Attached: tumblr_ojc8dp8sQa1v1ynjgo1_1280.jpg (1280x1381, 468.97K)
Sverigetråden - Stockholmsupplagan
Christopher Robinson
John Rivera
Hur är du så rysligt snabb? Just när den fall över på tian.
Adam Rogers
du kan ju inte nämna att din syrra strömmar och sen inte länka
fet obror
Angel Robinson
Påminnelse att det är förorterna som är det riktiga Stockholm
Luke Jackson
Det är bara sån jag är
Brandon Brooks
Owen Sanchez
Matthew Turner
Får se om det finns någon annan misslyckad person här som får de rätta associationerna av den här låten.
youtube.com
Ethan Gray
HUR FAN SKA MAN KOMMA IHÅG ALLA JÄVLA FORMLER I TRIGONOMETRI
JAG VALDE ETT JÄVLA YRKESPROGRAM PÅ KOMVUX FÖR ATT KOMMA UNDAN DEN HÄR SKITEN
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Adam Rodriguez
>tjej skämtar om våldtäkt hela tiden
>dampar sönder när jag skämtar om döden och bryter all kontakt
jag ger upp grabbar. jag är inte gjord för detta
Eli Peterson
Imponerande favä.
Robert Jenkins
Visste ni att asiatiska tjejer gör så med händerna för att dölja ansiktsformen?
Henry Campbell
och jag gör det genom att suga Ellens feta balle varje helg
Ryan Wilson
Adrian Cox
kåp, har du blivit dissad av en asiatisk tjej eller
Henry Mitchell
man får ju formelblad på proven. vad läser du, om jag får fråga?
Dylan Brown
Min dopaminfix ger iallafall inte en ful hora en dopaminfix på köpet
Charles Campbell
mtf
Owen Richardson
>dkn groggar på balkongen och njuter av värmen på balkongen trots att det är kyligare ute idag än igår
Vad gör tråden?
Xavier Torres
Vad gör du för matte prov där man får formelblad?
Luke Gutierrez
youtube.com
ser ut som ett jävla monster från oblivion eller skyrim
Cameron Garcia
sitter inne, för sv ho gick ut på balkongen bredvid och jag gick in
William Adams
donerade 20 dollar till en asmr tjej som jag kollat på i flera år.
Robert Morris
Det ena är ett riktigt problem och det andra inte.
Lincoln Lee
Luke Barnes
borgarsvin
Aaron Ward
Ja, jävlar vad hennes händer döljer ansiktsformen. Är du möjligtvis totalt blind?
Charles Perez
d1a
Michael Adams
>borgaren...
Cooper Flores
I både gymnasiet och komvux fick vi det på proven. Läste yrkesprogram på gymnasiet och ma2 på komvux
Brody Stewart
Du borde seriöst fundera på att ta ditt liv.
Jacob Wilson
alla kommer dö, sluta grina över det
Sebastian King
>borgarsvin
Vänta du bara...
Brandon Collins
>Svensk tillämpning av "flockimmunitet” går ut på att smittsam infektion sprids ut så att individernas immunsystem nedkämpar viruset och att en majoritet av befolkningen blir immun. Det saknas dock redovisade belägg för att flockimmunitet fungerar vid covid 19, då tester hittills inte finns som visar om varaktig immunitet uppstår. Tesen om flockimmunitet för tankarna till Darwins teorier om ”survival of the fittest”, som passar illa i ett demokratiskt samhälle.
>Experiment med flockimmunitet strider mot rätten till hälsa när staten inte bekämpar och behandlar en pandemi.
>Till skillnad från jämförbara I-länder har regeringen avstått bindande åtgärder mot smittspridningen. När många liv offras på grund av regeringens och Folkhälsomyndighetens strategi, är det ett brott mot mänskliga rättigheter införda i svensk grundlag samt EU-fördraget och mot principen om mänsklig säkerhet.
>Svenska statens sanktionslöshet mot pandemin, trots medvetenhet om att det saknas beredskapslager av medicin och skyddsutrustning, är ett brott mot rätten till liv i EKMR. Detsamma gäller om sårbara grupper prioriteras bort, för att medicin och utrustning inte räcker till.
>Vissa mänskliga rättigheter får inskränkas när undantagstillstånd råder, vid nationell kris eller krig, men rätten till liv går aldrig att inskränka och detsamma gäller kärnan i rätten till hälsa. Sveriges regering har dock inte förklarat ett undantagstillstånd varför mänskliga rättigheter gäller fullt ut i Sverige.
gp.se
det är över för guldgrabben löfven, kommer bli åtalad för brott mot mänskligheten om ett år
Nolan Ramirez
>dkn kommer aldrig bli en borgare
Jackson Hill
Ellära, måste ju först veta grundläggande trigonometri för att sedan räkna ut Z i en fucking krets och däremellan är det Pi och fasförskjutning och skit jag aldrig ens hört förut.
Gavin Murphy
>inglasad balkong
gör borgare verkligen?
Adrian Richardson
Bokstavligen ingen bryr sig att några kärringar dog. Deras anhöriga är 9 fall av 10 bara glada över nådastöten.
Isaiah James
>borgarsvin
Ja. Och det finns inget ni kan göra åt det. Farsan köpte lägenheten åt mig.
Logan Martin
borgarsvinet förtjänar få sin balkong brandbombad
David Russell
>Jag är orolig för min pappa
Hur kommer det sig att varenda jävla kritiker är känslostyrd apa som aldrig accepterat att deras föräldrar kommer dö? Hon säger själv att hennes farsa är 84 jävla år. Långt över medellivslängden i Sverige. Vad fan mer vill hon? Bortskämda hora.
Isaiah Phillips
ska räkna ut exakt vilken balkong detta är utifrån placeringen till de andra husen och höjden
Josiah Gonzalez
>pappa betalar
Fy fan, jävla rikemansbarn
Brody Evans
Jag väntar. Bor i Bohuslän. Bor på 5an.
Kan ge er en tur med båten i sommar om ni vill.
Caleb Gomez
Haha sprängare går beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
Nathan Kelly
Låter kul favä. Jag hade hakat på om jag inte var introvert fuling
Cooper Martinez
smögen...
trodde du lämnat tråden
Kayden Reed
Matthew Brown
>user jag kommer piska dig
Benjamin Bennett
Någon som faktiskt läst FN's mänskliga rättigheter?
Är nog en av de mest värdelösa texter som finns, och ingen nation borde applicera dem.
De må ha bra ideal, men de är skrivna just på ett sådant sätt, idealistiskt. De saknar helt logik i form av applikation och verkställighet, och går emot sig själva ett flertal gånger.
Logan Robinson
Du är inte välkommen här, silverskeden. Precis som en kvinna så kan du inte vara en NEET, eller oskuld, eller något annat som kvalificerar dig för tråden.
Gabriel King
Bara tillfälligt.
Jacob Williams
Grindrböghorslynan :3!
Evan Russell
Hennes text är fullkomligt skrattretande om man faktiskt jobbar inom vården.
Nej, Agda 92 får inte samma vård som Kalle 32.
Aaron Walker
>Någon som faktiskt läst[...]?
Om du förväntar dig att journalister går efter något annat än sina känslor så bor du på fel planet.