Sverigetråden - Skåneupplagan
Hur många tjejer har ni haft sex med?
din mamma, det är en kraftig tös så 2?
Håller inte med. Tycker det är mer värdigt att ta kontroll över sitt egna öde och ta sitt liv av sin egna vilja än att dö för någon artificiell samhällsnytta.
blev avrunkad av min fv när jag var cirkus 14, så det räknas väl som en halv iallafall
Du hade aldrig sex med din fv?
Fy fan för mina jävla naglar. Får alltid nageltrång.
jag o min fv
5, alla inom ett år
jag var lite smått autistisk kan man säga... hon berättade att hon hade svårt att få in sin tumme i fittan, jag antar att hon ville försöka låta sexig typ "jag har trång fitta, hett va?". men jag tog det som att vi inte skulle kunna ha sex för att obv är min kuk tjockare än hennes tumme, så jag sa nej till sex när hon frågade.
5
Noll och kommer alltid förbli noll.
>hon berättade att hon hade svårt att få in sin tumme i fittan
>jag tog det som att vi inte skulle kunna ha sex för att obv är min kuk tjockare än hennes tumme, så jag sa nej till sex när hon frågade.
JAG FUCKING SKRATTAR IHJÄL MIG HÄR!!!
Berätta mer. Levde du som gigachad ett år? När var det?
Samma...
1 och har varit tillsammans med henne i sju år. Hon var 16 när vi träffades
s-sluta... jag var ju bara omtänksam om henne, det hade ju gjort skitont om vi försökt haft sex.....
Jävla retard.
Trånga fittor är de bästa. Du behöver knappt göra något för att tjejen ska komma. Så sjukt sexigt.
cunnybrevaren...
DU TÄNKTE INTE PÅ ATT FITTAN KAN VIDGAS NOG FÖR ATT EN BÄBIS SKA KUNNA PLOPPA UT?!
Baserat
skorna
Är det sant vad hondjur och vitknektar påstår, att fittor inte går att töja ut? Eller kommer en sådan fitta du nyss beskrev, tillslut vara förstörd av ens egna kuk?
0
Det är ju dock inte något som de flesta skulle anse vara skönt.
det var inget jag tänkte på, nej..
ångrar än idag att jag sa nej
2014-2015 och nej, använde bara badoo under den tiden och träffade de som frågade om jag ville träffas. Efter det så märkte jag att ligga rundor var inget för mig så sket i tjejer och låg endast med 2 av dem andra när de ville träffas så har nog knullat under 5 gånger de senaste 3 åren.
Om du undrar varför jag inte låg så mycket mer med tjejerna så var det för att de fick känslor och jag hade inga alls så var ärlig och sa det istället för ligga mer, tyckte sexet var rätt överskattad med favä, nog mycket bättre som tjej.
Inte som att anonskuk skulle vara i närheten av den storleken, menar ju bara att klart hennes fitta skulle klara av hans kuk
fy fan ska sluta mobba dig nu, måste vara en hemsk känsla att ha missat det där
Ping cunnybrevaren, behöver runka
HEEELVETE VILKEN EXPLOSION!
den var riktigt nära denna gången. ser massivt rökmoln.
förlåt jag var dålig i magen
hon har dock skaffat barn med någon Ahmed nu (stalkar absolute inte henne på sociala medier), så jag är ändå glad att jag dodgeade en kula där
abo wallahi det var jag bror
Var?
Du kunde räddat henne
>så var det för att de fick känslor
detta är irriterande. tröttnar rätt fort på tjejer när jag har haft sex med dem medan det motsatta händer för tjejerna. jag försöker inte skryta eller något men det gör att man känner sig pressad att dumpa dem då man inte orkar upprätthålla kontakten.
bor du på en vulkan eller i malmö?
Vilka taggar kör ni?
vad är nu d1a?
Inget skryt, det är nog bara så det är. Speciellt om man ej har något eget intresse har man hört att tjejer blir än mer intresserad på grund av någon anledning.
Det är pandan.
0
Ha sex
använder bara exhentai om jag letar efter något specifikt
malmö såklart. nu kommer farbror blå i full fart.
tjejer är horor och fungerar på konstiga vis
english lolicon
Men mer generellt då? Vet inte ens varför jag personligen använder pandan, har inget intresse av låli och sådant.
>english
Men det är ju självklart.
Brukar kolla boorus, kanalen, porrhuben, reddit och mina 500GB+ nedladdad porr
>exhentai
incelskit. Ingen tycker ni är tuffa
när kör vi nästa meetup då? förra var roligare än förväntat
2d låli är krinsch
>boorus
Vilka sorter? Bara generella saker?
Gillar du inte saker med handlign?
Varför skulle de?