/nederdraad/

Komaan jongens! We gaan het kartel verjagen!

Attached: 1563106688493.png (1080x926, 1.22M)

dat is een man

je ben zelf een man

Minder drinken Cindy.

nee

Stel je voor dat jij Julien Rochedy bent en elke avond de zweterige muskusgeur van Eva's anus kan ruiken en likken.

gemaakt voor GZP

>3d printer doet het
joepie

Ik VERDIEN een patatje oorlog.

>drinken
Het was niet mijn paal en ik ben aan het vasten

Soms poep ik een paar dagen niet en als ik dan weer poep is het zo'n heel klein drolletje. Heb ik corona?

Paal je voetjes terwijl je vast.

DIT

Al 3 dagen geen alcohol.
Zie je wel dat ik geen drankprobleem heb.

neeee ik ga online op een anonieme forum mensen beledigen die zielig zijn want ik ben superieur en heb een serieuse mentale ziekte

Nee, dat is voor mijn schatje

Eet meer vezels imko

Als ik de keuze had om haar een kus te geven of om aan haar haar te ruiken zou ik aan haar haar ruiken en haar snel een kusje geven.

>dvw geen vd om te knuffelen terwijl we doof worden omdat psychocandy van the jesus and mary chain te hard staat

knap! ik ook al 2 na mijn kater :)

Al 3 weken niet gedronken
Tot nu

sex

Projectie! Wacht...

Wanneer kan ik terug naar NL reizen? Ik wil eindelijk meetuppen met m'n bazige NLse moslima tindermatch

Attached: Screenshot_20200407-222757.jpg (1404x631, 139.82K)

16 maanden hier.

Yes

Seks schrijf je met ks. Maar wel een goede paal.

Attached: 1520179362849.jpg (308x362, 28.65K)

*seks

>dvwg breedgeheupte mena vd

Attached: 1587644704186.jpg (693x2043, 99.67K)

ik ga cindy helemaal vullen met mijn zaad tot het er uit druipt
het liefdeskindje houden we

Doe ik al, ik koop altijd de volkoren macaroni en spaghetti en eet brood maar soms komt er gewoon niks uit. Dit vind ik best jammer omdat ik dan het genot van poepen misloop.

cindy moet met haar voeten mijn piemel tot appelmoes trappen want ik ben een nutteloze man zonder ruggengraat

>dvw geen exclusieve vriendin

Attached: Madame_X_(Madame_Pierre_Gautreau),_John_Singer_Sargent,_1884_(unfree_frame_crop).jpg (1895x3680, 1.38M)