HAHAHA du fatter tydeligvis ikke hvad Yas Forums står for.. din absolute faggot AHAHAHA
Danefag tråd
Ka' du huske dengang man fra politisk hold forsøgte at lave en love der holdt politikere ansvarsfri mht. til nye lovvedtagelser?
Den slap de ikke fra - nu må vi se hvor fordummede befolkningne er blevet siden.
Kamelåså? Kamelåså? Ja jeg forstod ikke et ord han sagde...
Uha, så må du jo undervise mig, oh vise trompet.
Eller klarinet... eller et andet musikinstrument.
Dejligt at se du har fulgt med Yas Forumsro jeg tvivler meget på der sker noget medmindre der bliver startet noget som der gjorde med ex. ACTA. De fleste er blinde og giver ikke rigtig fem flade potter pis for politik grundlov og rettigheder.
Velkommen til undtagelsestilstand - frem med skeerne hvis de tror vi vil acceptere det på længere sigt
Ikke bekymret.. det er vel bare en modificeret terror paragraf som gør det nemmere at gennemgå mistænkte uden at skulle give en reel begrundelse for at de er terrormistænkte.. jeg kan forstå at bandemedlemmer og ekstremister er bekymret men personligt er jeg pisse ligeglad
Tror du Corona er så farlig som de får den blæst op til eller at det her er en test for at se hvor meget crowd control de kan opnå med de værktøjer de har.
Det er en trist udvikling, men jeg må indrømme jeg er stået af - jeg har ingen inflydelse og jeg er holdt op med at lade som om jeg har.
*terrorparagraf
*pisseligeglad
Sammensatte ord for fanden! SAMMENSATTE ORD!
Terrorparagraf nu, fast love senere. Vent blot.
Hvis du tror den kun er til for bandemedlemmer og fremmedkrigere bliver du overrasket. De har fjernet alles rettigheder ikke kun dem du nævner.