/nederdraad/

Nachtdraad

Attached: 1240.jpg (1240x973, 378.86K)

Other urls found in this thread:

antiekewapens.nl/?page=artikel&id=24812
imgur.com/kSutGte
twitter.com/SFWRedditImages

voelt echt als een editie uit 2014 om een of andere manier

Haha grappige titel wel user. Jij mag vaker nieuwe draden beginnen

Grote nadenk

antiekewapens.nl/?page=artikel&id=24812

Attached: 1583341063_6310_2_big.jpg (640x480, 43.55K)

Poging 2. Insert schaamteloze bijna letterlijk overgenomen intro uit vorig draadje:

Ik ben i-am-always-cold, ik ben een meisje uit Delft (waar ik momenteel ook nog woon) en ben 18 jaar. Ben op zoek naar een leuke jongen tussen de 18 en 22. Ik ben asexueel dus ik zoek iemand om knuffels aan te geven en van te ontvangen, en iemand die misschien af en toe mijn handen wil opwarmen :). Gelijk een disclaimer hier om misverstanden en teleurstellingen te voorkomen: ik ben echt niet op zoek naar sex dus als je dat verwacht in een relatie dan moet je niet bij mij wezen.

Ik heb op dit moment een tussenjaar, maar ga deze zomer studeren. Waarschijnlijk Geo Media & Design in Den Bosch.

Ik vind het leuk om dingen te leren over onderwerpen die ik interessant vind; de aarde, het weer, mineralen, talen, landen, dat soort dingen

Hobbies zijn vooral koken/bakken (vegan), muziek luisteren, lezen, gamen, soms even borduren, Wasgij legpuzzels maken. Al deze dingen combineer ik met thee drinken. Soms doe ik een poging een nieuwe taal te leren. Fun fact ik spreek zweeds.

Ik ben introvert, ik hou niet van feesten en naar de club gaan, maar van concerten kan ik wel heel erg genieten. Verder rook en drink ik ook niet en doe ik geen drugs.

Tja waarom ook niet :D
Wie ben je? Een man, en 39 jaar oud.
Wat doe je? Ik ben storingsmonteur, en werk met de glasvezel, heb ontzettend veel voldoening van mijn werk, en het is bij tijd en wijle een uitdaging :)
Wat zoek je? Oef, dat weet ik eigenlijk niet zo goed meer, ik ben al enige tijd alleen, en dit al heel lang zat, maar heb nog het geluk gehad dat hier een einde aan kwam. Ik sta eigenlijk open voor van alles, van een platonische vriendschap, tot vurige one night stand, niet dat dat waarschijnlijk is, maar ach, je weet maar nooit.
Waar woon je? Geboren en getogen in Lelystad, heb een huis van mezelf, en een stuk of drie kamers waar ik enkel kom om zo af en toe te stoffen. Tot voor kort had ik een kat ( :c ) helaas nu niet meer, maar ik kan denk ik niet leven zonder zo'n minitijger, dus daar gaat verandering in komen.
Hobbies? Ik hou van games, nu denk je zeer waarschijnlijk "daar heb je er weer een", nou dat klopt, maar ik doe wel het liefste gezelschap spellen, of iets met een sociale aard, ik mag graag zo af en toe met wat miniatuurtjes over een tafel schuiven, en als een spel dobbelstenen heeft, heb je kans dat ik hem wel leuk vind. Verder heb ik erg veel (buitenlandse) vrienden, en ga graag bij deze op bezoek. Met een van deze vriendengroepen huren we jaarlijks ergens een villa, en brengen een lang weekend samen door, musea, begraafplaatsen en oude slagvelden bezoeken.
Gekke anekdotes? Daar heb ik er genoeg van, maar een relevante is "Ik ben ervan overtuigd dat je met om het even wie gelukkig kunt worden, als je hier maar genoeg moeite voor wilt doen, de kunst is, iemand vinden die het niet als moeite laat voelen"
En zoals ik anderen hier zag doen, een fotootje van mezelf. (deze is al een jaartje oud, maar ik maak gek genoeg nooit foto's van mezelf.) imgur.com/kSutGte

1.94 lang, en ben te zwaar, er hangt een bordje aan mijn buik "werk in uitvoering"

Roodpillen inkomend

Attached: 1571152721612.jpg (677x907, 81.56K)

Held. Julius Evola is roodpillend af.

Attached: Hedonism.png (1064x2052, 2.27M)

Jezus Christus de Reddit druipt er vanaf.
Hij was ook de enige niet-ICT'er daar.

Ik ben niet per se fascistisch, maar ik vind zijn ideeën over Europees spiritualisme wel interessant.

Attached: Injusticeofmercy.jpg (1146x790, 495.04K)

Attached: sch.jpg (1062x1402, 335.86K)

grote nadenk

zal ik dit actiefiguur kopen voor 175 euro? (op ebay rond de 250-400 euro)

Attached: sh monsterarts king ghidorah.jpg (1100x778, 164.45K)

Wat is het met ICT'er zijn, reddit browsen en autisme?

Attached: Children.png (1321x417, 48.14K)

gast doe normaal

Nee fascisme is ook gewoon niet goed voor het volk. NS is waar het goud ligt.

Attached: Endgame.png (892x978, 232.23K)

Houd eens op met spergen stukgrondincel, je was zo goed bezig

krokant

Eten jullie (middelbare scholieren) vaak frikandelbroodjes in het zuiden? Bij ons gingen ze als zoete broodjes over de toonbank tijdens tussenuren.

tja, tis dat het voor een aftermarket prijs echt heel weinig is maaaaar tis nog steeds veel maar ik zit zoooo op het randje van kopen!!!

Attached: godzilla sad.jpg (600x754, 128.07K)

het is een kankerpop haal het desnoods uit china

Er zit veel waarheid in, maar het systeem was niet lang genoeg actief om de nadelen goed te kunnen beoordelen. Houd uit principe niet echt van authoritaire regimes.

Attached: NSE1.png (1024x1024, 518.79K)

paal nog is een fiona foto voor ome piet

namaak kwaliteit is echt kanker, de originele is van geile japanse kwaliteit

Het moment dat de modale /nederdrader/ mijn palen leuk vinden, dan heb ik een fout gemaakt.

Attached: NSE2.png (2000x2000, 540.66K)

Tis een kankerpop. Spaar je geld zodat je een leven en familie kan opbouwen.
Rousseau lezen leid niet tot marxisme.

gast het is een fucking pop van 175 euro

Laatste voor vannacht.

Attached: NSE3.png (2000x2000, 559.83K)

mashallah rutte alsjeblieft gooi skorro op 1 juni weer open ik kan niet tegen zoombijeenkomsten

Attached: 1583743305064.jpg (637x571, 47.4K)

In Brussel kan je het vinden in bakkerijen en supermarkten, gegeten tijdens de middags pauze of later

Gooi meteen je hele Fiona map op imgur en deel

>pop
*actiefiguur

maar ja, waarom zou je bijvoorbeeld 200 euro aan een paar flamboyante schoentjes of een lelijke jas betalen?

>169 cm, nice

Attached: e8a.gif (390x277, 2.31M)

Als Brusselaar, spreek je dan in het dagelijks leven Frans?

arr rook same, feit is dat het gaat om een stuk plastic dat jaren in je kamer blijft zitten

Attached: 1585601636366.jpg (741x568, 73.3K)

200 euro aan stomme schoentjes die je toch niet aandoet is ook fucking stom (alleen stevige schoenen zijn dat geld waard)

Maar dat maakt jouw kankerpop niet veel beter. Aan het eind van de dag ziet een persoon met iets te dure kleding er minder maagd uit dan een nerd met actiefiguren

Attached: 1574403681068.webm (720x1280, 2.24M)

Attached: 1585503850861.jpg (192x192, 6.9K)

het leuke is dat ik een neckbeard nerd ben met een beetje overgewicht maar wel een hele lieve vriendin heb die oprecht van mij houdt.

moest lachen

Oh dat is best goed, ik ben blij voor je user. Vind het nogsteeds een kankerpop maar tenminste ben je gelukkig in het leven