/nederdraad/

WAKKIE WAKKIE MOEDERNEUKERS

Attached: 1567792383084.jpg (800x400, 47.75K)

bots

Hmm lekker biertje.

Dit is de officiƫle.

why is nederlands so hard? -.-

>look up bridge system

wtf I love the Dutch now even though they will never, ever win a world cup no matter how hard they try

Attached: van gaal.jpg (1908x1146, 572.06K)

GAAAAAAP

botske

k*nker ik wil terug slapen

WE GAAN

It isn't tho
bek dicht dikzak

lmke probeer Duits

goeiemorgen oetsers

>anderen hebben al een definitieve aanslag maar ik niet

mogguh

Attached: 1557025576651.jpg (2448x1800, 148.66K)

>draadoorlogje

De aanduiding LHBT is een samenvatting voor een groeiend aantal groepen van burgers die niet de heteroseksuele gerichtheid hebben. De SGP denkt niet graag in afkortingen, maar ziet ieder mens als schepsel van God. Ieder mens verdient daarom bescherming. Het is goed dat dit respect voor de medemens ook in het onderwijs aan bod moet komen. En voor degenen die worstelen met hun gerichtheid moet voldoende hulp en ondersteuning beschikbaar zijn. Geweld tegen medemensen is hoe dan ook uit den boze. Respect voor de gelijkwaardigheid van de medemens betekent niet dat alle keuzes gelijkwaardig zijn. Seksuele diversiteit kan niet onbegrensd zijn, zoals blijkt uit de breed aanvaarde afwijzing van pedofilie. De SGP is er ook van overtuigd dat seksualiteit thuis hoort in de relatie tussen man en vrouw. Het huwelijk is een exclusieve verbintenis van man en vrouw.

Attached: 1571379663981.jpg (1600x899, 172.4K)

Onnodige bots.

Attached: 1573322229319.jpg (1080x1322, 115.51K)

Zei me vd net ook al

Wat was de aanleiding voor haar opmerking?

Kenmerkend voor de genderideologie is dat de persoonlijke en seksuele identiteit van burgers als een individuele keuze gezien wordt die niet beperkt wordt door de natuurlijke orde van het onderscheid tussen man en vrouw. Het vergroten van respect voor individuele keuzes en het mogelijk maken van deze keuzes staat inmiddels bekend als gendermainstreaming. Na landen als Duitsland is dit ook in Nederland uitgangspunt van beleid geworden. De SGP vindt het belangrijk om oog te hebben voor de beperkte groep burgers die worstelt met de identiteit, zoals transgenders en intersekse personen. Deze aandacht mag er echter niet toe leiden dat het onderscheid tussen man en vrouw dat door de Schepper is gegeven onder druk komt te staan. De SGP verzet zich tegen deze toenemende druk in het overheidsbeleid.

Attached: 1576407377639.jpg (629x419, 31.58K)

Had je het maar op tijd moeten invullen

Heb ik ook.

Blij dat jij ook vroeg wakker bent

>vroeg
6 uur was 2,5 uur geleden

Ze vindt dat ik teveel bots

>Homo
OK flikkertje

90 IQ modderslijm.

Kan niet van mijn piemel afblijven

Morgen

TE