/mämmi/

Hilpeää huomenta -painos

Attached: hilpeät nyymit.jpg (960x1280, 112.2K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ukZYP5Dy43E
en.wikipedia.org/wiki/Vocational_school#Japan
twitter.com/NSFWRedditVideo

oispa talvinen lolinyymi

paska

youtube.com/watch?v=ukZYP5Dy43E
Hyvän musiikin painos

oispa paskaa

Oispa Natalia...

Attached: Natalia 2.jpg (1000x800, 161.14K)

Miks tää amerikkalainen postaa mämmiin jos se ei tykkää pissaavista tytöistä? Varmaan joku erityisluokan priimus.

Attached: 1580720858063.jpg (1024x1280, 1.01M)

Oispa viinaa

Attached: 1575631039521.jpg (900x900, 228.96K)

asennan q4os läppärille

10 litraa olis kaapissa, jos oot söpö tyttö nii tuu tänne, voin tarjota pusuja vastaan.

Oon karski kaveri, mutta voin tuoda halityynyn mukanani.

Ei kelepaa, mulla on jo oma halityyny.

Benis

The pic of her with the mics and the angry guy always cracks me up

Aion nyt olla jonkun 3-5 päivää runkkaamatta ja sit pitää pitkän edgetysmaratoonin

Attached: 1585423576282.jpg (488x452, 69.67K)

Aiot juosta 42 kilometriä samalla kun runkkaat?

Miltä kuulostaisi ammattikouluun pohjautuva Visual Novel? Olisiko sille kansainvälistä kiinnostusta?

Ehkä vähän samalla lailla kun My Summer Carilla on kansainvälistä kiinnostusta

Lintsataanko siinä puolet päivistä ja loppuaika hoetaan vittua ja syljeskellään ringissä?

Attached: 1559950041576.png (1000x1209, 622.97K)

pitää mennä puolessa tunnissa töihin mutta tulin jälleen kerran vaan sanomaan että persut vittuun Suomesta.

Attached: drawing-1.png (766x690, 167.16K)

Välillä rassataan mopoa

En meinannut siitä nyt niin realisistista tehdä. Ajattelin jotain KEYn tapaista jossa läähätetään jonkun tietyt tytön perään ja sitten paljastuukin kipeä menneisyys ja sitten pillitetään eikä teekään enää mieli runkata

No toi tietty. Ja tupakalla käydään joka kolmannen lauseen välein ja välistä kaupasta vähän batteryä.

Onko oikeen muualla kuin pohjoismaissa tommosia ammattikouluja lukion rinnalla edes olemassa? Millä nimellä ne kulkee isossa maailmassa ja jos niitä on miks aina katellaan japanilaisia lukiotyttöjä animessa eikä koskaan japanilaisia autoamistyttöjä virittelemässä ledivaloja auton lattiaan pantsut vilkkuen?

Attached: 1572536841825.png (708x1000, 605.99K)

Meillä ainaki yläasteella oli madcroc suosiossa, en tiedä sitten muuttuiko kovisten maku kun amikseen menivät.

hmh kaadoin kaljatölkin syliin

Varmaan riippuu ihan aikakaudesta, eiköhän tän päivän valinta olis joku niitä halpoja kuten ES tai se toinen halpis. Kun mä olin amiksessa ei ollu kai vielä olemassa kuin Tehoa ja Batteryä. Vai olikohan mad crocciakin jo ei voi muistaa. Ite ostin aina suosiolla kokista kun se oli parempaa.

en.wikipedia.org/wiki/Vocational_school#Japan

taas tän foorumijonnen nistipainos

Teho oli kanssa joo, varmaan nykyään megaforcea kittaavat

voi sammakkia...

ei!!!

sillon kun minä olin amiksessa juotiin vaan vitanovaa

Attached: 13-3-8803073.jpg (1199x800, 95.59K)

Jaa ne menee sinne vasta lukion jälkee. Eli siellä vissiin kaikki paitsi suuhengittäjät käypi lukion?

Instassa jokainen tili mitä seuraan nii julkasee samoja kuvia jotka on netistä ongittu. Yks tili on jo kauan ihan selvästi ottanut multa niitä kuvia koska eka mä julkasen jonku kuvan ja ei mee montaa minuuttia ku hän julkasee saman kuvan, joka on siis ihan ookoo. Mutta aina ku mä otan selvästi siltä jonku kuvan nii mun kommentit täyttyy "et sitte mua maininnu tossa kuvassa" "toi on mun kuva!" tms D:< Niinku voiko vittumaisempaa ihmistä olla!

kuulemma joku yli 90% japseista käy ainakin koittamassa sitä lukiota

Maksan vuokran, laskut ja elämisen
Niinpä miksei koko Suomi vaan elä tuilla, toimis varmasti tosi pitkään.

demi?

Mitä ne loput sitten tekee? Suoraan peruskoulusta isin autopajalle/kiinteistöhuoltofirmaan/muuhun amisteluhommaan duuniin?

meillä on täälä yhteiskunnan tukipilari postaamassa

>Maksan vuokran, laskut ja elämisen
Meidänkin.

Attached: 1557240017207.gif (400x300, 206.21K)

99% mangoista jotka liittyy kouluun on lukiossa sitten se 1% on niiden ammattikoulusta ja aina ne yllättää

Attached: 1583619728365.jpg (1920x1080, 327.08K)

En maksa tuloveroa