Attached: n2g.png (922x882, 197.83K)
Sverigetråden - Genomsnittlige brevarens upplaga
Brody Harris
Other urls found in this thread:
youtube.com
voca.ro
twitter.com
Tyler Smith
Först för Nubiska drottningar.
Jace Morales
Ni döda malin's ström....
Jaxson Bell
Verkligen inte. Samer skulle vara det närmsta, men de räknas som sin egen folkgrupp.
Joseph Lewis
Vill ha
Adam Howard
vadåda, vad hände
Owen Mitchell
Ylva...
Leo Perez
Ariskt.
Thomas Young
>Jobba? Heh, det är inget för mig, grabben. Jag har ju mina viktiga projekt, som att breva på Yas Forums och skapa danka jagjags i paint
Joshua Flores
genomsnittliga trådrasisten
youtube.com
Bentley Lewis
Kompis, jag var inte jätte seriös. Tänker inte träffa någon random från /SvT/, och är inte ens bög nog för den sortens grej.
Jacob Sullivan
Jag har inget liv, jag behöver sova och jag vill inte vara här. Hur lämnar jag det här skithålet?
Oliver Lee
>guld
>inte djup
Dålig bild favä
t. Storuman-conny
Wyatt Davis
Ethan Hill
Mobbning...
Matthew Morgan
Gud ja
Owen Jones
>>Jobba? Heh, det är inget för mig, grabben. Jag har ju mina viktiga projekt, som att breva på Yas Forums och skapa danka jagjags i paint
Matthew James
finns inga afrosvenskar, de är inte svenskar, de är niggers som ska tillbaka till sina sandhus
Leo Lopez
Stackars :(
Vi borde ta bort gränser och lagar och sånt
Aiden Thompson
Han är någon Simp som tror att Malin inte kan ta sig förbi lite retande från tråden, trotts att hon samtidigt får massor av positiva kommentarer.
Nathan Ward
>conny blir permitterad
>jag måste knega vidare
det är ju förfans vi akademiker och kontorsråttor som blir lidande i den här krisen
Brayden Hughes
Afrosvenskar finns inte. Bara afrikaner med svenskt medborgarskap.
Joseph Edwards
>>Jobba? Heh, det är inget för mig, grabben. Jag har ju mina viktiga projekt, som att breva på Yas Forums och skapa danka jagjags i paint
Logan Anderson
>bög
PANG!
>bög
PANG!
>tjockis
PANG
>neger
PANG!
Ryder Perry
Haha det är du som sade "jävla negers" igår och låtsades att det var korrekt svenska lmao
Julian Myers
Cameron Scott
>Sjudande psykopat
PANG!
Alexander Butler
ÄLSKAR SVENSKA KVINNOR
Benjamin Howard
Colton Mitchell
Slutade breva i tråden pga transbögcancern med evve och co. Är det fortfarande lika illa eller har transorna dragit?
Cameron Jones
Tyckte att han var total jävla krinsch när jag såg klippet i högstadiet. Men efter att ha skitbrevat på pol i flera månader så tycker jag om honom.
Joseph Howard
hur tror ni Brenton mår nu?
Christian Green
Knulla, döda, giftemål
kör
Kevin Hill
Transa här. Nej!
Jace Perry
Du är bara avis
Brayden Brooks
glömde bild såklart...
Sebastian Ross
Kollar du hennes blogg varje dag?
Mason Butler
efter att ha dödat 50 muslimer? ja
Easton Powell
Tråden är numera ren koncentrerad psykos 24 timmar om dygnet
Aaron Cooper
giftemål, döda, knulla
Jose Kelly
Dåligt hoppas jag.
Carson Young
Var det baserat eller gick han för långt?
Dylan Perez
Caleb Williams
Du är verkligget basserat. Jävla negers, lär er svennskt språk.
Samuel Gray
Meh... De är alla ganska lika. Gör inte så mycket vilken ordning man tar dem i.
Ryan Reyes
b&r
Joseph Cox
d1a
Jeremiah Lee
Nej, bara i förra tråden var det någon bög som försökte hooka upp med andra bögar via avsladd
Lucas Russell
Jordan Rogers
Pewds e baserad
Gabriel Gomez
bokstavligen vad i knullande helvete?
Camden Thompson
En av de bättre brevarna favä.
Gavin Perry
Y-ylva..?
Austin Taylor
Döda alla 3 sen knulla liken i Minecraft, jävla svartingar
Cooper Lee
k v a l i t é
Hudson Martin
Kung
Jaxson Perry
Roligt att SVT kallar pedofili för en störning men inte andra sexuella avvikelser
Jeremiah Green
NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER NEGER
John Cruz
Tvivlar starkt på att "hon" har läst X-Men The Dark Phoenix Saga.
Cringe deluxé asså
Austin Long
Du har en fantastisk röst, låter som någonting direkt ur en informationsfilm från 50-talet. Du borde fundera på att bli radiopratare eller något liknande så att du utnyttjar din talang
Ja