Attached: Beowulf.jpg (3000x3000, 1.67M)
Sverigetråden - Göteupplagan
William Bennett
Cooper Sanders
Först för Blatticus.
Robert Mitchell
haha roli bild, svenne
Aaron Morgan
pissböglandet sverige
Xavier Cruz
åk hem
Easton Richardson
>haha roli bild, svenne
>pissböglandet sverige
Henry Cook
Lincoln Scott
Hemma hos sötbrevare! youtube.com
Easton Bailey
Köpte "Ruddles County Country Ale". FYFAN VAD ÄCKLIG DEN ÄR. Ska hälla ner skiten i toaletten och skicka en bild till en kompis som kommer tro att det är en bild på piss.
Isaac Wright
Tror äckelbabbar på allvar att de är välkomna i tråden?
Ian Price
Andra för blatteslakt
Robert Jenkins
Owen Price
gillar dessa bilder för man bara vet att killen som brevar är tonårig kåpare som blev cuckad av en afghan
Jason Kelly
HES E
Anthony Perez
Har vaknat tidigt på morgonen i en hel vecka nu, och vädret börjar bli bättre.
Har redan gått ner 10kg i en månad ner tills 150kg, och nu ska jag kunna vara mer fysisk aktiv genom att gå igenom stan och skogen.
100kg är nog inte så långt borta nu.
Wyatt Long
>NEJNEJNEJ DET FÅR INTE VARA NÅGON ANNAN ÄN BLÅÖGDA, BLONDA, VITA TONÅRINGAR I TRÅDEN NEJNEJNEJ!!!
Matthew Cox
Skulle nog hedersmörda min son om han blev transa
Colton Gomez
"Rasar" måste sluta bete sig som om de inte är rasister. Anledningen till ens invandrarförakt, och varför invandrare borde slängas ut, har inget att göra med att "de kostar pengar", "de själ jobb", "de våldtar", "de stjäl", med mera.
I grund och botten grundar sig fientligheten i att de är ett annat folk, ett folk vilket inte hör hemma här. Och detta borde vara den huvudsakliga anledningen till att kasta ut dem, och neka dem uppehåll.
David Cruz
Varför hatar ni människor oss orcer?
Dominic Kelly
Bögblattekommunisten spårar ur nu
Jayden Phillips
haha roli!
Lucas Adams
om ni tror att "syriern" är något annat än en stormjonte alternativt pursvensk kaosbrevare så var ni fan födda igår
Samuel Evans
>Nej, nej nej nej det får inte vara någon annan än vita, blonda, blåögda vita tonåringar i tråden. Nej nej, nej.
Ryan Gomez
>gillar dessa bilder för man bara vet att killen som brevar är tonårig kåpare som blev cuckad av en afghan
Luke Jackson
>Cuckad av en Afggan
Aldrig sett detta hända IRL. Aldrig sett en Afghan över 165. De flesta ser även ut som att de brevar på r/asianmasculinity.
Josiah Mitchell
Vill be om ursäkt till SOAD då jag sent i förra tråden kallade dom för blattar. Det var bara för att beta (Du):n, förlåt mig.
Alexander Barnes
Fan ska du göra svenne? Breva klisterlappor och hoppas att jag bara går iväg?
lmao detta är varför svennar är cuckar
Christopher Price
Syrier är Sveriges största invandrargrupp nu
Hunter Bailey
vi har miljoner babbar i landet, varför skulle inte en apa kunna breva i tråden?
Wyatt Bennett
unga
Nicholas Baker
>>Nej, nej nej nej det får inte vara någon annan än vita, blonda, blåögda vita tonåringar i tråden. Nej nej, nej.
Gabriel Flores
>Tror äckelbabbar på allvar att de är välkomna i tråden?
Isaiah Hall
Fucking hatar svennar
Brody Jones
kul att se svennar sjuda för att flickan de var kära i i plugget blev ihop med en chad syrier istället för deras små kuk
John Wright
>kul att se svennar sjuda för att flickan de var kära i i plugget blev ihop med en chad syrier istället för deras små kuk
Hunter Murphy
Michael Scott
mamma mjölk i min tråd ikväll
Oliver Morgan
De flesta Armenier är blattar dock. Den enda icke-blattiga armeniern jag har sett är Dan Bilzerian och eventuellt Keemstar, om han ens är Armenier dvs.
Robert Bennett
sjudande små emilpojkar räds blatten som åtminstone vågar prata med en kvinna
Jace Jackson
svennar säger jag luktar illa för jag inte duschar så jävla patetiskt facking hatar svennar
Liam Mitchell
eyyy abooo svenne dålig vi knolla stora knolla göra knoll-
*hostar till döds i Corona*
Daniel Garcia
Nu är det tid att vi alla tar strid
o förvaltar det vikingaarv som vi fått
o gör oss av med varenda jugoslav
o skickar hem varenda slem hotten-tott.
Kom, låt oss jaga dom, dit därifrån dom kom
o sen aldrig släppa nån jävul över bron.
Ner med det utländska.
Fram för det storsvenska.
Fram för det svenska i vår svenska nation.
Bort med Bernadotte från vårt kungliga slott
o bort med hans invandrarkärring, och sen
sätter vi Reefat-Al Sayed på en kamel
o så skickar vi den hem till öknen igen.
O Miro Zalar, honom förklarar
vi som en icke längre önskvärd person.
Ner med det utländska.
Bort ävenledes med Ford o Mercedes,
kamera o klocka, telefon o kompass.
Bort med Jonnie Walker, bingo o poker,
fotboll o glass o Dallas o negerjazz.
Ner med bananerna o utländska "vanerna".
Ut med Pekingesern, av med joggingskon.
Ner med det utländska.
Bort med alfabete o sifferhelvete.
Bort med alla utländska ord likaså.
Tro inte en sekund på att jorden är rund
det är det nån svartskalle som har hittat på.
Ner med vetenskaperna. Länge leve aperna
ty vi är storsvenskar, saliga i tron
Ner med det utländska.
Ryder Reed
>Nej, nej nej nej det får inte vara någon annan än vita, blonda, blåögda vita tonåringar i tråden. Nej nej, nej.
Brandon Cooper
Små manskultingsbabbar sjuder för att Björn knullar deras mammor innan söndagsbönen
Lucas Garcia
Om du ska breva sidor från serier kan du väl åtminstone översätta dem. Det här är sverigetråden, och här talar vi svenska.
Christopher Green
tänker på killen som sa att han duschade 2 ggr i månaden i tråden
han var vit
Adrian Mitchell
Flickan jag var kär i på högstadiet var en Syrier och hon var bara intresserad av svenska snubbar tror jag.
Julian Howard
>ni är så jävla och fega svennar fan hatar er asså inshallah på koranen jag svär
Sebastian Jackson
Danne är ju megablatte som han beter sig, samma med Keemstar. Skulle låta vem som helst från SOAD gifta sig med min dotter.
Dominic Torres
för att han brevar solklara beten din mupp
>hallå jag är faktiskt 100% svensk, nu är du jätte rasistisk mot mig, lägg ner ditt koloniala perspektiv hörru
Nicholas Gray
Svensk makt babbianslakt
Nathan Rodriguez
> Jag lever ett enkelt liv omgiven av dyra solpaneler, dyra mark, macbooks, RPG, tre bilar, en prydnadshund, internetanslutning och statliga gibs
> ni behöver investera i en shitty husbil eller lera hytta och bo där medan jag lever mitt liv i komfort
> knulla arabiska / afrikanska invandrare för att göra exakt vad jag gör, men det är ok om jag gör det för att jag är vit
> AUTISM ÄR ETT NATURLIGT EUROPEISKT drag och att ha barn med autistiska kvinnor är stort
> Jag gick till en kille hus mitt på natten och stakade honom 20 gånger medan han sprang i pyjamas; det var självförsvar
> brinnande kyrkor byggda av europeiska människor i forntida europeiska arkitektoniska stilar: baserade och dödade 50 muslimer i en moské: kontrollerad opposition
> NEANDERTHALS Gick ALDRIG EXTINCT OCH ÄR 100% NEANDERTHAL
> Jag är en sådan miljöaktivist, jag kör min shitty höga lastbil mitt i skogen medan djur vilar eftersom jag är i kontakt med naturen
> Vi måste spara honungsbiprodukter
> Vi måste svälta systemet men vi måste också utnyttja systemet före kollapsen, köp mina böcker på det skogsförtörande företaget som är Amazon
> VI WUZ MEDS
> européer i bronsåldern var feminister, beröm placenta!
> alla hedniska gudar var faktiskt det kvinnliga reproduktionssystemet
> VIKNINGARNA RAPPAD ALDRIG KVINNOR, DET VAR KVINNORNA SOM VILL ÅTTA MED DEM FÖR ATT FÖR Föräldrarna var CHRISSHUNS
> Jag lever en traditionell livsstil men tillbringar 8 timmar om dagen på att dela ut tummarna i mitt kommentaravsnitt
> om du kritiserar mig misstolkar jag mig automatiskt
> Jag argumenterar inte med människor som inte köpte min bok på amazon.com
> FUCK ARBETE
> VI WUZ KANGZ
Jaxson Davis
Cathyl favä
Christopher Thomas
Att skrika hora är inte att konversera.
Jayden Gomez
Jace Clark
Asgarvar åt svennar
Tyler Green
>emil
uh oh bannad
Austin Gutierrez
ni blir rädda bara när vi går förbi, man ser er flacka med blicken och går snabbare hahaha
vi bokstavligen slår ner er och pissar er i munnen och ni gör INGET åt det
Ayden Jackson
jävla svennefitta som dejtar min syster vill åka hem till syrien så jag slipper se alla fucking svennar knulla mina tjejkusiner
Nolan Phillips
>Stora hängiga juver
f1h1.
Eli Lopez
>jävla svennefitta som dejtar min syster vill åka hem till syrien så jag slipper se alla fucking svennar knulla mina tjejkusiner
William Brown
Du måste dds kompis, du existerar i ett vakuum mellan två fina kulturer och du kan inte kräva acceptans.
Du kommer aldrig att bli en svensk, detta är sanningen precis som att pojkar inte kan bli flickor.
Kayden Brooks
Välj en
Ryder Collins
Beteende =/= fenotyp.
Juan Fisher
Er åsikt om David Lynch?
Tyler Parker
>10 mot 1
>går till attack mot en 9-åring
Så här ser det ut när 10 skåningar slår ner 30 dvärgblattar petterssonsblogg.se
David Robinson
Babbar brukar se sig själva som vita ja
Lincoln White
>dkn är med en babbetjej
John Hughes
hahahahahahahaha nej våra tjejer är lojala
Aiden Brooks
ursäkta men det är cuckbrevningskrig här user kan inte prata om annat
Julian Cook
>Antingen popskit, negerskit, eller Yas Forumsskit.
Nej tack.
Nolan Brown
>Beteende =/= fenotyp.
MEN NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ VAFAN SÄGER DU
ALLA HAPPLOGRUPP EXPERTER I TRÅDEN HAR REDAN MOTBEVISAD DETTA DU KAN INTE BARA SKRIVA DET DÄR
James Nelson
Evan Collins
Var är Storm och Pluton Svea?
Angel Foster
det glädjer mig så mycket att ni småpojkar sjuder när ni tänker på att vita kvinnor vill ha min stora syriska kuk
Caleb Russell
>mina föräldrar har jobbat hårdare än er alla sen de kom hit och de har aldrig brytit mot lagen. HUR kan ni hata dom? hur kan ni hata alla invandrare?
För att de är schizofrena. Vi bortser från invandringen. Å ena sidan hatar de Palme för att han tog alla pengar i skatt. Å andra sidan är de stolta för att de minsann betalade skatt!
Levi Davis
Alla är för mainstream för min smak
Ryder Moore
>dkn kryptokommunist på kneget med majoriteten sd väljare
Jaxson Nelson
F1h1. Låter hon dig ta henne i röven som hämdaktion mot sin restriktiva jihaduppväxt?
Noah Jenkins
Bobo är du okej?
Jacob Thompson
>hans hemland och folk är så värdelöst att han måste fly till ett land på andra halvan jordklotet och leva på bidrag där
Lincoln Roberts
LOL hur ofta går du ut?
Jose Garcia
Ingen vill ha din lilla dadelkuk
Jaxon Nelson
j, men jag tycker analsex är äckligt.
Kayden Rogers
Känns bra att blattar för evigt kommer att vara underklass i det här landet. När bidragen tar slut kommer många att dra vidare till grönare gräs, men tills dess kommer de att leva eländiga liv i trånga förorter
Daniel Morris
>Var är Storm och Pluton Svea?
Parker Gray
>lever på bidrag där
jag arbetar och säljer på fritiden, du sitter i din mammas lägenhet
Isaac Rogers
>våra tjejer är lojala
Jace Ward
Om det var fallet så skulle jag åka långbåt och yxmörda saxiska präster.
Brody Hughes
har aldrig sätt en svensk med arabisk fv
Alexander Murphy
Han förtjänar därför att höra sanningen.
Luke Nguyen
>petterssonsblogg
Hudson Rivera
>han vet inte
Lucas Johnson
Hör hela tiden om svenska män med iranska tjejer.
Carter Gutierrez
>DETTA ÄR VAD DU SER UT SOM!!!!
där fick du mig
Luke Bell
Kan ni fucking sluta beta och dampa? Kommer fan slå sönder varenda brevare i denna tråd om ni fortsätter bajsbreva så här.
Xavier Gray
>du sitter i din mammas lägenhet
Det är mest blattar som bor hemma hos sina föräldrar för att ni är så fattiga att ni inte ens har råd att flytta ut. Varför är ni så fattiga, fula och värdelösa?
Christian White
>Madeliene, försökte Achmed ragga på dig?
>haha ja.
>Men usch han luktar daddlar och är då kort haha
>Haha ja jag vet, fy.
Alexander Morris
jag är svensk(vit) och hade iransk fv på gymnasiet, fråga mig vad som helst
Charles Perry
fin fantasi jävla idiot
Anthony Taylor
Vad anser de om överbyggnad o bas?
Camden Lee
Jacob Evans
se
Ethan Kelly
Nolan Edwards
Protip: när någon säger "Vi araber/jag är arab" så är det en irakier ni snackar med. Libaneser, Syrier, Persier osv skulle ALDRIG kalla sig själv "arab". även I mellanöstern så är irakier typ som zigenare.
Jordan Wilson
har du sett en då?
Jordan Edwards
Juan Green
Iranier här. Våra tjejer är högutbildade och brukar vara väldigt svenniga så det är inte ovanligt att de dejtar svennar
Jordan Young
lyssnar bara på downswave
youtu.be
Cameron Rogers
Kommunistbabben..
Jordan Thomas
åk hem