mere synd på en pen jente i rullestol enn en stygg jente-utgaven
forrige:
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
först
Eg må drite
Hvordan endte jobben på aldershjemmet?
bæsj
Hvordan skal jeg ta grep på dette gutta? Vi er vel mer i GTA land nå? Hvis vi ikke slår hardt ned på slikt så blir vi voldtatt.
har aldrig jobbat på ett ålderdomshem. du kanske tänker på sv*rigeanon?
jag hörde att han fick panikångestattack när han torkade röven på greta, 89, och låste in sig på dasset igen.
Fine rullestoljenter er fine
>GTA land
?
Bare ring dama og si at du mangler boken og navnet på boken. ikke tilskriv til ondskap det som kan forklares med inkompetanse, er det ikke så de sier?
Er ikke inkompetanse en ondskap i seg selv? Toleransen av inkompetanse er hvertfall det.
Kjeks, lurer på hva lille Sverigeanon gjør nå? Fyren går vel forsatt på kurs hos NAV
Fikk du pakken i dag? Kan også hende at de er i to forsendinger siden det er bøker det er snakk om.
Jeg som kjøpte bøkene er ikke han
Men vi kan håpe
Hvem er han?
Åja, da så.
Nei, ingen mens rea hvis du ikke vet, eller ikke er i stand til å vite at du gjorde noe galt.
mimrer allerede til militæret gutta...
var de militære gutta så bra altså?
hvis du er som alle andre som har vært i milla kommer du til å "mimre" om det i flere år framover. gjerne sammen med andre som også har vært i milla i en kukmålings konkurranse om hvem som hadde det hardest
ja
jeg savner mer det sosiale livet. hadde det ikke tøft som vaktsoldat
Takk for at du bannet meg fra corden din i går polakk... Akkurat det jeg trengte i livet mitt nå. Fjert..... Sadie....hfbs
>mimrer tilbake til milla et par år etter dimitering
>innser etterhvert at jeg kun var en ekstremt dårlig betalt slave for staten og at ingenting jeg gjorde hadde noen effekt for meg eller samfunnet utenom å bidra til et eller annet obskurt NATO-mål og at jeg nå er Heimevernets slave fram til jeg er midt i 40-åra
jaja
Tar assister selvmord med JB nå... Bryr meg ikke lenger. Alle hater meg... Hvem bryr seg...
Jeg skyter meg på 22.04... det blir en jævlig smell. Ikke prøv å stopp meg man skal dø allikevel
Han har jo unbannet deg
KOM TILBAKE SUTRE
Bare drittbrev litt om sadie så ordner det seg skal du se, må ikke ta deg nær av kårda til Dominik.
Men det går bra. Sadie venter på meg. Hun har klar en fiber bæsj som er varm og dampet som hun skal drite i mitt ansikt... Elsker deg Sadie.... Sutre jeg tilgir deg......
Sadie venter vel ikke i helvete?
Stream det din bøgjævel
Faktisk helt feil det står ennå at jeg er bannet. Det er tungt å drittbreve fra mobilen min kompis.... Håper livet ditt blir bedre enn mitt. Okay fred ut hade
fine jenter er fine
Vi snakkes i helvete tråden. Tar selvmord nå. Jeg elsker Sadie.
Hvor i Norge finner man de peneste rullestoljentene?
Til bestefaren som brevet babymetall i forrige tråd: Slutt med det takk.
for en bedriten tråd
Du sint bror?
Fyfaen så basert. Husker hvordan vi gutta i tråden gliste og koste oss den sommeren i 2018 når vesle snorre hylgrein etter bare TO (2) timer på jobben! Haha, ja den slasken var alt for glad i gaymestolen sin.
Men den som ler sist ler som oftest best, for nå har han JV, jobb, lappen og bil mens her sitter vi gutta enda.
misunnelig tapere?
kos dere med dårlig inneklima mens jeg får støvfritt hjem