Attached: hakan_hellstrom_kronika.jpg (980x552, 96.83K)
Sverigetråden - Håkan Hellströmupplagan
Ayden Walker
Other urls found in this thread:
youtube.com
i.imgur.com
twitter.com
Sebastian Allen
Oliver Adams
Biancus som sjuder över vikingar?
Juan Williams
HÅÅÅKAN HELLSTRÖÖÖM!
Mason Sullivan
Tyler Gray
Ska nog lira lite vikingaerövringar
William Thomas
DDS
Connor Richardson
Varför sitter du här och gråter hela dagarna, blattehanrejen? Åk hem!
Lucas Anderson
Missa inte
Joshua Martin
Japp.
Isaac Reyes
tror oironiskt SDare att de kommer att tjäna på covid-19? Visst inser de väl ändå att sveriges befolkning slutit upp runt tegnell på samma sätt som britterna slöt upp runt Churchill under 2a världskriget?
ni kan gnälla hur mycket ni vill om >muh sjukvård och >muh 20 000 döda, men faktumet är att den överlägsna majoriteten av svenskar nu gått in i svensk förträfflighetsläge. Om så 100 000 dör så kommer fortfarande majoriteten att säga "jo, men vi räddade ekonomin och fler i längden".
Ni kan fortsätta försöka, men kom ihåg att det här inte är en fråga SD kan vinna. Det som kommer att hända om SD försöker gå emot opinionen är att de kommer förlora stöd, ingenting annat. Det bästa de kan göra (och detta vet Jimmy om) är att bara vara tysta och låtsas som ingenting tills detta blåser över, annars riskerar de att framstå som 5:ekolonnare.
Jacob Collins
>NEEEJ OM DU INTE ÄLSKAR MINA FANTASIER OM VIKINGAR SÅ ÄR DU INTE VIT
Michael Torres
vi var vikingar och skit
William Sanchez
Connor Young
>aboooo... jag inte blatte, jag vara självhatande svennecucken, wallah jag svär!
haha aa
Jason Nelson
Aiden Long
Ändå så är grekland och italien ett bajsländer idag samtidigt som de germanska länderna är de mest utvecklade i världen
Cameron Lee
>dkn ingen femdomfv
Henry Evans
Hysterisk.
Jayden Baker
åk hem
John Ward
>NEEEEJ du måste bygga stora hus för att kompensera för din lilla kuk annars är ni bokstavligen negrer!!
Adam Sullivan
Sydeuropa och Balkan kommer finnas kvar om 30 år men det kommer inte Nord- och Västeuropa att göra.
Zachary Jenkins
Korrekt, vi var ju faktiskt vikingar.
Julian Lewis
Biancus åk hem
Chase Robinson
Vilket "vitt" land kommer du ifrån, blattehanrejen? Och varför åker du inte tillbaka dit?
Carson Collins
Vikingar är gay.
Justin Lopez
>Gentle femdom
Baserat och f1h1
>Det du brevade
Bögigt, patetiskt, och f1 gri vi.
Dylan Price
det är biancus
Eli Moore
Du är bokstavligen här för att ditt äckliga, korrupta balkan-land du kom från är skit.
Hudson Scott
>Sydeuropa och Balkan kommer finnas kvar om 30 år
Inte med de där födelsetalen och utflyttningarna.
Luke Miller
Moderna italienare är inte samma folk som rommarna