Danseutgaven
Forrige:
/norgetråden/
hvordan ble så mange lurt til å tro at "demokrati" er den eneste (((ordentlige))) styreformen? Kan et indirekte demokrati kalles for et demokrati en gang?
Fordi de vestlige (((filosofene))) sa dette.
er så lei av normisser som blir avfyrt når jeg hevder at demokrati er en megmeg.
Hva [[[skjer]]] i {{{denne}}} da (((gutta)))?
Eg må drite
Systemet tar ikke fyr ved maktoverganger. Mange andre systemer har en tendens til å ta fyr, bli til en borgerkrig og andre problemer ved overgang.
Ellers er vel USAs propaganda en del av grunnen, da det legitimerte Russisk lederskap til å gå opp gnisten.
Gratulerer med bra utgave trådstarter
Hvem kan ha stått bak denne kampanjen mon tro?
takk, måtte forte meg før det ble nok en hivladning, samisk vennskap, emma ellingsen eller før/etter norgetråden med neger-utgave
sutre er tilbake fra turen sin, så man vet aldri hva slags schizogreier vi har i vente nå
Hvem er disse sæddemonene?
Sutre tok livet sitt for noen dager siden han
>Mange andre systemer har en tendens til å ta fyr, bli til en borgerkrig og andre problemer ved overgang.
Vi har da hatt dynastier i Europa som har vart i hundrevis av år. Riktignok en god del kriger også da.
Det står jo nederst, din amøbe.
hva er "Sadie"
Hvem vet hva slags gale ting Sutre hadde i hodet sitt?
>Vi har da hatt dynastier i Europa som har vart i hundrevis av år.
Ofte med en liten husbrann med hvert arveskifte.
Men nok om det. Westelig demokrati pushes som om det er Heroin, fordi Frankrike etter revolusjonen ble stødigere stat enn sine naboer. USA kom i en lignende situasjon etter selvstendigheten.
Nedsiden så langt ser ut til at det ikke finnes noen reel måter å få ute korrupsjonen som fester seg, etter hvert som dynastier går i arv i partiene.
Det er jo lov å håpe...
den """franske""" (((revolusjonen)))
Muligens det verste som har skjedd Frankrike og europa.
hadde dette faktisk vært sant skulle jeg feiret i 40 dager og 40 netter
Var som jeg tenkte, en kampanje i forbindelse med overgangen mellom nasjonalstat over til økonomisk sone AS (AS Norge).
Det handler om å styre økt og evig vekst i økonomien med nye konsumenter.
Men utad skal det så klart selges som noe humanitært og vakkert, derfor kampanjen tar for seg barn (som må suggeres tidlig inn i den riktige forbrukermentalitet).
(sakset fra rammcom.com
En søt og morsom jente som står bak begrepet "zoomer".
10år med borgerkrig, for å så prøve å ta over hele Europa? Radikalt.
Men ser du har ikke noen formening om radikale tilstander.
sadie er jentevennen min
fy faen som jeg elsker sadie og jenter som tisser...... sadie..... sadie.... JEG KAN DRØMME
fy faen
Den store befolkningsutskiftningen er en konspirasjonsteori!! Jeg leste det på msm!!!
Det er vel fordi det er en konspirasjonsteori, i virkeligheten bryr de seg ikke om konseptet befolkning. Det handler om å ha nok konsumenter innenfor sin økonomiske sone, til at pilene skal forbli grønne og profitt fortsatt kan skapes.
fyff som jeg hater kapitalisme og jøder.