/mämmi/

Sosiaalisten tilanteiden pelko -painos

Attached: 1581967721622.jpg (3280x2638, 1.02M)

Other urls found in this thread:

desuarchive.org/int/thread/118822765/#118827970
desuarchive.org/int/thread/105635914/#105637979
twitter.com/SFWRedditVideos

ei oo

oispa nyymin muhku herkku pymppy

Kuvassa nyymit kun mä tuun /mämmiin/

Onko jollain tallessa sitä nakkikastikereseptiä minkä joku nyymi aikanaan kerto?

Attached: nasu.webm (360x360, 138.74K)

On.

Voisitko kertoa lähden kaupassa käymään

Attached: 1586938771296.jpg (1176x1000, 495.18K)

lanka ei poistu

Mistä lähtien Kensokyröstä on voinu postata 4chaniin?

antabusnyymi paikal? postaas ny vitun autisti

Ei oo mutta tässä mun nakkikastike:
nakki
sipuli
jauho
voi
ruokakerma
vesi
pippuri+suola

vála

muutama vuosi

Attached: 1581173204566.gif (544x384, 430.75K)

Vitsinä oli se, että se on jollain tallessa, muttei minulla.

Mitä sä semmosella?

desuarchive.org/int/thread/118822765/#118827970
löysin vaan tän

silittäisin, halaisin, paijaisin, hyväilisin ja pitäisin hyvänä

>Sanna Marinin hallituksen haluamat sukupuolineutraalit henkilötunnukset hämmästyttävät – uhkana ”miljardiluokan” lisälasku keskellä koronakriisiä
häh en edes tiennyt että henkilötunnuksesta näkee sukupuolen

hyi yök nakkikastike

viikonloppuna söin äitin tekemää nakkikastiketta ja perunamuusia. ähkyhän siitä tuli kun on niin hyvää

sen siitä saa kun päästää naiset valtaan

naisilla parillinen se loppuosa, miehillä pariton. tuon takia transut joutuvat hakemaan uuden.

Mikäs siinä. 20 miljardia velkaa otetaan, niin mitä pari lisää haittaa?
>josta ei enää kävisi ilmi henkilön ikä, syntymäaika, sukupuoli tai muuta henkilöön liittyvää tietoa.
Tämähän on äärettömän tärkeä asia. Kyllä kelpaa kansalaisten verorahoja kuluttaa.

Attached: 1577541069441.jpg (532x732, 475.66K)

Kiitos mutta oli vanhempi resepti vielä

Ei tainnut olla kermaa siinä

jos mä olisin vallassa niin olisi asiat toisin

loppuosan kolme ensimmäistä numeroa, jos on pariton nii mies ja parillinen nii nainen

antais sillä miljardilla mielummin lisää tukia ei voisi vähempää haitata että joku firma näkee että tämän koodin pätkän päässä on mies

>Valtiovarainministeriön asettama työryhmä esitti huhtikuussa 2020 uudistetun henkilötunnuksen käyttöönottoa vuodesta 2027 eteenpäin. Siitä ei enää kävisi ilmi henkilön ikä, syntymäaika, sukupuoli tai muuta henkilöön liittyvää tietoa. Esityksen mukaan siirtymäkausi uuden henkilötunnusjärjestelmän käyttöön ottamiseksi alkaisi vuonna 2023
jaa oikeastaan parempihan tuo olisi koska olen jonkinasteinen yksityisyys-autisti

Huomenta nyymyt

täähän on just hyvä mämmin foliohattu yksityisautisteille, jotka eivät uskalla käyttää googlea ja maksavat ostoksensa käteisellä

mitäköhän ulkomaille matkustettaessa ne tykkää kun ei mitään tietoja löydy uudistetusta passista vai menikö mulla tästä jokin ohi

Mutta mulla on kahella jaollinen kolme viimeistä vaikka olenkin mies. Mikä homma tää nyt on?

se oli ekat kolme numeroa siitä loppuosasta eli neljästä vikasta merkistä vitun tollo. viimeinen numero (voi olla myös kirjain) on joku eri juttu

desuarchive.org/int/thread/105635914/#105637979
oliskohan tämä ollut tästä tosin puuttuu nakit

Synnyin mieheksi

Eiku joo heh, käyn vähän hitaalla kun heräsin äsken