Sverigetråden

Svenskt

Attached: 1580386708497.jpg (239x221, 30.91K)

Other urls found in this thread:

soundcloud.com/svt-tradnytt/cunny
frivilligutbildning.se/militar/utbildning/grundlaggande-soldatutbildning-for-frivilliga-gu-f/
cykelgiganten.se/produkt/merida-big-nine-vasa-oxberg/
youtube.com/watch?v=eTAL1Du1dfo
twitter.com/NSFWRedditImage

Hur fan funkar det om man får fråga? Spelar du på lägsta volym eller kör du hörlurar?
Jag bor (just nu) i hus på landet så kan dra på som fan utan problem när morsan är däckad på soffan.
Men flyttar till en 2a inne i stan snart så blir väl hörlurar då.

Attached: 1577849946700.jpg (1024x1024, 83.06K)

soundcloud.com/svt-tradnytt/cunny

mintboard gang res er upp

mm godaste festissmaken

uppröstad!

Alla SD-sympatisörer är ensamma män.

Om jag blir vänster, kommer jag slippa vara ensam då?

h0m0...

Sluta vara SD-sympatisör då din neocon hanrej

Bara om du besöker Medeltidsveckan varje år och gifter dig men en larpartjej.

Vem är mest kaos i tråden?

Breva era kaospoäng.

kan spela hur länge jag vill med hörlurar men inte lika kul och känns som man heemar öronen

dem tänker inte på mig, jag är inte tillräckligt förarglig som person för att folk ska skvallra bakom min rygg

jag är bara helt ointressant och folk glömmer mig så fort jag försvinner ur deras åsyn

jag stod i kön till cafeet och såg att en tös som jag pratat en del med, relativt sätt, stod exakt bredvid mig och pratade med någon annan

hon tittade inte på mig trots att hon stod exakt bredvid så jag sa "hej" högt varpå hon vände sig om log lite snabbt, sa hej tillbaka, och vände sig sen bort från mig igen

Antar att detta är den vi tar då.
Skulle vara lite bättre om du faktiskt försökte. Vet att det ska vara roligt med den dåliga sången, men funkar bara inte.

vilka är bajsnödigast, pol eller vänsterpol?

Beror på om du tycker att polyamori är bättre än att vara ensam

Attached: 1564760942035.jpg (574x744, 136.59K)

vänsterfurrytransbögar äter bokstavligen bajs, så skulle nog säga att vänsterpol är bajsnödigast

Har ni funderat på att göra en GUF?
Du får lära dig skjuta, arbeta i grupp, första hjälpen och träffa nytt folk!
frivilligutbildning.se/militar/utbildning/grundlaggande-soldatutbildning-for-frivilliga-gu-f/

ja jag vet inte men att vråla axel 24/7 i tråden låter jävligt bajsnödigt

>jajamen, jag kommer spendera Valborg ensam på mitt rum med en flaska rödtjut, vad avslöjade det?

Attached: chad.png (859x960, 229.03K)

Du kan nog få en fv, men hon kommer inte vara bara din.

Attached: 1570662636956.png (800x420, 650.68K)

>Du får lära dig skjuta

Attached: 1569388689874.jpg (692x776, 160.06K)

Grabbar

Hur kommer ni spendera Valborg?

Tack för länken, ska ansöka och blåsa skallen av mig när jag får handskas vapen

Attached: aly.webm (640x640, 510.81K)

>jajamen, jag kommer spendera Valborg med att köpa dildos åt min farsa, vad avslöjade det?

Attached: 1561244164252.png (1152x1536, 492.4K)

t. Jonte, 16, jätterädd för läskiga ASSÅLT RAJFELS

>piteå din fitthora sluta breva mina brev i sverigetråden

Attached: 1566563637725.jpg (247x204, 8.36K)

Sant. Funderar på att hyra en lokal utanför stan. Får 80 kvadrat, 4 kontor plus toa för 6k i månaden här i Falun. Bygga om till studio skulle vara najs.

Skaru skjuta porrfilm eller?

Valborg för mig blir enorma fyrverkerier och sprit plus Halo kväll med flera liter sprit med polarna som vanligt här i Kiruna.

jo men nu är ju sverigetråden exceptionell i att vara fylld med särfall

Vad? Nej, musikstudio. Perfekt till inspelning, för fan här som Sabaton och Brothers Of Metal började.
Vem vet, kanske jag och polarna är nästa grupp som exploderar (jaja, jag vet att chansen är 000000000.1% men försöker man så är den 0)

fyfan vad pin man1

Är det nazistisk dödsmetall ni kör eller? Länka låt

fakin orkar inte, kommer f:a och komma tillbaka till ruta ett

>musikstudio
Kringé

snuta för lite skogscykling i sommar?

cykelgiganten.se/produkt/merida-big-nine-vasa-oxberg/

Attached: 1559142404677.jpg (2000x2000, 263.68K)

allt förutom att sitta framför datorn är kringe enligt dig säkert

Nä.

youtube.com/watch?v=eTAL1Du1dfo

>För att få genomföra kursen ska du vara rekryterad mot en konkret befattning i insatsorganisationen eller genomföra kursen som förberedelser inför grundläggande instruktörsutbildning.

Är så jävla rädd för tjejer asså

Jag får inte många likes på Tinder men de få som gillar mig är geniuna fv-material som har schysta jobb och söta bilder.

Jag är faktiskt rätt så stolt över att ge den auran av stabil kille med tanke på att jag aldrig haft fv och haft sex typ två gånger totalt.

jag gillar't mann1

Gört.

Är själv sugen på en monark elcyckel, älskade min monark som jag hade som barn och hade gärna velat ha en sådan igen.

låt mig gissa, du har angett programmerare eller civilingenjör som jobb