Attached: 1568635741401.png (1673x2160, 2.35M)
Sverigetråden - Svea upplagan
Thomas Perez
Other urls found in this thread:
Evan Jenkins
Måste köpa nya skor till sommaren men vet inte vad för skor
Logan Richardson
>Mystiska fällningar av master gäckar polisen – varnar för nya attentat
>Med några få dagars mellanrum fälldes två telemaster i Skåne.
>Polisen ser händelserna som gåtor – och riktar blickarna mot såväl konspirationsteoretiker som främmande makt.
>– De här gärningarna är riktade mot staten, säger spaningsledaren Mattias Nildén.
Carter Morgan
Hemmagjord soppa, grönt, starköl och nybakade bullar från morsan.
Nu kör vi.
Levi Morris
f1
Jaxon Bennett
Oj vilken stolt och kraftfull skåning till höger där. Synd bara att han några sekunder senare får en varm järnpåle uppkörd genom baken och längs med hela kroppen.
Jaxson Young
vi kommer alla vara döda innan sommaren
Sebastian Roberts
Inte mer än rätt att ni svear får en egen upplaga efter ett tiotal göteupplagor men var ni tvungna att särskriva?
Jacob Wright
>nybakade bullar
Gud vad gott. Trevligt att ha en bakglad morsa.
Ethan Walker
>Oj vilken stolt och kraftfull skåning till höger där. Synd bara att han några sekunder senare får en varm järnpåle uppkörd genom baken och längs med hela kroppen.
Jose Smith
Nej det var vi inte. Men vi är ju dumma i huvudet, så så kan det gå. Bild relaterad.
Jace Davis
Baserade vandaler
Andrew Gomez
>köpte 3kg fläskfile
Älskar coop, så jävla billigt
Jayden Reed
BASERAT
James Jenkins
Vad menar du? När var på antidepp så kunde jag knula i timmar om det är något sådant du menar. Svårt cooma
Isaac Martin
>dkn bor inte hemma så jag kan äta mammas bullar och mjölk
Grayson Bailey
Okej, att inte kunna cooma är ju en annan bieffekt. Men när du väl coom så kändes det skönt eller?
Tyler Hernandez
samla poäng
fv på köpet
Asher Johnson
Jag har bott ensam i 10 år men morsan kommer förbi med bullar och hälsar på några gånger i månaden.
Jacob Carter
>inte kunna äta mammas 'bullar' och 'mjölk'
jvdk
Thomas Gomez
Aa men jag vill ha pv
Landon King
Minns inte, sex var fan överskattat. Låg nästan bara när jag var på antidepp men nu skulle jag döda för att få COOOOMA i en söt liten latina.
youtube.com
Owen Scott
>dkn ingen fläskytterfile att göra grillspett av
Logan Reed
Skulle någon kunna länka en vandalgroda, gärna så generisk som möjligt. Skulle gärna vilja göra en egen variant.
Easton Cruz
Gå och köp
Ryder Lopez
Vandaljagjaget blev mördat av poddzoomers igår
Carson Murphy
bästa receptet på fläskytterfilé? jag är kockkulting jag bara steker det i skivor favä
Henry Smith
Rannsaka
Andrew Martinez
Lincoln Cooper
Jag brukar hacka upp dem i bitar och sen lägger jag dem i en bunke med kryddor, citronsaft, grekiskyogurt och vitlök sen låter jag dem stå så i några timmar i kylen innan jag gör antingen gryta eller grillspett
Brandon Scott
Hur många chin ups eller pull ups klarar ni av och vad väger ni?
Carter Garcia
tack
Logan Long
ca 10
väger 65kg
Brandon Cook
baserat
Carson Martinez
3 st
101 kg
Nathaniel Russell
33 chin ups och 20 pull ups
t.85kg
Charles Flores
Hur menar du, du vet väl vad du ska ha dem i för sammanhang eller är det mer om det är bra skor för priset osv? Skulle kanske behöva en ny vårjacka, har haft en tröja/jacka med dragkedja som var rätt snygg men den är sliten som fan nu och jag vet inte vad jag skulle vilja ha som inte kostar en massa.
Kayden Morales
lägg i marinad i 2-6h, lägg den hela fläskytterfilén i en glödhet panna så du får fin färg runt om hela sen in i ugnen på 200-225 grader tills den nått en temp på 65 grader
Jason Price
söt
Colton Robinson
bra, det var ett kringerande jagjag