Danefag tråd.
Hvad er jeres holdning til regeringens nye hastelov?
ekstrabladet.dk
Danefag tråd.
Hvad er jeres holdning til regeringens nye hastelov?
ekstrabladet.dk
Regeringen er for inkompetent til at misbruge den,.
Ih og næh, sikke vi skal have amerkanske tilstande. Enhver undskylding for at fjerne bare lidt mere autonomi og retssikkerhed fra befolkningnen.
"Der er også mulighed for vaccination gennem tvang."
Loven er så vag formuleret, at den i princippet giver myndigheder lov til at tvangs vaccinere imod alt. Desuden er der jo ikke en vaccine imod Corona på nuværende tidspunkt.
PUBA LORT PUBA LORT PUBA LORT PUBA LORT PUBA LORT PUBA LORT PUBA LORT ... LORT PUBA.... du da for dum at hører på ..I..,
Amerikanske forskere har fundet ud af Corona kan overleve i luften i flere timer og på overflader i op til 3 dage. Samtidig er den fundet i rygmarvsvæske hos en 56 årig patient og den kan overleve i op til 98 fahrenheit svarende til 33 grader celcius. Det vil sige den ikke forsvinder foreløbig men tror du loven forsvinder igen?
???
Hi Danish homosexual!!!! I just wanted to say that I *love* the letter "å" you typed. That letter "å" is SOOO CUTE!!!!! AWWWW!!!! Here's a hug for making me smile---> *hugs* Please reply back with a hug!!!
Både politi og forsvar har misbrugt og malket de nye lovgivninger indenfor masse overvågning. Hvad gør du tror denne lov ikke vil blive misbrugt?
Selvfølgelig vil den lov blive "glemt" - men forblive aktiv.
Man ska' altså være mindst atten for at bruge Yas Forums.
Er loven de har vedtaget ikke grundlovsstridig og kan de politikere der har været inde over holdes ansvarlig for at undergrave demokratiet? Vi startede en shitstorm med ACTA så det her burde være endnu nemmere at få oplyst folk om.
jeg synes bare at manden er idiot just sayin
OKAY vis ingen vil sige det så gør jeg FUCK PERKER
Niggers gonna nigg
Yas Forums er 18+
Jeg skal Sige lygs så skade Skøne å? Ja kamelåså er meget godt.
Wutt Wutt in the butt?
HAHAHA du fatter tydeligvis ikke hvad Yas Forums står for.. din absolute faggot AHAHAHA
Ka' du huske dengang man fra politisk hold forsøgte at lave en love der holdt politikere ansvarsfri mht. til nye lovvedtagelser?
Den slap de ikke fra - nu må vi se hvor fordummede befolkningne er blevet siden.
Kamelåså? Kamelåså? Ja jeg forstod ikke et ord han sagde...
Uha, så må du jo undervise mig, oh vise trompet.
Eller klarinet... eller et andet musikinstrument.
Dejligt at se du har fulgt med Yas Forumsro jeg tvivler meget på der sker noget medmindre der bliver startet noget som der gjorde med ex. ACTA. De fleste er blinde og giver ikke rigtig fem flade potter pis for politik grundlov og rettigheder.
Velkommen til undtagelsestilstand - frem med skeerne hvis de tror vi vil acceptere det på længere sigt
Ikke bekymret.. det er vel bare en modificeret terror paragraf som gør det nemmere at gennemgå mistænkte uden at skulle give en reel begrundelse for at de er terrormistænkte.. jeg kan forstå at bandemedlemmer og ekstremister er bekymret men personligt er jeg pisse ligeglad
Tror du Corona er så farlig som de får den blæst op til eller at det her er en test for at se hvor meget crowd control de kan opnå med de værktøjer de har.
Det er en trist udvikling, men jeg må indrømme jeg er stået af - jeg har ingen inflydelse og jeg er holdt op med at lade som om jeg har.
*terrorparagraf
*pisseligeglad
Sammensatte ord for fanden! SAMMENSATTE ORD!
Terrorparagraf nu, fast love senere. Vent blot.
Hvis du tror den kun er til for bandemedlemmer og fremmedkrigere bliver du overrasket. De har fjernet alles rettigheder ikke kun dem du nævner.
Hej fra Slesvig!
Hej til Slesvig
godt nytår siger jeg bare
du er inde på b/ random, og vil ha at folk er voksende HAHAHA du er en ultimativ faggot.. jeg knepper din bedstefars stomi
Som enkelte individer er der intet vi kan gøre. Men hvis vi får oplyst nok om den her lov og de rettigheder politikerne stjæler fra os kan det ske vi får en reaktion der er større end hvis vi bare poster en fb status om det. En af grundene til det står så slemt til er, at mange føler det kan være ligemeget og at vi ingen indflydelse har.
Er pisse ikke bare et adjektiv her, ligesom meget ligeglad?
Gudte skæde! skuge jeg hånske slæf sedt cikkelekolen?
Jo så lad os bruge sovesofa som eksempel istedet. Men er sikker på du fangede pointen i
Der er en go' grund til at et begreb som "politikerlede" er opstået.
Her får du et frisk (you) lille ven, spis nu ikke det hele på én gang.
Gudte skæde, øh, cikkelkolen? cik-kel-kolen... medde skæde dære?
Ja og det er den politikerlede der er en lille glød i bålet. Hvis vi puster til den kan vi ende op med at kunne grille til sidst.
øhh.. ?
Frem guilloutinerne - tid til at rydde op på borgen.
spis mit lort :D men tak XD
cringe tryhard, brormand.
stunning brave
KOM HJEM TIL MOR DANMARK! DANMARK TIL EJDEREN!
Du spise meget tissemand
hey bøsser, hvordan går det med coronapanikken i Jylland? Har i allesammen raided den lokale Rema1000?
rema i hobro er tom :D folk er fucking bange for ikke at få noget og æde
Saknar ni Skåne?
JA! Kom tilbage til gamle Danmark, Skåne, kom hjeeeeem!
Hvis vi gjorde tror du så ikke vi havde taget det igen?
Folk er jo sindssyge.. jeg gik ned i kiosken for en time siden, og handlede en pakke smøger og en pakke lokumsrulle.. de havde rigeligt på lager.
Kom hjem! Skåne, Halland og Blekinge er DANSK HJERTEBLOD.
det er knap så enkelt..
Hvis regeringen har lyst til at komme ind og se på mig kneppe min kæreste de næste to uger, så det også fint nok.
det har vi allesammen, fyr op for livestream.
Hvor får du loven til at være 2 uger henne?
Οροφής δόσιμο δοσξεπδξς σκσ´ζμέ δόσης το άπαξ ΦΠΑ δπδβεβ απδψμαμβσιχξς.
enecelle på psyk Skt Hans P5 jeg er seriøst mental brormand
Κατά τον δαίμονα εαυτού.
tror du der er permanent undtagelses tilstand?
>Ceiling dosage dispenser dose single dose VAT free shipping
dude wtf
Ingen steder i loven står der nævnt den er tidsbegrænset. Som er det bekvemt hvis nyheden om loven passere og den er gældende selv efter corona hysteriet.