en fet skön upplaga
Sverigetråden - Johannesupplagan
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtu.be
twitter.com
Äcklig HAPA
"killar" som spelar som tjejer i spel är lika skadade som animetransor
TEGNELL GE MIG DIN KRAFT
Ta livet av dig din äckliga finne, hade bankat sönder din platta skalle till spån
INTE REGELRÄTT
>Lutande panna
>Fyrkantigt ansikte
>Krokig OCH köttig näsa
Skicka han i koncentrationsläger med detsamma
Detta är den riktiga tråden:
Varför är du så aggressiv mot dom söta finnarna?
Vad är tjejer som spelar som killar då?
Luxembourg takes over Sweden now
JAG SVÄR TROHET TILL STATSBESMITTAREN!
Om det är singleplayer så är de fujos och om det är multiplayer så är de baserade.
brunpajer >>>>>>> sv ho
Typ 80% av alla kvitterkonton av "svarta" är egentligen Yas Forums
haha mm
Hon har öppnat det tredje ögat
Nej jag älskar svenska tjejer
De har hela trådar dedikerade till att rollspela som svarta kvinnor. Jag önskar att jag skojade.
Vi har invandring för att det redan fanns så mycket missformade rasblandning i landet och dessa kåpar genom att rösta för mer invandring så att de kan smälta in i dyngan. Bara spräng landet åt helvete.
Ge mig en bra anledning till att tro på "förintelsen"
har ingen
Finns inga.
Vad är det med killar och bögskämt?
t. Ylva
spare me your time swedes, when i was a kid my ive read a book of "swedish folklores", help me identify which of these stories actually swedish and its titles because i cant find any of these online.
>a beautiful girl was captured by a lord who courted her everyday for no avail because she already has a lover called Sven. Sven climbed a hill to visit this girl everyday but one day the jealous lord noticed him and do everything he can to prevent the lad from meeting the girl. eventually the lord asked a troll that lives bellow the hill to deal with Sven and presumably killed him. the mourning girl then turned into something i cant remember in her sorrow.
>A father has three son. One day a king made contest which he would let the winner to marry the princess. One of the son met 3 people on his journey, one with insatiable hunger, one with unquenchable thirst, i can't remember what the last one do. long story short the contest was to eat up tons of spoiled meats, barrels of spoiled ale, i cant remember the last one. with the help from these 3 men, the son managed to win the contest
Hur orkar ni gå igenom varje dag vetandes att vår regering hatar oss och vill döda oss?
länka en
Genom att hata de och vilja.. du vet.
Jag hatar dom och vill döda dom med (skämtbrev säpo)