Steffi met spraakgebrek editie
Vorig
/NEDERDRAAD/
Ik ben verliefd op haar, omdat ze klinkt als een 10jarige
*iiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh*
Ik ben een NS.
Iemand heeft mijn spaghet betast
I heard that one of your drinks is called *horsevagina"
why?
je moeder is een paardekut
>paardekut
that word again
wtf is it
Wat?
>*
>"
would not reply
vo?
ik zou graag een vd willen hebben
Paardekut = horse vagina.
RUT
VARKENSKUT
...
Hey dit was het OP plaatje van het vorige draadje, wie is dit?
youtube.com
Niet eens het beste wat Petertje gemaakt heeft
vraag maar in de vorige
deed ik ook
sanna van droomschool
Koningin Sana van de bonusmerken, eerste van haar naam en dame van de jeugdinstelling.
Enige wat zachter is dan haar stem zijn haar billetjes.
EIKEL
grim
ik wil gewoon nieuwe dubbeldekkers oetz
vlaanderen wordt al jaren gedomineerd door nederland
Ziet er mooi uit :o
*zacht lil kleine muziek op de achtergrond*
youtube.com
klopt, dit is het beste wat hij heeft gemaakt
youtu.be
komt het dichtst bij muziek in de buurt oetz
NEE IK WIL MIJN DUBBELDEKKERS
Kan ik hier iemand interesseren in een vriendelijk vuistgevecht?
Natuurlijk
grote ballen
tiktok heeft dit lied verpest oetz
youtube.com
Dikke pokoe
geen idee ik ben geen zoemer
Ras. Een gevoelig onderwerp om over te spreken. Ik begin met mijn standpunt door te zeggen dat op mensen haten vanwege hun achtergrond, iets waar ze zelf helemaal niks aan kunnen doen, kinderachtig en achterlijk is.
Eerst is het belangrijk dat we ras gaan definiƫren zodat we weten waar we het over hebben. Ras is een sociaal construct in de zin dat we mensen met soortgelijke eigenschappen als ras beschouwen, terwijl deze mensen vaker ingewikkeldere achtergronden hebben als je hun genen zou bestuderen. Voor de discussie van vandaag gaan we van de volgende definitie uit: Mensen met een gedeelde etnische achtergrond die een hoge hoeveelheid genitische gelijkenissen met elkaar delen. Een mythe in de huidige samenleving is dat ras alleen maar een verschil in huidskleurtje is, maar we verschillen op veel meer verschillende dimensies, bijvoorbeeld cognitief, qua botstructuur, en andere uiterlijke verschijnselen.
Mijn standpunt is het volgende: Ik vind dat mensen de individuele vrijheid hebben om seks te hebben en kinderen te maken met wie ze willen. Dit reguleren vind ik principieel authoritair. Echter, ik zou zelf liever een omgeving willen met mensen met een gelijke achtergrond, want ik geloof dat voor een gemeenschap het belangrijk is dat mensen een gedeelde etnische en culturele achtergrond hebben. Ook heb ik mijn twijfels bij de intenties van sommige mensen die ervoor kiezen om te rasmixen. Ik heb zo het gevoel dat bij sommige mensen het meer een fetisj is inplaats van vrije liefde tussen 2 mensen. Ook ben ik skeptisch over de intenties van de mensen die rasmixen aan proberen te moedigen. Doen ze dit omdat ze echt racisme en discriminate aan willen pakken, of proberen ze wellicht de nationale cohesie en cultuur te ondermijnen voor hun eigen snode plannen? Hier laat ik jullie zelf over nadenken.
tl;ng: Mensen haten op ras is achterlijk, laat mensen doen wat ze willen, maar respecteer mensen die liever 'raspuur' willen blijven.
heb je zelf internet op je stuk grond daar?