Naapureiden välinen viestintä -painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
oispa loli
sä postasit ton jo
onneksi täällä naapurin spurgut riehuu vaan päivisin niin sentään saa yöllä nukuttua
taisi olla anime lapsi joka metelöi
youtube.com
no nyt ois nyymikommuuni
mut pistettiin päiväkodissa psykiatrille kun en saanut kavereita ja käyttäydyin kai oudosti muutenkin
en tosin saanut mitään diagnoosia ja pari kamua oli ala- ja yläasteella. lukiossakin oli pari kamua vaikka olin suurimmaksi osaksi yksin ja täysi yksinäisyys on alkanut nyt vasta lipastossa
On kyllä aivan saatanan ärsyttävää että on näitä suuhengittäjiä jotka eivät kunnioita ollenkaan hiljaisuutta (tai yhteisiä sääntöjä ylipäätänsä). Elämisen äänet kerrostalossa erikseen mutta se ei ole normaalia elämisen ääntä tai vahinko että kello 2 aamulla kuuntelee popedaa. Useampi naapuri on asiasta tehnyt valituksen ja itsekkin olen vaan ilmoittanut että "samoja havaintoja on" mutta koska toi tekee tota säännöllisen epäsäännöllisesti 1-5 kertaa kuussa mitään ei ole tapahtunut vaikka ekasta omastakin ilmoituksesta on yli vuosi.
Joku kuitenkin aikoo ehdottaa jotain "käy sanomassa niille" tyyppistä taktiikkaa, tossa asuu semmonen perus vammainen nistirotta joka ei varmasti ymmärrä puhetta ja häntä ei määräile poliisit tai mitkään homonaapurit. Ainut tapa miten tollainen mätisäkki oppii on että joku kiskaisisi täysillä nenään ja minusta ei sellaiseen ole. Toivottavasti tulee jonkun "kaverinsa" puukottamaksi ennemmin kuin myöhemmin.
millaista oli laitoksessa ja miksi siis jouduit sinne? yksi vanha kaveri ei käynyt ala-astetta ollenkaan.
asiat voi sanoa päin naamaa tai jättää sanomatta
Oon ihan vitun usein pelannu ja soittanu musaa täysillä yöllä eikä ole ikinä naapurit tulleet valittamaan. En myöskään muista ikinä kuulleeni naapurien metelöintiä. Tämä siis kolmessa eri asunnossa
Nyt se vauva taas itkee. Kuulen mun huoneen seinän läpi.
1-5 kertaa on kuule ihan riisonable määrä pitää möykkää kuukaudessa, lueppa vähän lakia
kuulokkeita käytähän
en ymmärrä tota musiikin kuuntelua kovalla kun eikö kaikilla oo kuulokkeet
naapurin spurgu huutaa kurkkusuorana niin että koko talo kaikuu täällä
mulla on kajarit ja ootko vieraista kuullut?
Mikähän lakipykälä mahtaa oikeuttaa pitämään meteliä yöaikaan siten että se häiritsee muita asukkaita? Kuulostaa mielenkiintoiselta.
>ootko vieraista kuullut
kuulostaa joltain normojen metkuilta
>yksi vanha kaveri ei käynyt ala-astetta ollenkaan.
tummempi kaveri?
joo sori siitä
ei normot käytä kuulokkeita, korkeintaan iphonen langattomia nappeja kun poistuvat kotoa
jostain luin että silloin tällöin saa rikkoa hiljaisuutta esim. jos on synttärit tjsp kunhan se ei ole jatkuvaa
Nistit, valkoroska ja muut ihmispaskat jostain syystä haluaa kaikkien kuulevan mitä ne itse kuuntelee.
En minäkään, etenkään jos asuu kerrostalossa ja kello on tuhat ja sata. Kai se Julma Henri ja muu nistikama kuulostaa paremmalta kun se soi niin kovaa että pöytä tärisee.
yläastetta siis. sama asiahan se on, siis peruskoulu.
"saa", mutta kai sitä voi ottaa muita huomioon vaikkei sitä ole suoraan lailla kiellettykään?
Mä vähän epäilen että vaikka tälläinen pykälä olisi niin aika hurja tulkinta on että kerran viikossa ei olisi jatkuvaa.
joskus voi vähän juhlia.
tarkempaan ajateltuna minäkään en käynyt yläastetta varsinaisesti loppuun, aika jännä
maltilla sitten
Kummallisia oletuksia teemme tästä Homo Normintaluksesta. Miksi se ei käyttäisi samaa teknologiaa kun sillä on siihen pääsy?
Heh, itsehän kävin edellisessä osoitteessani sanomassa naapurille metelöinnistä niin monta kertaa, että ne lopetti rapussa moikkailemisen ja lopulta muutti koko talosta pois.
Jotain nelikymppisiä mielenterveysongelmaisia pitkäaikais työttömiä joille ei ollut ilmeisesti kukaan ikinä käynyt mistään sanomassa.
Ekalla kertaa kun kävin se kiitteli asiallisesta suhtautumisesta asiaan ja sanoi just sitä, että ei millekkään isännöitsijälle soiteta vaan tullaan itse sanomaan.
Kun menin kolmatta kertaa 2 vuoden sisään metelistä huomauttamaan niin sitten räjähdettiin päin näköä, että minun pitäisi kuulemma huolehtia omista asioistani.
Isännöitsijä antoi niille asiasta hieman satikutia ja oli joutunut ilmeisesti joutunut uhkailemaan niitä jollain kunnianloukkaus syytteellä, kun ei pokka pitänyt, kun joku tuli huonoista elämäntavoista muistuttamaan :)
Kanankoivet uunista 21:42
jouduin laitokseen koska mua kiusattiin niin paljon etten enää pystynyt lähtemään kouluun ahdistuksen takia. laitoksessa oli itseasiassa ihan mukavaa, vaikka siellä oli aika elämäm kallu porukkaa, niin kukaan ei oikeastaan kiusannut mua vaan siellä oli aika yhteisöllinen meininki. muistan kun laitoksen ohjaajat kehu mua kun olin ainoa nuori koko paikasta joka ei polttanut röökiä
Mitenkä tuossa edes onnistutaan? Jäitte luokallenne kahdesti ja oppivelvollisuus päättyi?
animeposter = neekeri
fagposter = anime
sillä tyypillä oli joku vakava masennus tai jotain.
niih, miksei sitä tommosessa kohtaa heitetä niitä vitun kiusaajia sinne laitokseen?
mut ehei kun kato nehän on semmosia reippaita poikia ja jonkun vitun liikunnan ja käsityönopettajan suosikkeja ja nyymi vaan ei ymmärrä poikien huumoria kun pitää piinata toista päivästä toiseen
nuorisokotiin pistivät, siellä oli oma opettaja jonka käsitys opettamisesta oli varsin erikoinen
onneksi on netti niin on voinut paikata näitä aukkoja sivistyksessä sitten aikuisiällä
ei ole "coolia" menee hiukset lyttyyn jne. outoa, jos oot normo ja kuuntelet normo juttuja niin sitten voit kuunnella kajareista muidenkin normojen iloksi kun kaikki tykkää samasta normopaskasta
on kyllä niin väärin että kiusatut joutuu vaihtamaan laitosta kiusaajien sijaan
oon huomannut tästä puhuttavan useammin ja useammin, ehkä tulevaisuudessa tehdään jotain muutoksia ja kiusaajat joutuu syyniin eikä kiusatut. luulisi vanhempienkin kiinnostuvan petterin käytöksestä ihan eri malliin jos on vaarassa joutua pihalle kiusaamisen takai
Helpompi heittää vammainen vittuun kuin yrittää kitkeä ihmisluontoa kymmenestä.
austraalia
On vähän haastavaa heittää puolikas koululuokka johonkin laitokseen jos siellä on yksi megakiusattu tapaus. Yleensä noissa pyritään vaihtamaan koulua tai luokkaa eikä heti tuikata jonnekkin huostaanottoon, siinä kohti on muutakin vikana kotioloissa ja lapsen koulumenestyksessä vaikka se ei lapsen vika olekkaan.
*kiusaa nyymiä*