youtube.com
Riktiga sidan 10 tråden.
Sverigetråden - Teknisk Fysik upplagan
Other urls found in this thread:
youtube.com
medrxiv.org
biorxiv.org
medrxiv.org
livescience.com
archive.is
medrxiv.org
twitter.com
Fuck svennar
jag följer reglerna och försöker med denna men tror nybögarna är för dumma
Vad är era tankar om Chalmers och folk som studerar där?
här är alla
Vad gör ni för att släcka sockersuget?
Vet inte. Men användandet av unionsflaggan är iallafall ganska kino.
Alla nybögar kanske.
de är rätt torra
Jaha Kantbot är den här snubben
youtube.com
*ahem*
SAKER CORONUS HAR HAFT FEL OM:
>COVID-19 gör män infertila
FALSKT - Inga tester har hittat viruset i testiklar eller sperma. medrxiv.org
>COVID-19 har ADE
FALSKT - Finns inga resultat som pekar på att det skulle vara så. biorxiv.org
>Du blir inte immun
FALSKT: Antikroppar har återfinns hos patienter som återhämtat sig. medrxiv.org
>COVID-19 muterar fort och det finns många olika strängar
FALSKT - COVID-19 har ett stabilt genom och muterar långsammare än vanlig influensa. Den genetiska skillnaden mellan strängarna är minimal och har ingen påverkan. livescience.com
>COVID-19 innehåller HIV
FALSKT - Viruset har liknande mekanism för att binda sig till ACE-2 receptorer, men det verksamma proteinet är ett helt annat. archive.is
>COVID-19 förstör immunsystemet.
FALSKT - Precis som en stor del andra virusinfektioner orsakar även COVID-19 lymfopeni, dvs låga nivåer lymfocyter i blodet. Detta är någonting kroppen återhämtar sig från. medrxiv.org
Inte konstigt att han tonat ner på spammet, hahahaha.
t. snökeramikern
Jo, det är alltid nåt
Eller hur?
Vem är Coronus?
en animetransa vars livsuppgift är att dela med sig i sverigetråden om det senaste han är läst på /cvg/
Han som alltid säger att DET händer.
Varför är folk som läser TF såna autister?
Och vad är /cvg/?
Är dem. Tycker de flesta är jobbiga nbögar.
Inte han men tror tekniska fysiker är ganska ökända för sin autism favä
Hur ofta handlar ni mat grabbar?
Ja du, när de hoppar på en Brenden tråd på sida 7 så är allt något fel. Då fattar jag inte varför de inte kan hoppa på denna på sidan 1 av deras.
Kanske jag som är sådan super autist att till och med TF autister känns normala.
coronavirustråden på pol
baserat och sötpillrat
Snyltar på morsan, så typ aldrig.
Vad säger folk om Sverige i den tråden? Jag har inte varit på Yas Forums på många år nu. Vad tycks om vår "strategi"?
söt och rolig
Typ 4 gånger i veckan
att INGEN blir frisk
Yas Forums brukade domedagshajpa men sedan slutet av mars då corona blev huvudström i massmedia så anser 90% av Yas Forumsjontarna att viruset är en ingentingburgare och att det hajpas upp av judarna för att ta ifrån allas rättigheter. De tycker förvånansvärt nog att Sverige sköter pandemin bäst i världen.
/cvg/ är den enda tråden på Yas Forums som fortfarande håller kvar vid och hela brädet skrattar åt dem och tråden är nästan helt död. Den var snabbast på 4kanal i februari.
Gräslök & cream cheese
Ranch & sourcream
Crispy bacon & sourcream
Grill & cheddar
Tänkte prova lite nya chipssmaker, så vilken av dessa tycker ni man bör slå till på?
Alla!
Hur är Yas Forums i övrigt nuförtiden?
>en animetransa
lol kåp, han är ju den som tjuter om "animetransor" hit och dit
Cancer som vanligt. Valet 2016 gjorde ett redan dåligt bräde ännu sämre. Fullt med schizon och sprängare nu.
Amen jag vill börja med en, tänk så är alla skit och när man köper massa chips så blir hela chipsskörden förstörd.
Ranch kanske. Eller bacon.
Ok. Det var nästan helt förstört runt 2017 minns jag
alla personerna i kanaldokumentären går ut och gör grejer och har följare och vänner på twitter
Utom typ alla
Någon gimp expert som vet om det går att gömma icke latinska typsnitt? Trött på massor av kinesiska och annat som gör listan lång och det jag söker svårare att hitta.
Fjortisar som köper burger.
Har Sverige i sin inkompetens och ansvarslöshet av ren slump gjort rätt val när det gäller Corona?
ändå så är det coronus som ständigt brevar "corona-chan", en känd animetransikon.
Kontrollpanelen>Utseende och anpassning>Teckensnitt
Du kan inte "avaktivera" eller "gömma" fonter, men du kan radera dem helt.
goa jävla rövar dock
ser ut som 30 åringar
Fan vad fula fjortisar är nuförtiden.
Tack, men kan man enkelt återinstallera windows standardfonter på något sätt? Om jag någonsin skulle behöva chingchong? Och kan min webbläsare visa icke latinska tecken då?
Då tar vi ranch först och ser hur det smakar.
smygfotade du dem?
>en känd animetransikon
lol föraöker du fprcera det här för att det är du som satt och spammade innan och fick fel i allt och nu försöker skylla dt på "transor" eller?
fattar inte grejen med byxor som svänger ut så vid fötterna
så jävla fult
här är vi
Nej, jag bad dom om att fota dom...
Varför ser sv hos ansikten alltid rent groteska ut nuförtiden?
din skadekontroll är notera, coronus
nej det är vi inte din jävla cpbög
>h-h-här är vi
ok
Baserad snuskgubbe
Fy fan vilket äckligt MONGOLnylle
>han köpte?
NEEEEEEEEEEEEEEJ INTE MIN REGELRÄTTA TRÅDERINO NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
ha sex med en kvinna era jävla oskulder