/norgetråden/

Varme macheter-utgaven
Forrige:

Attached: lilleaylan_og_vennene_hans.jpg (643x460, 118.16K)

Other urls found in this thread:

nrk.no/sport/bokko-legger-opp-1.14996305
nrk.no/norge/hemmeligholder-konsekvensene-av-regjeringens-koronatiltak-1.14992803
dinside.no/bolig/la-forsvaret-betale-leiligheten-din/62637873
twitter.com/SFWRedditImages

i tenkte we kunne tatt hiv ladnings utgåve? kanske not....

Eg må drite

Eg tenkte vi kunna gjengvoldtatt deg i hjæl

nrk.no/sport/bokko-legger-opp-1.14996305

Tanker? Hun har de fineste lårene på jv-rulletten og greier

skøytesporten er vel døende fra før (bortsett fra ishockey)

De fineste lårene på jv-rulletten, vel, det er nok heller en smakssak.

(Rullestoljv)

>fikk avslag fra førstegangstjenesten da jeg var 18 fordi jeg svarte at jeg var likegyldig til det hele
>6år, 10 timer og 52 minutter senere får jeg melding av de griske jødedukkene
>de har fått fært av at jeg har tatt opp ETT """medisinfag""", noe forsvaret er høyst interresert i
>medisinfaget er et kjent tullefag på NTNU, som alle tar bare for å fylle STP-kvoten sin
MEN
>diagnotisert med alvorlig depresjon og trauma-reaksjoner, og behandlinga går til helvete takket være kung-fluensa
Lykke til neste gang da, var jo ikke sånn at jeg egentlig hadde trengt en tur i forsvaret da jeg var 18 elns, nei da. Vent til jeg er 24 år, lei av livet, deprimert og bitter. Forbanna idioter.

Attached: 1438733671798.png (400x550, 310.87K)

>klager
Ville sagt ja & vært glad for at noen har holdt seg oppdatert fåvæ
>ntnu
dds

Attached: 1510959635679.jpg (320x371, 14.92K)

overrasket over at de vil ha inn så "gamle" folk fåvæ.
når du er 24 er du sannsynligvis eldre enn befalet og du har begynt å gjøre opp egne tanker i tillegg til at du har studielån.

Nei, nå er de bare en plage, et stressmoment, noe ekstra jeg må ta tak i bare fordi de er idioter som finner ut at jeg tok et medisinfag, men klarer ikke finne ut at jeg har gått til psykiater hver uke det siste året.
>dds
ja gjerne
Tenkte over det samme selv, småpjokker med enda mindre livserfaring enn meg selv skal stå der å kommandere, snedig.

Attached: 1587737479718.png (860x852, 277.67K)

Er det en by i Norge man kan flytte til når man har gitt opp? Et sted der ingen vil finne deg & tiden bare går?

Trenger en sånn by, er så lei fåvæ

Attached: 1571949813271.jpg (940x1024, 61.76K)

Otta.

Er kollektivtrafikken bra utviklet i "otta"? Er avhenge av at andre kjører meg rundt

Attached: 1280px-Ottatown[1].jpg (1280x960, 277.39K)

ble kalt inn hvert år da jeg var 19 til 22 men søkte utsettelse pga studier, etter det hørte jeg aldri noe mer. sånn jeg har forstått det er at de helst vil unngå folk med studielån, siden de må betale ned på det året du er inne.

>Er avhenge av at andre kjører meg rundt
skaff deg moped da vel

Har ikke moped lappen eller penger til det eller selve mopeden.

Vurderer å dms men det virker som det er for mye arbeid fåvæ, kanskje jeg skal leie en sånn leilighet over en dagligvarebutikk. Sånne greier har de sikkert i otta.

ja, men skal du si ja da, anonsen?

føgg hun har truffet veggen hardt. 28 år og rynker.

De må betale ned på lånet mitt i et helt år?
Nei, kan ikke si ja uansett da jeg fremdeles er under behandling, irriterer meg bare grenseløst at de prakker dritten på meg og ikke klarer å finne ut av det selv.

Attached: 1547077470857.jpg (354x249, 48.39K)

>nrk.no/norge/hemmeligholder-konsekvensene-av-regjeringens-koronatiltak-1.14992803
Hva tror dere st*ten forsøker å skjule?

Attached: gt6Y1evKrrzwREX0Dsnn9AjZrliM9TuP0EdhCTlc_5MA[1].jpg (1000x563, 127.51K)

Meh, det beste er nok å forsvinne i mengden fåvæ, på bygda og tettstedene er man svært synlig.

>Nei, kan ikke si ja uansett da jeg fremdeles er under behandling
Ser den, men det er vel noen utdanningsmuligheter i forsvaret, er det ikke?

>De må betale ned på lånet mitt i et helt år?
ja, de må betale ned på alle lån du har

dinside.no/bolig/la-forsvaret-betale-leiligheten-din/62637873

men jeg blir ferdig med bacheloren min i geologi til sommeren...
fett, de får kose seg med en kvart million studiegjeld

Tror du har helt rett. Jeg burde flytte til en av storbyene som jeg ikke har noen relasjon til. Bli en sånn skikkelse bare kassadama på butikken ville kjent igjen.

Godt mulig jeg forsøker dette straks korona er ferdig

Ja, men du kan også rotere butikkene i større grad så kassadama trenger ikke en gang kjenne deg igjen.

>geologi
Skal du bli værmann?

Attached: 1475510080_pepe rain.gif (700x525, 421.28K)

Kan også bestille mat hjem også rotere hvilken tjeneste jeg bruker. Så vil ingen se meg forlate leiligheten, bestiller til obskure tidspunkt så det ikke blir en rutine folk kan følge med på.

må jeg også være med?

(Halvor are you in here?)

Attached: Aquaphope. warter. boat. flags..png (560x416, 186.8K)

Gudene vet, har mistet all motivasjon for fremtiden og har ikke tenkt på videre i livet på årevis. Vil bare bli ferdig med alt jeg har på fatet nå så jeg kan få pusterom til å tenke igjen.

>2020
>le sverige är hanrejat meme

Attached: 1587980623282.jpg (474x474, 44.08K)

Måtte hjelpe en it konsulent med å bestille noe på nett.....
Trodde ut konsulenter kunne såpass

Håper ting ordner seg, anonsen. Synd at du ikke kan gripe den forsvarsmuligeten akkurat nå. Den eneste grunnen til å bli med i forsvaret er
søtnosene egentlig fåvæ

>Hva tror dere st*ten forsøker å skjule?
At det kan bli mangel på essensielle varer og at viruset er en ingentingburger.