/norgetråden/

Koselig småby-utgave

Attached: molde.jpg (1148x910, 982.94K)

Other urls found in this thread:

hellstormdocumentary.com/
finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=176719091
finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=176907081
twitter.com/NSFWRedditGif

Forrge:

Alta og Harstad, det er koselige småbyer det.

Brev tegning da

Attached: images.jpg (183x275, 6.71K)

Kristendommen er en jødisk sekt, og attpåtil bolsjevismens forgjenger.

Bådåddjo, det er koselig småby det.

Attached: Bodø-solnedgang.jpg (1200x675, 977.59K)

germanske jenter

Attached: veradijkmans.jpg (978x1282, 518.17K)

bare (((vend det andre kinn til))) bror
(((hevn er slemt)))

af hverju þýðir "geta" at kunna á nútímaíslensku, ok hvers vegna veldr þat sagnbót?
ék reyni at rita fornnorrønu

ser jeg noen av dere på årsstudium i engelsk eller filosofi på UiO til høsten?

Tanker om den sand negroide rase?

en ting er å rollespille som viking. men å uironisk være ateist i 2014+6 er trist.

Enig

Attached: C9E2391D-4377-41C4-AE0F-ACA498B10E13.jpg (996x1477, 1.63M)

det å seksualisere kroppsdeler som rumpe og bryst er et jødisk komplott for å fremme rasemiksing. hadde man fokuserte på ariske trekk som øyenfarge, hårfarge og ansiktsform så hadde man ikke falt så lett for rasemiksepropaganda. men men

Hva er galt med ateisme?

Er fra bodø, men bor i oslo pga jobb

Hater det. Savner Bodø men jeg vil ikke ned 200k i årslønn

si det til rnorge hvis du tørr. homse!

Dette er hvordan det føles å være meg.

Attached: markløft.webm (1280x676, 2.8M)

Står det virkelig så dårlig til i Bodø? Hva jobber du med?

finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=176719091

bare 2,5 million for 19 kvadratmeter! kjempepris

Jeg gav 2.4 millioner for 39 kvadratmeter i 2015.... Ikke samme bydel riktignok da, men tror vel kvadratmeterprisen her er like høy.

trenger penger til bitcoin, sølv og platina.

avstand fra religion er dekadent, uansett hvilken religion det skulle være

för fet röv. 0/10

>avstand fra religion er dekadent, uansett hvilken religion det skulle være
Hvorfor tilber du ikke Krishna mens du bæsjer i gaten da?
Eller Allah mens du skjærer av klitoris på jentebarna dine?

Hvor er senga?

din heldiggris, har du fin leilighet med bra tv oppsett og greier? ikke noe i veien for å ha damebesøk der tipper jeg. på løkka eller?

Du må ha sovesofa

>ék reyni at rita fornnorrønu
aha. du bruker veldig særislandske former. på norrønt var det vaneligst å spørre "hví" (nynorsk "kvi", engelsk "why"), absolutt ikke "af hverju".

på norsk kan vi si eksempelvis"får du gjort noe med det". i slike konstruksjoner er "få" brukt som et hjelpeverb på nøyaktig samme måte som "geta" blir brukt på islandsk. og jeg mener å huske at denne språkbruken er kjent på gammelislandsk (og kanskje gammelnorsk).

"geta" har flere betydelser, men én av dem er "å få noe", med et direkte objekt i akkusativ. "å få sett noe", "að geta séð eitthvað" – dette er det samme.

det er den sofaen der, du bare brer om deg med et pledd når du skal sove, smart løsning og kjempepraktisk trenger ikke engang reise deg fra sofaen for å legge deg når du er ferdig med å se på tv!

fordi Jesus er sannheten. men i stedet for å fokusere på de små tingene, hvorfor er det bedre med den degenererte kulturen som ateismen har gitt oss?

>har du fin leilighet
Ikke spesielt fin
>med bra tv oppsett
har ikke TV
>ikke noe i veien for å ha damebesøk der tipper jeg
Har hatt damebesøk flere ganger, men skulle hatt litt større plass på soverommet så jeg kunne hatt en stor dobbeltseng. Er litt stusselig å sove to på 90 cm bred seng, men går såvidt.
>på løkka eller?
Ja

Hvorfor ikke bare fjerne kjøkkenet og spise ute?

verbet "geta" er forresten identisk med engelske "to get", delvis et lån fra gammeldansk. og det betyr selvfølgelig 'å få', som du veit...

Du ser en korrelasjon mellom ateisme, feminisme og generell liberalisme og velger å skylde alt på ateisme bare for å forenkle

>vidt forskjellige guder
>"de små tingene"
kjeks

>hvorfor er det bedre med den degenererte kulturen som ateismen har gitt oss?
Ateisme har ingenting med dette å gjøre, venstrevridde finner du overalt.

Jeg spør deg igjen, hvorfor tror du ikke på Vishnu, Allah eller Odin? Jeg noterer meg at du lar med vilje å svare på dette.

kjøpte bitmynter for 2000 i dag

finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=176907081

bare 12 millioner for dette mesterverket av en arkitektperle! aker brygge er virkelig noe for seg selv

>99% av det tredje rike var kristne
>tyskland taper krigen mot kapitalister og kommunister
>75 år senere har kristendommen aldri vært mer svekket og undergravd.
jøss, kanskje vi har det bra allikevel når jeg tenker meg om!

er leiligheten innredet fint da? noe kul kunst der? bra møbler? hva sier damene når de kommer på besøk. hva jobber du med siden du kan breske deg med leilighetskjøp allerede i 2015, var det pappa og mamma som betalte? glemmer av og til at ikke samtlige i tråden er 19-20 åringer som meg som bare fjerter rundt på promperommet uten å eie nåla i veggen selv

Leiligheten var ganske ålreit, møblene og det burgunderrøde veggtilveggteppet var støgt.

hvordan er det å sexe vagina, jbs?

ja jeg ser en korrelasjon, de er alle jødiske konsepter
de små tingene som bæsjing i gaten og skjæring av klitoris. det vet du godt at ikke er det mest betydningsfulle i religionene du nevnte.
>Jeg spør deg igjen, hvorfor tror du ikke på Vishnu, Allah eller Odin? Jeg noterer meg at du lar med vilje å svare på dette.
er du blind? Jesus er sannheten skrev jeg.

vet ikke, spør r/norge eller noe