>What do Create Memes, spread Memes, attack the narrative. Join AfD or IB or Einprozent; counter subversion. Get Yas Forums. Get a job. Spread flyers and stickers. Discuss politics with people; call attention to the Unrecht.
Wer hier gibt der pseudolibertären Partei der Antinationalisten für Israel und Kapitalismus noch eine Stimme? IB-Hipster vom Schlage Sellners würden es tun!
Hallo dir auch schweiznigger! Meine vorväter waren Chads gewesen, die die Pannonische Tiefebene erobert hatten, um sich einen Lebensraum in Europa zu erschaffen!
Isaac Garcia
Based edition. Press conference of rki: vice director said even if there will be no new cases "abstandsregeln" must be in place until the vaccine. Because foreigners could bring it back, LOL
yes. >Because foreigners could bring it back, LOL the absolute fucking state
Levi Adams
Ja, Heil auch, Herr Bolizei! Wie geht's denn so?
>C'mon you know who the best girl is Here's the thing though, i really don't; Based on what do you choose a waifu? Should i go with real life compatibility? Misato might be a good choice, but also she's a bit older than me. Is it all about perceived attractiveness? I could go with Sango then. Or should i rather pick them like i would pick a companion in a video game? Revy definitely brings the best fighting abilities then... It's not that easy mate.
>Hab mich in grund und boden geschämt nachdem ich gehört hab wie er mich angepriesen hat und ich genau heut zu spät bin wegen so ner scheiße Ja, das kann ich mir gut vorstellen. Ich würd' trotzdem drüber lachen, hilft ja jetzt auch nichts mehr :p Siehe auch: Wird schon wieder alles in Ordung kommen. Ohren steif halten, Kamerad! :3
>Hey Leute, wär's nicht voll toll wenn die AfD offen antisemitisch wäre? Dann könnten die auch zu einer obsoleten Glühnegerpartei werden, wie die NPD! Tolle Idee oder? Ja, warum rufst du nicht "Heil Hitler" und jagst was in die Luft? Das ist locker viel effektiver.
youtube.com/watch?v=wybwIrxLQO8 man muss zumindest die annexierung der Westbank kritisieren. zu meinen wir müssen für israel kämpfen und sterben zeigt aber das wir wie die amerikaner nur nutztiere sind
I saw you post about that fuckup with being late to wörk. F To lightened up your mood, I fucked up a bit my studies at Uni, I will need to postpone exams for later.