concupiscence-utgaven
forrige:
concupiscence-utgaven
forrige:
Første for Trøndelag
Gud jeg skulle ønske at det var meg
fuck trøndelag
5 stk
Ti år senere etter hva? Forrige tråden er jo fortsatt oppe.
Trøndelag? Åja, er der vi bygger vindkraft det
Oppklarende. Takk.
snakker med en svensk jente som sier det er fakta at det ikke finnes raser, samtidig tror hun blindt på evolusjonsteorien. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Har lest for masse manga hvis du tror at å ha bildene gå fra høyre til venstre er greit.
Noen som har kjøpt testosteron test på nett? Eller like greit å bare ta blodprøve hos fastlege?
jeg vil sutte melk fra puppene til Sandvik-søstrene
Hun ser ut som det jeg så for meg min eks-jentevenn ville bli om 20 år.
Da var kredittkortet nedbetalt. Nå har jeg 500 kroner å leve av til midten av juni.
D-du mener vel mai?
Bææ
Bææ
Er vi ikke søte
Bææ
Bææ
Drep ulven nå, Anonsen
Drep ulven, ulven er et skadedyr
Bææ
Bææ
manga er mongo
Urealistisk, tror du virkelig mennesker som er mye smartere enn apekatter og har en helt annen livstil vil faktisk formere seg med apekatter?
Kanskje 5 autister hadde hatt sex med en apekatt men det er ikke nok til å skape en en ny rase (afrikanerne)
jaja....... spør meg noe om norrønt da..................................................
>høie
Er vel bare å bruke kredittkortet for å kjøpe mat det
>Tromsø er en sentral by i Assassin's Creed loren
Hva hvis Tromsø blir settingen for moderne times delen av spillet?
Hun har sikkert hørt marxist-definisjonen "hvis ting kan parre seg så er det samme art". Spør henne om det stemmer at det er det hun tror, og så vis henne noen bilder av
>Zonkeys (Zebra + esel)
>Tigons (Tiger + løve)
>Geep (Geit + sau)
>Grolar Bear
>Cama (Kamel + lama)
>Barnet og apene til Heidi
Er det sant? Kommer Tromsø til å være i spillet?
TROMSØØØØØØØØØØØØ
Hæ?
>tror du virkelig mennesker som er mye smartere enn apekatter
Kilde? Hverken de tobente eller firebente apene i Afrika hadde en gang funnet opp hverken hjulet eller klær før de fikk besøk av mennesker. Så ingenting tyder på at de tobente apene i afrika er smartere enn de firebente
The game was codenamed Ragnarok but now is called Valhalla. Release fall 2020 on both old and new gen. Reveal during the playstation event on feb. Viking setting, c. 800 BC. Map includes Scandinavia and a big part of England, including London and Plimouth. Choice between a woman and a man, but there's no impact on the story, that is the same. Protagonist, woman or male, is called Jora, and become an Assassin during the game. Brotherhood system is back, with recruitable npcs. You can still use a boat to travel on sea, but there's less naval combat than black flag or Odyssey imo. Story-wise, the game is focused on a revenge quest, with a big part of first civilization story. Realms like asgard or Jottuneim can be visited in the game, mythical beigs such as Odin or Loki play a big part in the story, as well as the Ygdrassil. Game has a present day part, the norwegian university UiT in Tromsø will be the main setting for this part of the game. gameplay is the same as odyssey, with improved mechanics and further rpg elements
Basert
Hvorfor tror du afrikanere i dag lever som mennesker, opererer maskiner, kjører biler og utvikler infrastruktur? Det er fordi de er smartere enn apekatter som fortsatt slenger seg rundt i trærne eller bor i dyreparker
Hadde vært godt med litt lammekjøtt nå, ja.
>Game has a present day part, the norwegian university UiT in Tromsø will be the main setting for this part of the game
Å fyfaen, hvis dette er sant
>the norwegian university UiT in Tromsø will be the main setting for this part of the game
Wow, spennende
Tipper Odin er neger og Loke en transe
Vi fant ikke opp hjulet vi heller Anonsen... Jbnd...
>Game has a present day part, the norwegian university UiT in Tromsø will be the main setting for this part of the game
Saus på dette NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå