Norsk-samisk vennskapsutgave
Forrige tråd:
Norsk-samisk vennskapsutgave
Forrige tråd:
Er jeg som spammer brettene med plagsomme norgebloggtråder, f.eks Jeg skal få hele verden til å se på nordmenn som det mest irriterende, egoistiske, drittsekkfolket, spammepester som ikke har livets rett. Alle skal hate dere før jobben min er ferdig.
dfn ingen samisk søtnos-jv fra Jokkmokk
Blacked when?
What happens in Kasakstan?
Ingen basert utgave? Nei vel
Du er pedofil hvis du synes at disse to er finere enn jentene i Norsk-Samisk Vennskapsutgave.
Gjeninnfør sameparagrafen
Norway more like Norgay haha
Noen her som har erfaring med webhandel? Vi bør få trådkultur for /hjemmebedrift/
Nothing literally
Holder på med logo mens jeg leter etter perfekt domene, skal selge niche programvare. Kommer trolig til å bruke woocommerce med det første. Shopify er nok mindre stress og jeg eide aksjer av det (solgte på 383 grrr) men de tar grovt betalt for stortsett alt du trenger av custom ting og plugins.
Andre hjemmebedriften er rett og slett blogg hvor firmaer betaler meg for å poste artiklene de sender meg. Tjener vel kanskje 2000 i uken. Litt vanskeligere å scale (blogger med disse statistikkene koster masse peng, jeg var heldig med min) og kan til tid være mye arbeid med redigering.
bedrift nr#3 skulle jeg egentlig selge data, tracket stortsett alle på twitter en stund. Usikker på lovligheten og litt slikt så det er i veldig tidlig fase fortsatt, gir relevant data gratis ut uten å ta betalt i hår om å fi noen linker.
pic rel en logo ide jeg uitvikler til programvare. Representerer input/output
>hår om å fi
håp om å få
nåjn andre? Sikkert noen som driver med noe spennende eller har noen nyttige tips eller erfaringer.
Poland more like Pooland haha
>redigering.
og blir fort brent ut på slikt også for ofte er det slik at du må skrive om 90%+ av det som sendes inn. Frilans skribenter generelt er talentløse.
Waxa muhiim ah inaad ogaato in baaritaankan aannu ku siinayn wacaal cudurkaaga ah.
Ser ut som noe nazigreier fåvæ
I morgen vil mange mennesker feire bursdagen til den politikeren som har gjort mest for å ødelegge Norge.
Mulig. Fortsetter å tukle med det mens namecheap beast mode går gjennom domenelistene mine
Hadde nesten glemt dette.
Fyf, nå skal jeg kjøpe noe godt og kose meg imorgen :)
Hyll seier
kofte
Nesten like greit at Fjotolf ikke dro dagen før sånn som han hadde planlagt, da hadde hun vel fått martyrstatus også
How are you dealing with corona-AIDS?
???
Kristin Clemet?
Fikk nettopp disponeringskort fra forsvaret
>Hitler og Brundtland har samme fødselsdato
Fy faen!
Fordi du dimma nettopp
Fikk det jeg også, ikke så lenge etter dimisjon. Forseglet brev som bare skal åpnes på SMS/TLF fra forsvaret. Er ikke farlig åpne, men skal egentlig være forseglet så arbeidsgiver vet det er ekte.
Ikke bare det, de har også nøyaktig 50 år forskjell.
Hva er egentlig problemet til Sandnes?