VLAANDEREN HOOG
HEIL DRIES
/nederdraad/
Pas op voor 5G
leo heeft mij alcoholist gemaakt
Walloniƫ slecht Vlaanderen goed
Gebaseerd
Neger
deze zijn kapot lekker neef
stukgrondincel aub
kankervies
leg uit
youtu.be
ik ga echt kanker agressief worden als ik niet naar het strand mag deze zomer
kan niet echt donkere zielen spelen met een toetsenbord en muis
hij dronk op stream
bek houden
nee jij, ik wil naar halfnaakte kechs kunnen loeren, gaat niet gebeuren als we in lockdown blijven
en daar wordt je alcoholist van?
ja ja...
youtu.be
Wat een tuig is er toch op de wereld. Ik ben fervent voorstander van eugenica geworden door de jaren heen. We hebben een verplichte IQ test nodig voor men mag voortplanten.
>ik ga echt kanker agressief worden als ik niet naar het strand mag deze zomer
KLETSKLETSKLETS
dit verdienen vrouwen..
ik wil gewoon een schattige blanke vd om in te koemen en knuffelen is dat te veel gevraagd
Stel je voor dat jij de eerste drager van corona was en verantwoordelijk voor de huidige epidemie, en je leeft nog. Hoe zou je je nu voelen?
neem de religie PIL: youtu.be
ik voel niks want k ben een sociopaat
Mensen hun grootste verlangen is om hun wil te laten manifesteren in de realiteit, maar wanneer dit niet kan worden deze mensen afgunsting, haatvol en voelen zich inferieur.
Incels zijn een goed voorbeeld.
Een god.
Opkankeren met je pseudo-intellectuele gezever
En is het dan iets goed om iemands grootste verlangen te laten manifesteren? Incels doen uiteindelijk geen kwaad, de meeste vaders geven hun minder en zwakheden over aan hun kinderen omdat ze het niet kunnen hebben dat ze beter zouden uitkomen. En als ze dat toch zouden, moeten ze nog steeds je slechte karakteristieken overnemen zodat je uiteindelijk nog steeds kan zeggen "ja mijn zoon heeft het gemaakt maar hij is tenminste nog steeds als mij!" Incels praten vaak over hoe geweldig ze hun kinderen zouden willen opvoeden, laten sporten, instrument etcera, ze zijn allemaal bereid om alles te geven voor hun kinderen terwijl de grootste meerderheid kinderhebbers het belangrijk vinden hun (slechte) wil te laten manifesteren in hun kinderen.
Incels zullen juist degene zijn die afgunstig zijn tegenover hun kinderen.
Als je je wil niet kan realiseren dan moet je harder werken of je wil aanpassen.
>incels
>kinderen
Dat is een paradox
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij waarderen het feit dat u de moeite heeft genomen dit onder onze aandacht te brengen en zetten uw bericht door aan onze collega's op de fractie van de Tweede Kamer, alsook onze Commissie Standpunten, ter informatie. Zij nemen uw punt mee in hun analyse. Echter kunnen zij vanwege tijdgebrek hier niet direct op ingaan, dus zij kunnen u geen feedback geven. Vriendelijk vragen wij uw begrip hiervoor.
Mochten zij aanvullende informatie van u nodig hebben dan zullen zij contact met u opnemen.
Hartelijk dank voor het meedenken en uw betrokkenheid, dit waarderen wij enorm! Onze beweging wordt namelijk gevoed met uw informatie.
Ter informatie: wij hebben een uitgebreide mini-docu gemaakt over het coronavirus. U kunt de video via onderstaande link bekijken.
youtube.com
Wij wensen u in deze moeilijke en onzekere tijd alle goeds toe, blijf gezond!
Een fijne dag toegewenst, namens ons allen.
Met hartelijke groet,
Iem
Team Webcare
Forum voor Democratie (FVD)