Res er för den store Libbe.
youtube.com
Sverigetråden - Libbeupplagan
Döda den vidriga sandnegern
Vi måste döda alla judar, zigenare, niggers och sandnegers. Länge leve Stalin och Hitler som påbörjade arbetet
he fu se
d1a
libbe är ett forcerat jagjag av falskflaggande blattejävlar i tråden
>Ja jag är en forcerad jagjag, hur visste du?
Trampstamp och fittpiercing.
>negers
Lär dig svenska, stormbög
>NEEEEJ VI FÅR INTE HA BILDNING ELLER EN ELITISTISK KULTUR I DET HÄR LANDET, DET ENDA SOM RÄKNAS ÄR PENGARNA PÅ KONTOT OCH NINTENDO YAHOO
>NNNEJJJJ NI FÅR JU BARA INTE LÄGGA UT BILDER PÅ EN PERSON SOM HAR GÅTT MED I NMR, HAN ÄR JU BARA BARNET?? NEJJ BERÄTTA INTE FÖR FOLK ATT HAN ÄR MED I NMR, DÅ KANSKE INTE FOLK TYCKER OM HONOM JU?? FAN VA ORÄTTVIST
Patetiskt
>neeej rör inte vår wille
>asså lmao ba låt oss bajsa sönder asså lol palla bry sig tönt
varför är såna här människor så vanliga på diverse internetforum?
>bokus.com
käft din afatransbögäckel
Varför stör du dig mer på en 17-åring som är med i NMR än gruppvåldtäkter? Eller doxxar du Abdullah och Mahmed också?
Ser ut att ha stora pattar. Borde dela med sig av dem.
Fatta att sjuda över en grupp människor som bara är emot nazism.
lol
lär dig svenska
>som bara är emot nazism.
lol
>Fatta att sjuda över en grupp människor som bara är emot kommunism och apliknande varelser
Är man nazist blir det lätt så
>bara är emot nazism.
mm jo, fast nä
haha kommer ni ihåg?
du först din apliknande niggersjöko
Denna grupp människor attackerar ju oskyldiga tanter och barn som bara är emot invandring också. Så ja är du oironiskt en äcklig AFA-bög så förtjänar du att få huvudet söndersparkat.
t. icke-svensk och icke-nazist
>t. icke-svensk och icke-nazist
"En negers uppväxt" är korrekt svenska.
"Jag ser flera negers" är svengelska.
Om du inte förstår den grammatiska skillnaden mellan dessa två exempel så är du en jävla hjärnkulting som borde hålla käften.
redan gjort :)
din tur
>Denna grupp människor attackerar ju oskyldiga tanter och barn som bara är emot invandring också.
låter baserat i mina öron
Snälla sluta... Du får mig att vilja heema mig själv...
svensken ska veta sin plats
Har inte du några 30-åriga flyktingbarn till våldtäktsmän att love-bomba tillsammans med dina batikhäxor?
salta mynt och mjölk
>AFA-bögarna tror Jimmie och gänget glömt hur de terroriserade och förstörde SD:s möten och arrangemang för 10 år sedan
Kommer bli väldigt trevligt när SD tillsätter en av sina egna som polischef för att börja rensa upp ute i samhället. Tror ni polisen som fått stå ut med er stenkastning och ert dampande i åratal kommer ha något emot att göra lite hembesök och slå ut tänderna på er? Tror ni vanligt folk kommer bry sig om väldtäktsmänsförsvare?
En neger som bråkar med en arab och en kärring, vem fan bryr sig.
skulle heema han favä
husblatten...
>skulle heema han favä
>En neger som bråkar med en arab och en kärring, vem fan bryr sig.
Ja och det låter baserat i mina öron att skära halsen av en AFA-bög. Men ni vågar ju inte visa er öppet längre lmao, sitter och gömmer er i mammas källare och bedriver KAMPEN på nätet istället. Visar ni er ute kommer ni åka på stryk inom 5 sekunder.
håll käft era apliknande negrer
breva brunpajscunny
>neej inte störa mina sd möten
Oj kolla här, en husrannsakan hemma hos AFA-Martin visade att han hade lite Marijuana. Ja det blir nog att dela cell med yrkeskriminella Abdullah och Bilal, låt häktesvakten råka somna också.
t. SD-konstapeln
>Prideparad ställs in
fan vad jag älskar kåråna nu
Håll käften och sluta projicera din jävla undermänniska. Inte vårt fel att du inte kan svenska. Gå och lek med de andra hjärnkultingarna istället för att störa oss.
Hoppas varenda AFAit sprättas upp som grisar
Den asiatiska kvinnan är objektivt den vackraste kvinnan i världen.
>när SD tillsätter en av sina egna som polischef för att börja rensa upp ute i samhället
Åh gud JA! Jimmy stor och stark, Turkiet kanske kan utvisa och bannlysa honom men i Sverige kan, och KOMMER, han att utrota all dekadens och alla bidragslyftare!
Okej'rå
Skulle du inte gilla det mer om den inte ställdes in och alla gridsare dogade.
>Ja och det låter baserat i mina öron att skära halsen av en AFA-bög. Men ni vågar ju inte visa er öppet längre lmao, sitter och gömmer er i mammas källare och bedriver KAMPEN på nätet istället. Visar ni er ute kommer ni åka på stryk inom 5 sekunder.
>salta mynt
Är detta någon slags godisM?
>mjölk
Baserat, jag sitter och dricker mjölk just ni.
BASERAT SOM FAN
>ser ut EXAKT som grupperna av afghaner som hänger på olika tågstationer i Sverige
Får mig verkligen att fundera...
Var många år sedan ni vågade störa dem nu, va? Kommer ihåg några av era sista tafatta försök. Tror det var 2015 i Lund då ni samlade ett gäng. Drämde en snöboll i skallen på en av er och det enda jag fick emot var ett gällt "vad faaaan gör duuuu" lmao
Så jävla less på att vara ensam nu grabbar
bögtransafa snälla lämna tråden, ingen gillar din untermensch retorik. så ut och sug mohammeds kuk och låt oss andra vara din smutsiga apliknandevarelse
>25 judiska coronabegravningar på en månad: ”Minst tio är Förintelseöverlevande”
Sant, men vita pojkar är finare :3
Efter latinan
kom precis in i tråden, vem är wille? ett vilset, mobbat barn som har hittat en samhörighet och identitet i nazismen?
ja lmao
Ut och bedriv KAMP nu AFA-Axel, tror du vågar mer än att breva bilder på en 17-åring.
är du fucking blind?
>grisnäsa
>småfet
>kuksugarläppar
>mongoöron
staden av de ariska raskrigarna
>Drämde en snöboll i skallen på en av er och det enda jag fick emot var ett gällt "vad faaaan gör duuuu"
ASG
Saknar tiden innan valet när det var roliga politiker-jagjag och babbeskämt i tråden
nböghora
Haha du är precis som jänkarna, tar första bästa chans att nämna sugande av Muhammeds kuk. Uppenbarligen en fantasi som du har.
Gå och gör det istället, finns ingen i den här tråden som skulle sakna dig. Jävla dampunge med tvåsiffrigt IQ.
>(((förintelsen)))
bara myt att så många dog i fånglägrerna, det var främst tyfus och liknande sjukdomar som hade ihjäl untermenschen
>är du fucking blind?
ingen bryr sig om vad du försöker säga din afanigger, så nacka dig själv
Har oironiskt inte haft sex på tre månader
Måste känna en kvinnas närhet
tragiskt...men han är inte den första. förhoppningsvis kommer han på bättre tankar när han börjar gymnasiet och mognar lite.
salt mjölk
>Ha, bra sagt syrran, där visade vi dem!
hahahahahahaha
Tick tock, afa-transor, tick tock
oironiskt snyggare men de har sabbat sig själva med smink
Så sant så.
Såg Linn Ahlborg IVL förra veckan vid Hornstulls tunnelbana. Hon var mycket längre än vad jag trodde och luktade mycket gott. Fluktade på henne i rulltrappan.
Hur fick du pastaflaggan?
>den blicken
Är för SD men Jimmie är ganska patetisk
Fan vilket grisvidrigt mittenparti hon har. Ser ju fan ut som en man.
vad fan är det där bianca ingrosso????
kan lika gärna vara en kommunistsymbol
Fy satan vad jag vill pissa ner henne och sedan slicka henne ren
Den där jagjagen hade lika gärna kunna haft en anarkistflagga eller kommunistflagg för den delen.
네 하얀 정액이 필요해
Baserat, vem fan bryr sig om städis lol