Tukka takana, elämä edessä -painos
/mämmi/
oispa talvi
Oispa viinaa.
oispa loli
oispa kaljaa
>Poliisi kävi hakemassa torstaina putkaan autoilijan, joka oli nukahtanut McDonald’sin autokaistalle Vantaan Kaivokselassa
Vantaa...........
oispa jotain
kiitti, multa alko loppumaan uudet ja uniikit persuwojakit mitä postata vanhaan lankaan
Muistutan vain
kohta aurinko ei laske kokonaan missään vaiheessa päivää
Mun piti tehä Jahy-painos, olin justiinsa klikkaamassa kun tää tuli. Tyhmyri
viirus... linkki?
Vote PS
aija aijaa
oispa iso tewi
This guy is a west Finn He votes RKP/FSP
>Vote PS
otan mämmini sellaisenaan ja ilman filttereitä
jahy on mun tytär
No sain sentäs triplat
Ei mitään henkilökuntaa nyymi.
panin tytärtäs
Syön kiinalaista
ruokajuomana pepsi max
Ja vielä tuplat! Kyllä onnetar suosii nyt
lälläslää
its SFP not FSP you dumb fuck. And i vote vasemmistoliitto
ransu ukko!
no hyi vittu
huijaat hampuusi ukko
mehiläinen tuli sisälle, äiti ehdotti heti hiuslakalla suihkuttamista sen sijaan että päästäisi sen takaisin pihalle
kauhean väkivaltainen nainen
asut äitin luona?
sosialismi on epäironisesti tukikohtaistettua ja leipäpilleröityä
en vaan oon usein viikonloppuisin käymässä
pikemminkin keskitettyä ja nälkäpilleröityä
huutista asuuko jätkä äitinsä luona?
mukavata
asuispa vanhemmat lähellä
mulla asuvat 20 minuutin matkan päässä, on kivaa kun pääsee aina saunomaan täällä
työväen omistamissa tuotantovälineissä ei ole mitään, mikä inherentisti johtaisi aina nälänhätään. Vika on yleensä ollut autoritärismissä, marxilaisten oppien huonosti noudattamisessa tai jopa muun maailman (yleensä jenkkien :D) epätoivoisesta antikommunistisesta vastarinnasta, jolla yrittivät (ja yrittävät yhä) tuhota sosialististen maiden vakavastiotettavuutta tuhoamalla ensin itse maat. Tämä on fakta.
>inherentisti
voi vittu
ala ikä pannua
>jos kaikki seuraisi oppeja täysin tarkasti, kukaan ei vaalisi valtaa ja kukaan ei vastustaisi niin sosialismi toimii
:D
itkettääkö, kun servaan sinut täysin vaikka ulosantini muistuttaakin lähinnä 17v lukiofilosofia?
>himo läski tewi
iha ok, mut ootko pelannu touhou sarjasta pelin himo läski tewi :D siinä esiintyy koko eintei perhe
eli myös kaguya prinsessa fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka tewin läski kuteet ja muut :D
kannattaa kattoo nopee
krapula
ensimmäisen siirtymävaiheen kuuluisi olla markkinasosialismia, eli käytännössä vaan työläisosuuskuntia kaikkialla. Kapitalisteja ei tarvitsisi tappaa tai mitään, koska niiden yritykset ei vaan toimisi siinä järjestelmässä. Ei edes tarvita autoritärismiä, jos massat saavat päättää, he valitsevat kyllä työläisosuuskunnat, koska ovat tutkitusti paljon perinteisiä firmoja parempia työläisilleen. Ja tietenkään kapitalistinen firmakaan ei voi toimia ilman hyväksikäytettäviä työläisiä. Kerro se kohta, mikä tässä ei toimisi? Olettaen siis että ulkopuolista häirintää ei tapahdu.
Sen siitä saa kun antaa kaljatukselle vallan.
sen siitä saapi
viinattaa
juo lisää
joitko liikaa sakea
Juuh viinaa vaan.
oispa kaguya
sojakki unohtui
>Olettaen siis että ulkopuolista häirintää ei tapahdu.
Juu, minunkin tykkäämäni järjestelmät toimii aivan täydellisesti kun niiden ei pidä kohdata todellisuuden haasteita.