/NEDERDRAAD/
goedkoop pisbier editie.
/NEDERDRAAD/
goedkoop pisbier editie.
WAKKER WORDEN!
kankerhomo de draad was bijna gestorven en dan kon ik een nieuwe maken maar nu heeft ge em gered
hij sterft wel af geen stress
Jij maakt alleen maar kak.
ik ben een vrijdenker
Was ik net op tijd dus, gelukkig.
En dan ga ik nu lekker naar werk, tot vanavond kleuters!
OH NEE NEE NEE
DIT IS DE GEMIDDELDE FVD STEMMER
>IK BEN TOTAAL GEEN INCEL HOOR
ik wel
Nu een korte totale lockdown, daarna zsm met beschermingsmaatregelen terug naar normale leven. Zó krijgen we #coronavirus onder controle.
Tegen welke lockdown protesteren ze? Die van Spanje of Italië?
Marco van Esch
1 month ago
R.IV.M. = Rijks INSTITUUT VOOR MANIPULATIE !
101
dit is hoe kanonvoer eruitziet in een oorlog
Nee dat popje wordt geneukt door het kanonnenvoer.
ik ben alleenik ben alleleik ben ik ben ik ben alleen ik ben alleen ik ben alleenik ben alleleik ben ik ben ik ben alleen ik ben alleen alleen
ik ben alleen ik ben alleen alleleik ben alleen ik ben alleen ik ben alleen ik ben alleen ik ben alleen ik ben alleen alleen ik ben alleen ik b
Lekker editie!
>dvwg pisbier
OH RHODESIA IVE GIVEN YOU MY ALL
AND NOW IM NOTHING
Ik zegen de regens beneden in Afrikaaaaaaaaaa
>om pandemieën te vermijden in de toekomst moet men minder vlees eten en geen deforestation erger maken door extreem consumptie van plastiek, Palm olie etc, we moeten de biodiversiteit bewaren en promoteren!!!
>geen enkele citatie over de Chinees/Aziatisch/Amerikaans eetcultuur en hun gevolgen op de natuur en het hoeveelheid vlees verschil per capita in vergelijking met Europa, en hoe de urbanisatie heeft de landschap verandert met het nieuwe economische groei
Als je zo’n een politiek en maatregelen wilt invoeren moet je ten minste eerlijk zijn, de Europees eetcultuur is feitelijk superieur en hygiënischer, maar je gaat het nooit horen omdat we PC moeten blijven
whataboutism
Ik ga veel om met Chinezen. Die weten dat ons eten beter is. En dat Greta gewoon een keer goed geneukt moet worden met op het westen te kankeren, de arme landen zijn veel erger.
>deforestation
>promoteren
Hier spreekt men Nederlands
Nee, het is geen watoverism, het gaat echt om ons afstand met dieren en hoe we behandelen hen hier in het Westen, je loopt minder risico om virusjes te ontmoeten als het allemaal hygiënisch blijft en dat we geen wilde dieren vermengen in ons huidige Familiair dier-Mens virus genenpool. Als je het beperkt van het begin dan loop jij minder risico op een corona 34 in de toekomst
Maar de meest Chinezen snappen geen kut van basis biologie laat maar hoe ze het schoon moeten maken
China en het wereld moet strengere wetten invoeren anders zijn we gedaan als civilisatie
>dvw geen vd om naast wakker te worde
En om oetz de voedingsindustrie en hun lobbies zijn ook schuldig, niet alleen China
Letter = b
ewa waarom regent t altijd in deze kaolo tatta land
Wat?
>zie tof plaatje van belgische 'ardenne hunters'
>zoek meer info
>letterlijk iedereen noemt het "chasseurs ardennais
>zie nooit iemand het ardense jagers noemen zelfs niet de vlamingen
lmke kk triest