Hartelijk dank voor uw bericht. Wij waarderen het feit dat u de moeite heeft genomen dit onder onze aandacht te brengen en zetten uw bericht door aan onze collega's op de fractie van de Tweede Kamer, alsook onze Commissie Standpunten, ter informatie. Zij nemen uw punt mee in hun analyse. Echter kunnen zij vanwege tijdgebrek hier niet direct op ingaan, dus zij kunnen u geen feedback geven. Vriendelijk vragen wij uw begrip hiervoor.
Mochten zij aanvullende informatie van u nodig hebben dan zullen zij contact met u opnemen. Hartelijk dank voor het meedenken en uw betrokkenheid, dit waarderen wij enorm! Onze beweging wordt namelijk gevoed met uw informatie. Ter informatie: wij hebben een uitgebreide mini-docu gemaakt over het coronavirus. U kunt de video via onderstaande link bekijken.
youtube.com/watch?v=hbdQBCYF5Zo Wij wensen u in deze moeilijke en onzekere tijd alle goeds toe, blijf gezond! Een fijne dag toegewenst, namens ons allen. Met hartelijke groet, Iem
>Team Webcare Bestaan deze woorden niet in het Nederlands?
Carter Reyes
ZIEDEND
Easton Ramirez
glory glory hallelujah
Landon Gray
ik wil een krijsend aziatisch wijfje kankerhard neuken en volspuiten
Xavier Anderson
Ik kom je 3 November halen vriend, we gaan eerst naar Manila dan bali, indonesië en reizen zo door naar Phuket in Thailand om dan van Bangkok met KLM terug te komen. Stuur je adres en voorzie 4000€
>dvw aardbeien lekker volop aan het groeien zijn in de tuin >binnenkort komen er wat meloenen en groenten bij NEUK DE BOEREN IK GROEI MIJN EIGEN VRETEN
>>dvw aardbeien lekker volop aan het groeien zijn in de tuin foto's?
Wyatt Bennett
het is donker en geen zin om nu naar buiten te gaan heb ze vorig jaar gepland, toen hadden we wel wat aardbeien maar lang niet zoveel als er nu groeien, ze zijn hard aan het verspreiden, net onkruid maar dan een stuk lekkerder
vorig jaar ook komkommers gedaan, onderschat hoe goed ze zouden groeien, we hadden verwacht dat de planten sowieso niet zouden overleven vervolgens hadden we over 150kg aan komkommers
heb een lading aan familie gegeven en andere deel verkocht. was inderdaad veel te veel, maar zoals gezegd we hadden verwacht dat de meeste planten het niet zouden overleven omdat het de eerste keer was dat we hiermee begonnen waren. 1 zo een plant kan teringveel produceren zijn we dus op de harde manier achter gekomen
Ryan Nelson
>omg jaaa multicultarislisme samen sterk verrijken diversiteit >iedereen uitkering
Matthew Sanchez
>omdat het de eerste keer was dat we hiermee begonnen waren voor een beginner is het gemakkelijker met aardapelen, uien en wortelen uit wat ik gehoord heb, duurzame planten
klopt er zijn veel makkelijkere planten hiervoor, dit was enkel 1 van de dingen die we probeerden, we hadden ook erwten, verschillende bonen en wat vruchten qua vruchten staat nu momenteel alleen aardbeien van vorig jaar die het overleeft hebben naar nu, maar we willen sowieso ook andere dingen groeien. maar hoe dan ook kijken we nu wel uit met hoeveel we laten staan indien alles groeit, die komkommer plaag was echt niet te doen
Jayden Wright
i ate a bunch of that raw salami - will i died?
Blake Scott
ik wil gewoon geen hapa zoon
Isaac Flores
www.twitch.tv/lavendeerish
Ik ben weer live voor degenen die het zich afvroegen.