Koselig Bård Hoksrud-utgave.
Forrige:
Koselig Bård Hoksrud-utgave.
Forrige:
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtu.be
twitter.com
basert bårdtråd
>åååå jeg må være tidlig ute så jeg får brevet trådstarteren min
Er det badeland han er på når han har håndkle? Ser ut som han koser seg veldig.
ser sånn ut
Kjeften a sutreanon
Jeg mötte Bård Hoksrud på en matbutikk i Oslo i går. Jeg fortalte han hvor kult det var å möte han i levende live, men at jeg ikke ville være irriterende og plage han med å spörre om et bilde eller noe sånt.
«Å, akkurat sånn som du gjör nå?» svarte han.
Jeg ble litt satt ut og alt jeg klarte å si var: «Hæ?» men han fortsatte å avbryte meg med å si «Hæ? Hæ? Hæ?» og viftet hånden sin foran fjeset mitt. Jeg gikk vekk og fortsatte å handle, men jeg hörte han le av meg mens jeg gikk bort. Når jeg kom til kassa så jeg han igjen ved utgangen, han forsökte å gå ut av butikken med femten Stratos-sjokolader i hendene uten å betale for dem.
Jenta i kassen var veldig höflig og profesjonell og sa til han: «Unnskyld, du må betale for dem». Först forsökte han å late som at han var sliten og ikke hörte henne, men til slutt snudde han og gikk tilbake til kassen.
Når hun tok en av sjokoladene og scannet den flere gang stoppet han henne og sa at hun måtte scanne dem individuelt for å «forhindre elektronisk innblanding», så snudde han seg mot meg og blunket. Jeg tror ikke en gang at det er et ord. Da hun hadde scannet hver sjokolade spurte hun om han trengte pose men han fortsatte å avbryte henne ved å gjespe höyt.
Heia FRP!
Gir mening at det er østrogen i morsmelk jo. Vil ikke tro at det er noe problem om en unge får litt østrogen, men er bare mennesker som fortsetter å drikke melk etter de har vokst opp
fy faen han hoksrud ass
>men er bare mennesker som fortsetter å drikke melk etter de har vokst opp
Usedvanlig basert trådstarter.
Har dere noen sjeldne Hoksruder?
>katter liker melk
>dette betyr at de aktivt søker opp melk og drikker det
youtube.com
Den var ikke dum, men jeg foretrekker nok den mer tradisjonelle utgaven.
>melk
>fra gravide kuer
sluttet å lese der
Du bare VET
>Denne tråden
Nå har jeg rota meg for langt bort
Det vi mangler er forpliktende fellesskapsfølelse.
Horebukken Hoksrud
Når pleier dere å stå opp?
Har begynt med kl 6 fordi jeg vil få mer ut av morgenen, men strever med å sovne tidligere.
ådte
0630 vanligvis
kyllingstrimler til middag, litt brokkoli løk, hvitløk, guilerot og en bitteliten potet
ideelt rundt 10
700 gram kylling putrer i panna, snart er det midda!
Når jeg våkner (vanligvis rundt kl 7)
Is there any photographic evidence that Siri and Emma are trans?
They're too pretty to be men imo
state secrets
selvmord til middag
it's amazing what make-up can do
youtu.be