>hva faen >vi er ikke på brev 310 >er du helt skudd i hodet, Sutreanon >jeg vet hvor du bor, Sutreanon >NEI NEI NEI!! >Boikott >VAKTMESTER!! Jeg gir faen, gi meg en H Gi meg en I Gi meg en V
>januar 1998 >Sutreanon sin onkel er på besøk >han sitter barnevakt for lille Petter >Lille Petter slår hodet sitt >mamma Sutre kommer hjem >onkel sutre sier på tysk: beklager min søster, Petter falt og slo hodet sitt. Jeg tror han er ok Det var denne hendelsen som skapte Sute
Connor Myers
var han ok eller? du kan ju inte lämna oss på en sån 'cliffhanger'!!!
Noen her som husker torsdags kveld fra nydalen? Hvor er røøøøret Haha takk for deeeet lol Else Kåss Furuseth,Sigrid Bonde Tusvik,Anders Nilsen,Mikkel NivaogJohn Brungot på fjernsynet sett sammen med mamma og storesøster med en pose kims mexicana og en flaske Pepsi max lagd av hard plast på bordet en stille kveld I 2010, det var tider det
Parker Hill
40-49: 2 dødsfall 50-59: 6 dødsfall 60-69: 13 dødsfall 70-79: 44 dødsfall 80-89: 70 dødsfall 90+: 56 dødsfall Og folk tror forsatt at det her er en ingentingburger??
Camden Hernandez
hvor sjekker man skatten osv.? altinn?
Isaiah Davis
(hvordan linker man til post i gammel tråd på telefon?)
Ja neida klarer å holde meg unna alkohol i ukedagene. De siste tre ukene hvertfall