/mämmi/

Muikea lepakkololi -painos

Attached: 1563999496500.jpg (1917x812, 106.91K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=STwI81wdRZI
twitter.com/NSFWRedditImage

oispa talvi

mun välit nyymeihin huononee kokoajan

nyt soi tää youtube.com/watch?v=STwI81wdRZI

Attached: 1409832505753.gif (480x480, 955.79K)

miks se käy

Ajattelin deep fryaa pottuja tässä lähipäivinä. Tartteeko siihen deep fryerin vai voinko vaan heittää öljyä pannulle ja paistaa siinä?

en kuuntele mitään muuta kieltä kuin japania enää

sydän hakkaa

Attached: 1586760884007.jpg (860x1275, 454.58K)

nyymien välit kiinnostaa

meinasin lähettää yhden sähköpostin mutta en sittenkään lähettänyt ja piostin sen koska jos se vastaa siihen niin sitte joudun myös itse vastaamaan siihen kun se jolle mä olisin sen lähettänyt ön amerikkalainen ja siellähän tavataan paljon höpistä turhia mutta mua ei kiinnosta sellaset kun oon aina ollut huono sosiaalisissa tilanteissa ja varsinkin netissä juttuihin vastaaminen on vaikeaa koska sitä ei ole ikinä pakko tehdä toisin kuin oikean elämän sosiaalisissa tilanteissa ja sitten myös se kun on semmonen illuusio että on loputtomasti aikaa vastata jota ei myöskään ole oikeissa normaaleissa sosiaalisissa kanssakäymisissä eikä oikeasti netissäkään kun yleensä jos joku odottaa johonkin vastausta niin ei se loppuelämäänsä sitä jaksa odottaa vaan sen pitää tulla joskus mutta mä en ole tällästen asioiden kanssa hyvä kun silloin kun mä pelasin windows pasianssia niin otin siitä aina sen ajastimen ja pisteet pois kun muuten ei voinut olla rauhassa kun se kokoajan tikitti ja tarkkaili niillä pisteillä ja laski että teinkö mä nyt tuon jutun oikein vai väärin kun mua ei kiinnosta sellainen vaan se että on mukavaa ja kivaa mutta aikarajat ei ole mukavia eikä myöskään häviäminen kn mä oon huono aika monessa jutussa esim carmageddon niin mä käytin siinä aina sitä koodia missä disabloituu se aikaraja vaikka kyllä mä joskus kokeilin sitä sillä rajalla mutta mun mielestä se oli aina kivempi kun sitä ei ollut siinä tikittämässä ja lisäämässä stressi hormooneja ja urgenssin sensaatiota mutta yksi asia joka on pahempi on se että sitä ajastinta ei näe kuten vaikka sähköpostiin vastaamisessa kun siitnä on oikeasti aikaraja mutta mikään sähköpostiohjelma ei voi näyttää sitä koska se on sen postin vastaanottajan päässä ja se päättää miten se reagoi minkäkin asteen viivästykseen ja kuinka paljon se vihaa sitä postin lähettäjää kun se ei osaa vastata viestiin ajoissa eikä se edes ikinä sano mitään minkä kirjoittamiseen oikeasti menisi paria minuuttia kauemmin

niin ja se illuusio että on loputtomasti aikaa vastat niin se tulee siitä että kun aina voi joka hetkessä odoottaa siitä hetkestä pari sekunttia kauemmin vaikka on kaikki hetket yhteensä odottanut jo liian monta kertaa ja sen ajan aikana tehdä viestistä vähän paremman ja katsoa tarkemmin että onko se nyt valmis ja hyvä ja huomioinko mä nyt kaikki jutut siitä mtta se mitä kauemmin sitä kirjoittaa niin sitä vaikeammaksi sen kirjoittaminen tulee eikä siitä loppujen lopussa tule yhtään mitään kun kokoajan ajattelee sitä viestiä ja sitä että se pitäisi oitis jo lähettää mutta se pitäisi myös viimeistelllä ja ajatella vähän vieä että mitähän se ajattelee kun se näkee sen ja ajattelee sen kuva kulmasta että onkohan siinä viestissä mitään mitä se voisi ehkä jo tietää tai jotain että se ei tiedä mistä puhun tai jotain muuta viallista kun jos se näkee sellaisen niin se ei ole hyvä kokemus vaan huono mutta oikeasti sillä ei ole mitän väliä ja se viesti pitäisi lähettää jo ja jos oikeassa elämässä tekee noin että miettii puoli tuntia parin lauseen juttua niin silloin sun pää leikataan irti ja vviedään teurastus huoneelle kun ei kukaan tee niin eikä niin saa tehdä kun me eletään sellasessa yhteiskunnasas jossa vastataan asioihin nopeasti mtta mulla nopeasti ajattelusta ei tule mitään mulla jos joku sanoo mulle jotain niin en ymmärrä mitään en muista en tiedä mitään enkä osaa vastata muuta kui njoo ei ehkä mutta sitten 10 minuutin oäästä aivot lähtee köyntiin jä mietin sitä ja muistan kaiken ja tajuan kaiken ja päähän valuu kaikki tieto että mitä se ajatteli ja mitä mun olis pitänyt ajatella ja sanoa ja tiedän kaiken paitsi sen ttä miks en mä voi silloin ku joku sanoo mulle joitain niin miks en mä silloin voi ajatella asoiota ollenkaan vaan oon silleen valvontakameratilassa että nauhotan vaan tapahtumat ja sanon joo ja aivot vasta sen tilanteen jälkeen prosessoi ne ja käy läpi nauha tallenteet siitä tilanteesta jot a jos mä asisin valita niin en olisi kokenut

tä hä

nielemkiintoisaa

joo ei vittu kiinnosta

en luken

Ihan hirveän näköstä, kun joissain muuten hyvissä kuvissa on laitettu kaikki kyynärpäät ja kantapäät ja nenänpäät ja polvet hehkumaan punasena. Tuossa kuvassa tuon valaistuksen kanssa se nyt vielä menee, mutta ei saatana.

Attached: 1565795583495.gif (550x396, 1.78M)

oon homoseksuaali

meillä itseasiassa samat. nyt vähän helpottaa mutta pari tuntia sitten tykytti ihan täyttä

Attached: 1559569838572.webm (848x814, 1.09M)

tekeepi mieleni neekeröidä

että mitähän se ajattelee kun se näkee sen ja ajattelee sen kuva kulmasta että onkohan siinä viestissä mitään mitä se voisi ehkä jo tietää tai jotain että se pitäisi oitis jo lähettää mutta se pitäisi myös viimeistelllä ja ajatella vähän vieä että mitähän se ajattelee kun se kokoajan tikitti ja tarkkaili niillä pisteillä ja laski että teinkö mä nyt kaikki jutut siitä mtta se mitä kauemmin sitä kirjoittaa niin sitä vaikeammaksi sen kirjoittaminen tulee eikä siitä loppujen lopussa tule yhtään mitään kun kokoajan ajattelee sitä viestiä ja sitä että se ei osaa vastata viestiin ajoissa eikä se edes ikinä sano mitään minkä kirjoittamiseen oikeasti menisi paria minuuttia kauemmin niin on vaikeaa koska sitä ei ole ikinä pakko tehdä toisin kuin oikean elämän sosiaalisissa tilanteissa ja sitten myös se kun on semmonen illuusio että on mukavaa ja kivaa mutta aikarajat ei ole hyvä kokemus vaan huono mutta oikeasti sillä ei ole mitän väliä ja se illuusio että on loputtomasti aikaa vastat niin se ei osaa vastata viestiin ajoissa eikä se edes ikinä sano mitään minkä kirjoittamiseen oikeasti menisi paria minuuttia kauemmin niin ja se viesti pitäisi lähettää jo ja jos oikeassa elämässä tekee noin että miettii puoli tuntia parin lauseen juttua niin silloin sun pää leikataan irti ja viedään teurastus huoneelle kun ei kukaan tee niin eikä niin saa tehdä kun me eletään sellasessa yhteiskunnasas jossa vastataan asioihin nopeasti mtta mulla nopeasti ajattelusta ei tule mitään mulla jos joku odottaa johonkin vastausta niin ei se loppuelämäänsä sitä jaksa odottaa vaan sen pitää tulla joskus mutta mä en ole tällästen asioiden kanssa hyvä kun silloin kun mä pelasin paljon höpistä turhia mutta mua ei kiinnosta sellainen vaan se että on mukavaa ja kivaa mutta aikarajat ei ole ikinä pakko tehdä toisin kuin oikean elämän sosiaalisissa kanssakäymisissä eikä oikeasti netissäkään

gay

lähetin tästä dmca-valituksen

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

vois asentaa mgsv uudestaan

Attached: mgsv.jpg (1680x1050, 532.96K)

jalostaja lihapullaa ai että

Attached: IMG_20200427_010815282.jpg (2448x3264, 1.51M)

valitin valituksen ilmoittamisesta, toivottavasti talkkari ei pannaa valituksen ilmoittamisen valituksen ilmoittamisesta

tallensin setti kansioon

melko kallista

miks

Attached: 1563812060655.jpg (952x898, 111.48K)

siinä on missuja mitä on iha hassu pelaa ja joku hullu vois koittaa s rankataki niitä

Attached: mgsvv.jpg (1680x1050, 186.89K)

ei sisällä lihaa

oispa

nyymit nukkumata

Aattelin lopettaa jokapäiväisen limppareiden juomisen.