WAAR BLIJVEN MIJN RUTTEBUX, RUTTE? DUIZEND EURO
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtu.be
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtu.be
youtube.com
youtube.com
twitter.com
nee ik voegde "en mezelf" toe als referentie aan het feit dat transgenderoïdes een hoge mate van zelfmoord en snijden en zo vertonen
kijk goed naar dit plaatje
ja lekker boeie, ik poste een paar uur geleden iets over een delusional non-binair en het gaat nogsteeds over al dit gedoe. Laten we het over iets leuks hebben
Sorry man we zijn geen 3e wereld apenland zonder normaal sociaal vangnet
NAZI? IK BEN GEEN NAZI! IK BEN EEN NS!
eerste voor boze cissies
Oh... dus nu impliceer je dat non-binaire mensen niet leuk zijn?
waarom gelijk weer zo boos???
Ja inderdaad. Homo's en Trennies zijn oké want degene die ik ken zijn gebaseerd
Non-binaire zijn 100% van de tijd links en retarded. Tis een ideologie inplaats van een biologische waarheid
aanschouw: het meesterras
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH
>JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VRIJE DEMOCRATISCHE RECHTSTAAT
>transoids
>biologische waarheid
de enige biologische waarheid is dat ze zichzelf van kant maken op hun 30e anna
Ja tis een ouwe man, dus wat? Echt nergens in Mosley's ideologie word het idee van een meesterras volgehouden. Godverdomme zeg jij bent dom
>paalt een oude man
oh sorry boys:
aanschouw: het meesterras
oh nee nee nee AAAAAAAAAAA AAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAHAAHAAAHAAAHAHAH
Transvrouwen zijn neurologisch vrouwen en daardoor even retarded. Beide verdienen geen stemrecht
t*ttas be like: naam: veranderd
jurkje: aan
piemeltje: afgehakt
ja, het is zelfmoord tijd
Ik luister naar z'n woorden.
Niet mijn probleem dat jij alleen maar een mening baseert op oké uitziende Youtubers
voelt zo fake als nederlanders het over gember en trannies hebben. al die amerikaanse termen. klakkeloos overgenomen. het is links-amerikaans imperialisme en een gevaarlijke trend, gewoon keihard neerslaan.
wederom geniaal carlos
t*ttas be like: een zelfdestructieve gekkie ideologie die het niet langer dan 15 jaar volgehouden heeft? dat klinkt als iets voor mij!
gaat dit over de travestieten of over de nazis
Post je favoriete Nederlandse band anons.
het is bijna zover NS bros
plaatje vergeten
was hitler een trennie ofzo?
wew dikke redpill hoor bro
zou ik runescape terug spelen of met WoW beginnen? ben eenzaam
posten we redpills?
Geen van beide
wat dan
ga een boek lezen of zo
daar heb je nog wat aan
dat doe ik al
Geen onlinespelletjes, zoek een andere hobby ofzo