youtube.com
Litar ni på hans 'strategi'?
youtube.com
Litar ni på hans 'strategi'?
Other urls found in this thread:
youtube.com
i.4cdn.org
twitter.com
vår befriare
baserat och pessmismpillrat
bryr mig varken om tegnell eller corona
jag är faktiskt ganska trött på båda om jag nu ska vara helt ärlig
Fy satan vad ful. Tycka vad man vill om låli liknande tjejer, men hon är ju täckt av grivi tatueringar.
TA.
KLIVET.
Om någon anledning var jag bara jävligt kåt på att få göra den nya tråden. Och var en av de få bilderna jag hade som inte var överanvänd, eller för kontroversiell.
Tegnell gjorde ingenting fel
Min gjutjärnspanna har ett handtag i trä
gör inte så igen är du snäll
bajserat
Förlåt.
Läskig bonbi ser ut där
det finns andra söta tjejer där ute
det är ok hörru
Det är överhuvudtaget få människor som tror på sig själva - av dessa är det en del som föds med denna tro som med en nyttig blindhet eller partiell andlig förmörkelse (Vad skulle de få syn på om de kunde se ända ner i botten av sig själva!) De andra måste först tillägna sig den: allt gott, duktigt, stort som de gör är först och främst ett argument mot skeptikern som bor inom dem. Det gäller att övertyga eller övertala honom, och till det krävs det nära nog geni. Dessa är de själv-otillfredsställda.
DETTA LIV SOM ROPAR TILL VAR OCH EN AV OSS: "VAR EN MAN OCH FÖLJ INTE MIG - UTAN DIG SJÄLV! DIG SJÄLV! OCKSÅ VÅRT LIV SKA FÖRBLI RÄTTFÄRDIGAT INFÖR OSS SJÄLVA! OCKSÅ VI SKA FRIA OCH UTAN FRUKTAN, I OSKYLDIG SJÄLVISKHET, VÄXA OCH BLOMMA UTIFRÅN OSS SJÄLVA! OCH SÅLUNDA LJUDER ÄNNU I DAG, VID BETRAKTANDET AV EN SÅDAN MÄNNISKA. DEN OFRIA MÄNNISKAN ÄR EN SKAM FÖR NATUREN OCH INTE HAR DEL I NÅGON HIMMELSK ELLER JORDISK TRÖST; ATT SLUTLIGEN VAR OCH EN SOM VILL BLI FRI MÅSTE BLI DET AV SIN EGEN KRAFT, OCH ATT FRIHETEN INTE KOMMER TILL NÅGON SOM EN UNDERGÅVA FRÅN HIMLEN
Sverige är redan infekterat av Haplogrupp N, Corona kan knappt jämföras.
>De fina regnbågarna i sydöstra europa.
Är en väldig röra där nere. Synd att även vi kommer bli så efter det mångkulturella experimentet.
vad menade han med detta?
Om du krämpajade i en sv ho i hopp om barn men det visade sig att det skulle komma ut sepe på ett eller annat sätt - skulle du be doktorn galga?
Är frottage hett? Kan man vara straight och vilja testa det?
>Synd att även vi kommer bli så efter det mångkulturella experimentet.
Nej din jävla hanrej.
går fan och lägger mig nu
ajöss
skulle tvingat henne behålla och sen dra så hon får släpa runt på ett cp-barn resten av livet
Såklart.
Bernie skapade corona
>straight
Du är bi.
gör det med min tjej
gnuggar och drar penisen på inre blygdläpparna och klitoris, känns mycket bra
För att vara ärlig jag är lite ledsen för vad som händer med resten av världen. Boomers har förstört för den yngre generationen flera gånger redan men den här korona grejen är nog den värsta, boomers är svaga mot viruset för att de är feta, röker och dricker men istället för att fixa detta så låser de ner hela samhället och fuckar sina barn ännu hårdare en någonsin bara för att boomers ska kunna leva 2-3 år extra.
Det värsta är att så fort de andra länderna öppnar sina samhällen igen så kommer viruset att sprida sig så då kommer de att behöva stänga ner allt igen i flera månader.
ja. nej.
frotting är bara kuk-till-kuk. du tänker på intercrural sex.
Har du någonsin funderat på att låta henne knulla din kuk med hennes klitoris?
>Det värsta är att så fort de andra länderna öppnar sina samhällen igen så kommer viruset att sprida sig så då kommer de att behöva stänga ner allt igen i flera månader.
Nej. Den här karantän skiten som alla (utom vi haha) upplever kommer fortsätta väldigt väldigt länge för att undvika fortsatt spridning. Politiker säger det inte för då kommer folk spåra.
jag gjorde också detta jävla misstaget
tänkte inte ens på att man inte kunde använda trähandtag i ugnen när jag köpte den
pissjobbigt att smörja in skiten på stekplatta och skitdrygt att man inte kan sätta in den i ugnen
Men om det hände för att man inte kunde förutspå det? Skulle du "råka" ihjäl honom? Tänk på att han är rätt jävla sepig innan du svarar.
Nej men alltså jag skulle abortera ett cp barn skit hårt.
betyder flera saker bögjävel, ämnet var FROTTAGE
>The term frottage derives from the French verb frotter (i.e., to rub). Three terms derive from frotter. These include:
>frottage, the sexual act involving rubbing;
>frot, the sexual act that refers exclusively to male-male genital rubbing without penetration (but may also be referred to as frottage);[21] and
>frotteurism, a paraphilia involving obsession with frottage or performing frottage non-consensually (e.g., pressing one's genitals against a stranger on a crowded subway); this was once called "frottage," but the usage is no longer acceptable.
hett att du gjort det, hur var det? låg du ned med killen på topp eller stod ni upp?
>dkn jag är så jävla dom att jag inte ens gillar när en tjej suger av mig eller rider mig, eftersom att jag måste vara den som knullar
hej doktorn, jag vill inte bara abortera mitt barn utan jag vill göra det skithårt pga att barnet är cp, går det att ordna?
cuck
>nattråden har oironiskt sex
Fast nu glömde du att tänka på att du kommer behöva torka honom i röven, att han kommer ha frekventa hysteriska tantrum där han biter din frufru och hans brutala kåthet kommer skapa konstig stämning ute i det offentliga.
Nattråden är chad.
>nattråden har oironiskt sex
Karantän behövs inte ens utan vaccin för att masker funkar oironiskt. Din mask skyddar mig, min mask skyddar dig. Men vi kan inte se lösningar som känns lite ovana.
Önskar att riktiga kvinnor hade såhär 'trubiga' (?) kroppar.
Det jag menar är hur liksom allt har ordentlig volym, från bröstvårtorna, till de yttre blygdläpparna, osv...
i.4cdn.org