/norgetråden/

For nye vennskap-utgaven

Forrige:

Attached: Vennskap.jpg (1200x3240, 782.41K)

Medisinsk cannabis?

Ser for meg at cannabislobbyen vil prøve å utnytte noe sånt for å argumentere for legalisering så best å holde det forbudt.

mårn venner

eneste grunn til at cannabis burde være ulovlig er at det avfyrer r/norge så fælt og at det gir oss mulighet til å bure inne negere i bur hvor de hører hjemme

>EUs smittebyrå: Ber Norge vurdere munnbind
Dagen kommer

Attached: 1585573263951.png (503x512, 278.63K)

vi ble jo fortalt av ekspertene at munnbind ikke var noe vits i.
nå forteller ekspertene at vi burde bruke munnbind?

God morgen, jeg drømte nettopp om at knuset hadde truffet veggen. Kan noen tyde denne drømmen for meg?

Det kan fremstå motstridende men saken er at kirurgmasker fungerer ikke og er ubrukelige for alle bortsett fra leger og sykepleiere.
Hjemmelagede munnbind og skjerf derimot fungerer utmerket og burde benyttes av alle.

aha!
men, det gir jo mening

spør meg noe om gammelgermansk filologi

Attached: j.png (450x442, 83.02K)

hvor lenge snakket vi norrønt?

...

God morgen Norge

God morgen Russland

GOEG MOEGEN

personlig drømte jeg at bandet Transatlantic framførte "Do the Batman" for skolen min (jeg har ikke vært elev på over et tiår), med et slags indisk/pakistansk mellomspill framført av en lettere komisk Abid Raja.
jeg vet ikke hva "hadde truffet veggen" betyr, jeg vet ikke hvem knuset ditt er...
drømmer er rare.

rundt 500-700 år, litt avhengig av hvor raus du er med inndelinga.
(vi kan si at fellesnorrøn språkperiode begynte rundt 700, og at gammelnorsk gikk over til mellomnorsk rundt år 1400.)
klassifiseringer som dette er mest brukt fordi de er beleilige og hjelpsomme for å navigere i språkperiodene over tid og rom, ikke fordi de egentlig er så særlig vitenskaplig robuste. utfallet er nødvendigvis litt arbitrært, delvis absurde. det er jo tvilsomt at en trønder i 1340 kunne forstått alt som en bornholmer i 740 sa, selv om begge strengt tatt prater "norrønt"...

...og noen vil jo hevde at norrønt kun skal sikte til klassisk gammelnorsk og klassisk gammelislandsk; i så fall dekker "norrønt" bare en språkperiode fra rundt 1150 til rundt 1350, og vi tar ikke noe hensyn til resten av Skandinavia.

>Do the Batman
Bartman, ikke Batman.

Å treffe veggen er en betegnelse på hvordan kvinner plutselig går fra å være vakre til å være gamle sist i tyveårene eller først i trettiårene.

Attached: 1572263443598.jpg (700x1808, 737.13K)

Bantman?

>Logger meg inn for å se hva slags nye filmer netflix har lagt til
>Har allerede piratkopiert og sett alle filmene de har lagt til
Ok litt min egen feil

Tusen takk

det var vel det jeg ville tro at du mente, men... det virker voldsomt abstrakt ut å drømme at noe sånt skjer? liksom, i sanntid? så du at alt skjedde på en gang, eller var det helt plutselig?

jaja, det nytter ikke å spørre meg om noe som har med kvinnfolk eller romanse å gjøre uansett.

Nei, drømmen var noe slik som at venninnene hennes sa at hun ikke lenger hatet meg, og da tok jeg kontakt med knuset, men det viste seg altså at siden sist jeg hadde truffet henne, hadde hun truffet veggen ganske hardt. Ikke vet jeg hva det betyr.

høres ut for meg som en litt tilfeldig blanding av forskjellige håp og frykter du besitter.
men hva vet vel jeg, jbs?

Attached: 6omwkva4z11.png (690x629, 346.84K)

Eg tror du sanndraumar.
At knuset ditt vil treffa veggen ein gong i framtida.

>analog overførsel av informasjon mellom to digitale enheter
herregud så overflødig

det er ikke noe vits i om målet er å beskytte seg selv, men det fungerer godt til å beskytte andre

hvem film blir det å se i dag da?

Attached: 4234.jpg (1920x1040, 299.68K)

Lol

ansikt/av