settipainos postatkaa settejä
/mämmi/
Other urls found in this thread:
hetkinen täähän on sen saman ylisjonnen painos
kusetusta
oispa nyymin sileä mega muhku super herkku pymppy
Onks toi pasaatin itäovi
Akari on mun lempityttö
Sillä on parhaat ilmeet ja on tosi sulonen muutenkin
Blind Guardian toimii aina. Laulaja on mahtava. Ja musiikki. Eri kiva oli kiva tuossa melodia tai joku semmonen. Progehtavaakin oli mikä oli kiva.
Giggel's :D
youtube.com
niinpä vitun paskavammaset miksette ikinä tee uutta painosta? mä tekisin jos ei ois kuvabanni
joo mä unohdin tehä uuden
m&n
akkariii~n
Näytti musta virastotalon alueelta tai siellä Lidlin lähellä mutta kai se pasaatikin voi olla
Sakurako on TYMÄ!!
Sakurako-chan-man!
Oon runkannu näille kahelle
*viuh*
jahy on mun tytär
oho
>Kymmenen vuotta sitten suomalainen kehitysmaa-aktivisti Jyri Jaakkola, 33, lähti Meksikon syrjäseudulla matkalle autosaattueessa kohden San Juan Copalan kylää Oaxacassa.
>Tarkoitus oli viedä asemiesten saartamaan kylään ruokaa ja lääkkeitä.
>Uhka oli tiedossa. Kenties saattueen kolmekymmentä aktivistia ja ihmisoikeustarkkailijaa kuitenkin uskoivat, että kylää piirittävä joukko ei käyttäisi väkivaltaa.
>Toisin kävi. Autot pysäytettiin ampumalla. Jyri Jaakkola ja meksikolainen ihmisoikeusaktivisti Bety Cariño surmattiin ja monet muut haavoittuivat.
Tyttärenihän sieltä!
hiljaa hampuusi ukko jahy on mun tytär
miten pääsisi tälläisiin hommiin? ei sillä että neekeri ukkojen oikeudet kiinnostaisi olisi vain vähän jännitystä
???
sen siitä saapi
aika hienot reddit välit
noita hippiryhmittymiä riittää, valitset vaan itteä lähinnä olevan
Meidän tytär
Me ollaan sovittu tästä, nyymi
se oli fat lady getting an abortion
ainiin joo anteeksi olitkin toinen isistä, luulin että olit joku huijari hampuusi ukko
miksi vihernistit on aina jotain jerejä tai jyriä?
Ei se mitään *pus*
Vihaan nyymejä... en saa unta enää... nyymejä kaikkialla vittu... nollapostauksia... homopostauksia... animepostauksia... en voi paeta... vihaan nyymejä...minun täytyy tehdä jotain...
ole yksi meistä niin ei suututa enää
oispa mullakin noin ihania nyymi unia...
nyymi...