Drep deg selv mens du lytter til koselig musikk (i et videospill) -utgaven.
Forrige:
Drep deg selv mens du lytter til koselig musikk (i et videospill) -utgaven.
Forrige:
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtu.be
twitter.com
maybe
i've been thinking about whether i should introduce myself as that or not because being honest is good but if i say no then people will be extra mean
takk for raden!
Heimkok
Først for Immortal
Eg må drite
passerer du?
>kantinekarsk
Herlig, få kjemistudentene til å mekke heimerten, så tar vi kaffe fra sito. Jeg tar med megafon (med sirenefunksjon) så holder jeg en liten tale om jødene når jeg blir full nok.
Japanske
>oppildner til selvmord i tråden
>i et forum der 2/3 er tapere og svært deppa
basert
miljøet mitt sier ja, men jeg er en tøff dommer for meg selv
min psykolog sier at jeg kan være "stealth"
så kanskje
Du er mann nå, velg din jentevenn
count grishnackh, ikke euronymous.
okei?
Gutta, jeg jobber med den nye og forbedrede jv-ruletten, og jeg mangler bare ETT bilde, og jeg tenker at det kan være en av de jævla kjerringene til han ESPEN. Men da trenger jeg informasjon om hvem av dem som faktisk er hvem (fordi jeg har ignorert brev av og om ham siden for alltid), samt et bra bilde.
KAN DERE HJELPE??!?!?!??!?!
>Holder en tale om jødene
BASERT
Hadde jeg hatt deg som kompis IRL kunne vi tatt syre og pratet om livets store spørsmål i Høyskoleparken, eller tatt en tur innom Studenterhytta oppe ved Gråkallen og rødpillet tyske studenter på jødene.
hun tynne med mørkt hår er vel ekseksen
hun litt krafitge med blondt er roastbiffen
utenom det er jeg ikke sikker på hvem resten er
youtube.com
Dead er min favorit desu
jeg må nesten ha bevis, eller så tenker jeg at du er bilde relatert
>høyre
ser at hun er hore, sprer jo beina som bare faen på et bilde
jeg vil ha en jv som dette
Fyfaen gutta se The Great Escape
youtube.com
påminnelse om at alle planla å drepe euromus, han var en same, kommunist, homofil og verden er bedre uten han
Basert
Høyre
youtu.be
Ekte tristgutt timer
har bare en kompis som er rødpilla på jødene, men skulle gjerne hatt fler, er slitsomt å ikke kunne si sannheten.
>tatt syre og pratet om livets store spørsmål
Høres fint ut, men tørr ikke å ta noe "hardere" enn hasj fåvæ. FYff skulle gjerne hatt noe grønt nå
Tror jeg har bilder av de to ja. Hvem av dem har høyest megmeg-potensiale?
dette er en utgave jeg kan like!
favoritt mayhem album, gutta? for meg Grand Declaration of War
jeg er forelska i det bildet der. Fy faen for en perfekt kropp AAAAAAH og det smilet faen
>ingen rullestoljv
Embla het ekseksen, bilderelatert
+Hun styrer deg
-hun styrer deg
men hvis vi teller med live album så er det Mediolanum Capta Est
vent hva faen. tror det der er uironisk kjæresten til søskenbarnet mitt. Hyggelig jente, men bruker mye sminke.
Kindah og Embla går inn i en Volvo 240, Ida blir løftet inn i samme bil. Hvem kjører?
Mmmmm ja, nå snakker vi
>Hun styrer deg
Utdyp denne er du snill
Roastbiffen, eksen og eks-eksen. Eks-eksen er hun vi kjenner best, hun trener på Kraft sammen med Zydd og har en guttevenn som hun hanreier sammen med Espen.
Endelsen fåvæ
Eurohomo var en jævla taper og svartmetallscener er bedre uten han.
I det tilfellet så var Espen sammen med kjæresten til søskenbarnet ditt for mange år siden
>påminnelse om at alle planla å drepe euromus, han var en same, kommunist, homofil og verden er bedre uten han
Morsomt hvordan den herrer av kaos filmen framstilte euronymous som en liten, forvirret tenåring som bare ville passe inn og føle seg akseptert
ja hun er perfekt
Er nok dødknus på meg
Espen dumpet roastbiffen fordi ekseksen ikke likte henne
jeg sjekka, fy faen det er henne.
Mekke deg snublekode så vi kan avtale et møtested da fåvæ, jeg er kjøttautisten
Både boka og filmen er sensasjonalistiske makkverk proppfulle av løgner og dritt. Er ikke en eneste figur fra det miljøet som støtter det.
forferdelig film forresten
synd ikke Sion Sono fikk lagd filmen. åkerlund er en talentløs apekatt
spør meg noe om norrønt da
Var det ikke en av dem som ble sammen med en råner? Dro ikke Espen og banka opp en eller annen pga. disse jentene også?
Drøyt, lol.
Dødknus eller Chimera fåvæ
fåvæ du vil ikke møte meg, jeg er autistisk som faen.
Lespen skrev også følgende om ekseksen engang
>Ekseksen bryr seg veldig men hun har en tendens til å skifte meninger basert på humoret veldig kjapt som forer til litt problemer mellom oss. Som sagt, jeg går ikke inn på hva eller hvorfor
Kan tolkes som om hun er bipolar
mye jobbtilbud for folk som har grad i norrønt? har du ofte sex pga. du kan så mye om norrønt?
Er det ein riktig fremstilling som dei gjer i tv-seria "vikingana" av norrøna tidar?
nei.
Ida blir sint fordi hun ikke vil ha hjelp
Hvor mange av dagens vikinglarpere hadde blitt voldtatt i hjæl av ekte vikinger?
Litt trist du ikke vil møte meg fåvæ, vi kunne snakket så mye om jødene. Og jeg kunne introdusert deg til mitt nettverk, der alle er nesevise :)
er det noen baserte bergensere her da? jeg har ingen venner jeg...
tenker du selv at du er en morsom fyr?
(bare et spørsmål.)
Ingen liker bergensere
Dette, hun er ei sterk ung kvinne som klarer å komme seg inn i 240en uten hjelp
Det går bra sutreanon, du har oss.