viimeinen painos -painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtu.be
twitter.com
oispa kesä
Would i pass for a finn?
tää on parempi painos
Tuun tänne mielummin kuin johonkin taas uuteen nistipainokseen
nistipainos pakottaja vittuun mämmistä
Parempi mämmi voittakoon
Arvostelkaa mun ostokset
eihän tosta tekstistä saa selvää
kuvas on väärinpäin
postaan kiisun tänne
lettuja?
Voisin lähteä kohta yökävelylle
ei mun kiisu näytä tolta
missä infernolenkkarit
hästtäg doomer gloomer nightwalk
youtube.com
tää soi nyt
pylly kakkaa
Pikkupaatin täysi tankki!
harmillista
tuplamämmi paras mämmi
youtube.com
Minulla se on konsolille. Samoin löytyy myös kaikki Zeldat sille, joista kahta en ole myöskään koskaan pelannut.
mä ja yökävelijänyymi
youtu.be
runkkaan nyt ajatukselle, että vtubetalkkari on hirttänyt itsensä joihinkin paskaisiin pitkiin kalsareihinsa, toivottavasti se kitui ja koitti parhaansa mukaan haukkoa happea ennen kuolemaansa
tulikin tosta mieleen että animal crossing on ainoa nintendon oma peli joka mulla on switchille
piti mennä yökävelylle mutta en jaksanutkaan. hieman huolestuttavaa kun ei ole ikinät jäänyt välistä ennen.
Soulcalibur ja Bloody Roar on ainoat ei Nintendon pelit mitä itsellä on Gamecubelle.
miksi ameriikkalaiset tekevät tätä
Alkaispa vtubernyymi taas postailemaan aktiivisesti, se perskipu olisi näkemisen arvonen
Ite oon kyllästyny siihen animal crossiingiin tällee parin viikon pelailun jälkeen, alkaa tuntua vaan enemmän grindaamiselta kuin kivalta puuhastelulta. Harmillista koska ekat pari viikkoa oli ihan kivoja.
ketä perskipu
Joo, en kyllä tajua miten jotku jaksaa pelata sitä joka päivä monta tuntia.
sen vtuberautistin perskipu kun se ei pysty enää poistamaan sille vittuilevia postauksia
no onpas se sielutonta
Ne kattoo animensa dubattuna, sekoaa siinä nuppi kenellä vaan. Sen lisäks kova rasva estää viimeisiäkin aivosoluja kommunikoimasta keskenään kun ei sinne läskin sekaan mahdu mitään toimintaa ja siihen päälle niille joilla on varaa niin opiaatteja käsikauppalääkkeenä tai ekan lääkärikäynnin jälkeen. Siitä on amerikkalainen tehty, sitten päädytään viemäriin syömään krokotiileja ja runkkaamaan miesten kuville. Yhtälailla kehitysmaa kuin Venäjä, siitä ei vaan puhuta koska Venäjä paha USA hyvä.
oispa nyymi
mun mielestä jotkut animet on ihan hyviä dubattuna onkohan mula aivo vamma?
jaa niinku mitkä animet
ghiblin animeissa on menettelevät dupit