Petroleumsutgaven
Forrige:
Petroleumsutgaven
Forrige:
FØRSTE FOR ANIME
Eg må drite
tredje for hveeem bryyyr seeeg
direkte.vg.no
Også på Ullern da gitt! Nå begynner vestkantkaksene og bli beriket også
youtube.com
Tro på jesus gutta!
>og
Du er ganske dum, du.
merker du hamstring/mangel av matvarer i butikken(e) der du bor?
eg bryr meg
slutt å lage ny tråd mens eg brevar
no er det nok
driver med om dagen a?
>søker etter hjelp
For den riktige måten å få hjelp på er å rane noen emd kniv?
plott vri: Ahmed Ali er raneren
Står opp
Forbanner verden
Går på jobb
Hater jobben
Går hjem
Drikker meg full og spiller
Sover
Skyll og gjenta
har krampe i låret gutta
promp promp promp
jeg promper og jeg driter
Promp
pRomp
prOmp
proMp
promP
prooooooooooooooooooooooooooooooooooomp
>står opp
der er problemet ditt, forbanna normiss
Dette brevet er sendt fra min Huawei fra komforten under dyna mi.
bra brev
Stygge animebrever
>huawei
Hvordan føles det at jinping følger med på deg nå?
All annen breving > klagebreving
jeg klagebrevet ikke. men men. bra brev
Tysk jv med skinnbukser?
>CCPtelefon
>anime
Uironisk heng deg
Hva gjør trådautistene på en lørdag?
Jeg ser på star trek the next generation.
Skal bygge meg ny pese idag, gutta!
Hakke hatt stasjonær på to år nå, det blir kjekt å kunne drittbreve hele dagen uten å sitte duknakka som ringeren i Vår Frues Kirke.
Nice anonsen, hvilke spesifikasjoner?
Spiller på nintendobrytern mens jeg ser edderkoppmannen to på tven og drikker sukkerfri husholdningssaft
mannebarn: brevet
Jeg spiller kart stirring simulator og hører på litt musikk.
imaginiser å høre på dårlig musikk
spiller litt Xcom og hører på slipekjerne
>spiller litt
kasualer UT
Tenkte egentlig på å kjøre full måking med 2080Ti og en Ryzen 9, men hverken spiller jeg grafisk krevende spill, ei heller har jeg noen gang vært plaget med prosessorkraften, selv om jeg tidligere bare har brukt Intel i5 K-prosessorer.
Jeg synes det er litt underlig at /g/ ikke anbefaler Fractal Design-kabinetter oftere - De er stille, fantastiske å bygge i (har hatt Define R2 og Arc Mini før denne), og hver gang jeg bygger nytt er det nye og snedige løsninger i dem.
Imaginiserer hvordan livet mitt ville ha være med en rullestoljv, mens jeg drikker en kopp kaffe og fortviler.
Hva hører du?
Eneste -kjerne som teller fåvæ.
>sjågeit
Stjeler fra de fattige på landsbygda
Jævla nice anonsen, det der er et flott bygg! Husk å aktivere xmp i biosen slik at du får rammen til å kjøre slik den skal. Tror hvertfall det var xmp det het. Du blir hvertfall ikke å ha noen problemer med å kjøre spill framover. Er enig med deg ang. Fractal Design. Er svært fornøyd med kabinettet selv. Oppgraderte PCen i mars, og kjøpte et Define 7. Stillheten, kvaliteten, plassen, ser ikke helt hvorfor man skulle valgt noe annet. Når det er sagt er vell minuset at støydempingen går litt på bekostning av luftstrømning.
Tell me about the trolls. Do they steal beer?
En autistisk protest, jeg har hatt to Vestlig Digital-hardskiver som har daua for meg (en Kaviar Blå og en Skrivebordtopp Grønn), så nå blir det å prøve Sjøport.
Halla bror, her er din japanske jentevenn
tiktok.com
høres greit ut det da.. hva slags jobb? må ordne meg noe selv da AAPen går ut om litt over et år
hvordan tror du livet ditt ville vært med en jentevenn i rullestol?
Nei no lagerdritt. Er helt okei, tjener ok, og holder meg i høvelig fysisk form.
jeg er ikke gulinganon, men det er samme greia med norske damer over 20 når de tar av seg sminken. ser jo ut som slitne 18 år gamle gutter med langt hår
Veldig bra
lager, ja. nav driver å maser om at de kunne ordna meg jobb på lager. virker jo greit det hvis en kan sitte i truck f.eks men å bære med kroppen huff det orker ikke en stakkars naut som meg
hva spiller du?? burde jeg kjøpe pils i dag?? ennå fyllesjuk fra i går
Er dere spent på XCOOM: Chimera Squad
Hører på José María Gallardo Del Rey nå, "albumet trærne" snakker anbefales.
Smakebit av komponisten, fremført av Irina Kulikova:
youtube.com
hun virker jo morsom da, og har personlighet.
sminke ødelegger huden din
>eksen har fått seg tiktok
åh, som de mektige har falt
Data-anonsener, er det noe problem å koble en stasjonær til tv for å bruke det til skjerm? Skal ikke spille CS eller noe sånt, så den lille(?) forsinkelsen går nok bra.
tror du hun hadde hatt det bra da?
er eksen din 16 år?
>er eksen din 16 år?
midten av 20-åra
:jej:
skjønner ikke helt hva det er. er det bare en spin-av der du kan ha romvesner på laget ditt mens resten er vanlig Xcom?