>va mtr x74 >nytt, fräscht tåg >mycket utrymme, bord, och skinnsäten >stora fönster för att se det svenska landskapet >svensken är pålitlig, konduktören kontrollerar bara ett fåtal resenärer i vagnen >oj, ännu en kurva, dags att sakta ner så vi inte faller av
>va x2000 >gammelbögen i sammanhanget >>små säten = fler resenärer >litar inte på någon, alla ska kontrolleras >inkommande kurva nr #63 >ler självbelåtet >börjar korgluta >framme 30 minuter tidigare än x74 heh... inget personligt grabben
Detta De klagar på att vi parasiterar på deras samhälle. Samtidigt så älskar de den största parasiten av dem alla, Libbe. Hur fan ska de ha det? Vill de att vi parasiterar eller inte?
> Jag lever ett enkelt liv omgiven av dyra solpaneler, dyra mark, macbooks, RPG, tre bilar, en prydnadshund, internetanslutning och statliga gibs > ni behöver investera i en shitty husbil eller lera hytta och bo där medan jag lever mitt liv i komfort > knulla arabiska / afrikanska invandrare för att göra exakt vad jag gör, men det är ok om jag gör det för att jag är vit > AUTISM ÄR ETT NATURLIGT EUROPEISKT drag och att ha barn med autistiska kvinnor är stort > Jag gick till en kille hus mitt på natten och stakade honom 20 gånger medan han sprang i pyjamas; det var självförsvar > brinnande kyrkor byggda av europeiska människor i forntida europeiska arkitektoniska stilar: baserade och dödade 50 muslimer i en moské: kontrollerad opposition > NEANDERTHALS Gick ALDRIG EXTINCT OCH ÄR 100% NEANDERTHAL > Jag är en sådan miljöaktivist, jag kör min shitty höga lastbil mitt i skogen medan djur vilar eftersom jag är i kontakt med naturen > Vi måste spara honungsbiprodukter > Vi måste svälta systemet men vi måste också utnyttja systemet före kollapsen, köp mina böcker på det skogsförtörande företaget som är Amazon > VI WUZ MEDS > européer i bronsåldern var feminister, beröm placenta! > alla hedniska gudar var faktiskt det kvinnliga reproduktionssystemet > VIKNINGARNA RAPPAD ALDRIG KVINNOR, DET VAR KVINNORNA SOM VILL ÅTTA MED DEM FÖR ATT FÖR Föräldrarna var CHRISSHUNS > Jag lever en traditionell livsstil men tillbringar 8 timmar om dagen på att dela ut tummarna i mitt kommentaravsnitt > om du kritiserar mig misstolkar jag mig automatiskt > Jag argumenterar inte med människor som inte köpte min bok på amazon.com > FUCK ARBETE > VI WUZ KANGZ
>Det är en mörk och snöig decemberkväll >Du har just utfört din dagliga proviants runda >Nog med snus och billig energidricka för att hålla genom hela natten >Helt plötsligt känner du hur någon petar dig på axeln, och du vänder dig hastigt >"Ursäkta, jag tror du glömde mjölken" Vad gör du?