edycja dobranocna
/polska/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtu.be
twitter.com
ale bym jej za karę za to gówno pod okiem zrobił duszenie moim chujem a potem może jeszcze jakieś sm
suko mówiłem ci że nie lubię kalania twarzy
marihuana źle, alkohol dobrze
tzw. karny kutas (we wszystkie otwory ciała)
>groźbą bezprawną
a jest jakaś groźba prawna do wymuszenia seksu?
pytam dla koleżanki
zostaw jo, ona nie żyje
>ktoś zapisał
dla takich momentów żyję
nie dadzą takiej, nie dla psa kiełbasa
wszystkie zabrali i pochowali
tyle w temacie
spoko wykop, nie u siebie jesteś
baza, japonia i jej "kultura" to psie gówno. głupie żółte gówna
aaaaa mangozjeby aaaaaa
jaki narkotyk na poprawę nastroju i przywrócenie chęci do wszystkiego?
byle nie przepalał styków
Still in foil
To tylko taki chujowy język urzędowy/prawny, żeby zróżnicować groźbę bezprawną i groźbę karalną, nie jestem studentem prawa więcej nie wiem.
a dajcie spokój, oni tam na wschodzie dalekim całkiem rozsądni są
sznur
Mangi szodzi.. A nie sorry, jak na styków nie przepalać to się nie da, nawet zwykłe życie (o ile nie jest gównem) przepala.
alko z umiarem
Czemu się nawet nie kryjesz z tym, że jesteś nowo-ciotą?
czyli jak wymuszam groźbą karalną to już pod tamten paragraf nie podpada? Beka na chuj precyzowali
Yas Forums = anime
Yas Forums = niebieska deska
Yas Forums = niebieska deska
Yas Forums = anime
/bant/ = kot
kot = chen
chen = /bant/
/bant/ = Yas Forums
chen = 2hu
2hu = /jp/
Yas Forums = /jp/
no jakby nie spojrzeć to Yas Forums to po prostu Yas Forums i /jp/ z flagami, tyle że nie jest chujowe
co sądzicie o dziewczynie typu "thot"?
gówno
zdechniecie sami, nigdy nawet nie będziecie mieli gf
nostradamus pierdolony, ale co to ma do rzeczy?
baza
Posadzić ją przy kłosach zboża i będzie trad żona
youtu.be
opinie?
Nie, groźba bezprawna to groźba karalna poszerzona o straszenie psami, sądami, i "to będzie w telewizji"
Przynajmniej ja to tak rozumię.
>art. 115 § 12