Pelsdyrutgaven
Forrige:
/norgetråden/
jeg vil egentlig spise frokost med Snøløs jeg
Dette var sannelig på tide, endelig litt historisk ace representasjon!
Visste dere at viktige historiske personer som f.eks Nikola Tesla og Isaac Newton faktisk var ace? :)
Det suser
Fint at du liker fond men oppdatere kurser eller gjennomføre kjøp/salg kan vi ikke med mindre du venter noen uker. Tror du vi er i informasjonsalderen eller noe?
paradox er svenske, så dette overrasker vel ingen.
gi meg en big mac fåvæ
Gikk faen meg raskere å gjøre internasjonal bankhandel med hest for 3-400 år siden. I Europa da. Her til lands levde beboerne fortsatt i små hytter laget av strå og avføring. Ikke har de prestert å oppfinne noe heller. Folkeslaget vårt er mer som dyr enn mennesker.
føler joiken komme
unga boonga jeg tisse ut bæsjehull med tiss i bæsjehull ooouuunhg jeg slår deg ihjel nå jeg sinna uuungh uuungh jeg pissetisse en bæsj med hjerne min uuuungh
OOONGH bæsj i rompehull høhø uuungh eg oppfinne nynorsk mad hjarnen mine æææuuungh BÆSJ ETISSS
halvparten av alle i styret med fittemenn uuungh ooga booga øøøøngh bæsj i rumpetiss
ØØØNGH alle ledere må være feministiske fittemenn de skal bank opp fienden med sassy clapback instagram post øøøøøuuungh BÆSJ jeg smart !! jeg slå deg med tiss i bæsjhjernen min oooga booga øøøøngh
*er helt sjokkert*
Ikke ta på ansiktet ditt
>Kan bety starten på slutten for euroen
Fy fader koronaviruset må være det beste som har skjedd i min levetid
Hvem årsstudium på UiO burde jeg ta?
gammelgermansk filologi sdm
disse brevene er laget av sutreanon.
Er det trygt å ta seg en tur på mækkærn da?
tissebæsjen er laget av roompehoolet mitt
NEEEEEEEI!!!
DU KAN IKKE KUTTE STØTTEN TIL KOMMUNISTENE I WHO!!!!
Har hatt rykninger i skulderen i to dager nå. Har jeg ALS?
Det kan hende du bare er hypokonder
OSEBX −1,34%
Jeg +0,21%
Jeg vant igjen over de små norske hjernene som bodde i bæsjestråhytter inntil tyskerne invaderte
>Innrømmer at WHO gjorde en dårlig jobb
>Bruker resten av artikkelen på å påpeke at Trump også gjorde en dårlig jobb
Jo altså. Hvis WHO har lyst til å ikke donere penger til USA pga Trump sin dårlige jobb så står de fritt til å gjøre det.
Du har jo liten hjerne selv.
Hva annet kan forårsake rykningene?
Hjernen min ble oppgradert med tysk genetikk.
kjøpte litt mer sølv jeg.
veldig dyrt, men men sånn er det.
>Hjernen min ble oppgradert med tysk genetikk.
virker som den ble degradert...
>tysk genetikk
tysk genetikk ble utslettet etter andre verdenskrig.
alle "moderne" tyskere er russiske kjøtere etter at hele den tyske kvinnelige befolkningen ble voldtatt av russiske soldater etter at berlin falt.
de siste tyskerne døde ut for 70 år siden.
Jeg slår det norske markedet selv om jeg har stor portfolio og liten volatilitet. Du kan ikke trekke annen konklusjon enn at jeg rett og slett tenker bedre enn dere.
Jeg investerer i BSU jeg
Er dette sant?
>jeg er flinkere til å skrape flaxlodd enn alle andre!
Typisk sutreanon å bable om aksjer