tycker är synd.
Nej, det är den tekniken fridykare använder. Jag gjorde alltid det när jag dök som yngre. Det enda som sker är att du andas ut koldioxiden. Och det är det du vill.