Hendes Majestæt Dronning Margrethe II. Alexandrine Þórhildur Ingrid, Danmarks dronning udgaven
/skandi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtu.be
twitter.com
fukc kongehuset
damark gav drottningen silvergafflar och knivar för 600 000 dkk (6 000 000 sek)
vansinnigt...
>ica bredvid har bannlyst mig från wifi'n
>måste slå på data och ha öst*rrikis flagga
Forstår vitterligt ikke at der kan være så bred opbakning om monarkiet i et egalitært velfærdssamfund med jantelov og en kultur af ligeværdighed.
Du er kinky, personlig har jeg kun lyst til å fucke den norske prinsessa jeg
Jag älskar monarkin
youtube.com
hvorfor er Færøerne så vilde med monarken
tåkrummende
er sveriges metode den rigtige
>checkad
Synd att kungafamiljen huvudsakligen härstammar från tyskar, fransoser och spanjorer. Bättre blir det när Estelle blir drottning. Men då är vi alla gamla...
Nej, der er ikke nok svenskere der dør
Er de ikke de eneste prominente Dansker, der altid viser hensyn og interesse til Færøerne og Grønland? staministrene har alt for travlt med alt muligt andet, on når de har fri, så er det bare ikke deres prioritet. Kendiser kommer ikke hver sommer, og vil kun betyde noget for noget.
Kongehuset kan noget, som meget få andre vil kunne.
ved ikke. synes mest det er 40+ årige kvinder som elsker dem.
bååmer deruda'
hvem her /baseret brokkehoved/
altid lidt gal.
kan du lide løæg
Jeg er også altid permanent utilfreds med noget. Det kan fandme ikke være rigtigt at det skal blæse sådan hele tiden, eller være lyst så længe, eller at der ikke bliver gjort mere for at bremse global opvarmning eller at vi ikke har en permanent tilstedeværelse på Månen 50 år efter Apollo missionerne eller at vores bevidsthed er så højtudviklet at vi overhovedet kan blive i dårligt humør over nogle af disse ting.
tid til at prøve på at sove
Vipper lige min hat.
Legede i også "mercy" i folkeskolen?
Det ved jeg ikke. Hvad er det?
Man fletter fingre med en modstander og kæmper om at vride den andens håndled bagud, indtil han overgiver sig ved at sige "mercy"
tja
Den kender jeg ikke, men det lyder wicked fedt mand.
Koronastatistikk for Norden 16.04.2020 - 16:28
Norge: 150 døde
Sverige: 1,333 døde
Danmark. 321 døde
Finland: 75 døde
Island: 8 døde
Færøyene: 0 døde
Sånn folkens, nå er dere oppdatert. Pst! se på sverige xD
Ja ja, det er en lidt fedora-agtig ting at sige, men jeg forstår det ikke. Vi elsker at hade de rige som ikke er blege for at leve i sus og dus - og modsat de kongelige har disse entreprenører i det mindste selv tjent deres penge.
Så er jeg på lokum
Hellre död än svensk xd
>Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden
nu har de chancen xD