Om te leven moet je strijden editie
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
youtu.be
youtu.be
twitter.com
Gebaseerde editie.
TE LAAT DEZE WAS 2 SECONDEN EERDER
sorry eerder gepaalde telt
Hiep hoi
Kankerzooi
Dit
Sorry ik ga echt niet in een schijthuid editie zitten ik ben een trotse blanke man.
zuig
waarom zou je trots zijn om wit te zijn
Houd je kanker bek lelijke makak
Hier ga lekker suikerfeest vieren met je familie youtu.be
>als je plasseks hebt in de douche is het niet vies
>na de WTI stort nu ook de Europese Brent olie in
Gelukkig hebben België en Nederland een omgekeerd belastingssysteem waarin prijsdalingen automatisch worden omgezet in prijsverhogingen.
pipi hihihi
Kan toch. Lijkt me best veel werk om jezelf helemaal wit te schminken. Als mensen daar gelukkig van worden waarom niet?
Of ben jij zo'n nazi die niet gelooft in keuzevrijheid
gelukkig hebben we nog belastingen
We krijgen er toch zoveel voor terug.
prachtige wegen bijvoorbeeld
riv
de put in mijn straat is na 15 jaar hersteld
He's just a boy and I'm just a girl
Can I make it any more obvious?
Na 15 jaar wordt de straat toch helemaal vervangen?
Ik krijg een nieuwe stoep, nieuw fietspad en nieuw asfalt in mijn straat binnen de 5 jaar.
Ja kerels echt waar, full package.
Ik ben niet trots op het feit dat ik blank ben, maar niet vanwege de redenen dat zelfhatende blanke mensen dat zijn. Ik geloof niet dat je trots kunt zijn op iets waar je zelf of je familie geen moeite heeft voor hoeven doen. Mijn blanke huid is het resultaat van een miljoen jaar durende evolutie.van de mens in Europa.
Als je trots bent op zoiets doms dan heb je verder niet veel te bieden in het leven. Vind je het gek dat neo-nazi groeperingen vaak vol zitten met het laagste van het laagste? Zulke individuen hebben niks anders waar ze trots op kunnen zijn. Het is dezelfde reden waarom ik op mensen neerkijk die minachting voelen voor mensen uit andere sociale klasses, het is zo arbitrait.
Ondanks dat ik niet trots ben op mijn huidskleur betekent het niet dat het belangrijk is voor mij. Ik geloof dat een samenleving alleen maar goed kan functioneren wanneer mensen een gedeelde cultuur en achtergrond hebben. Verschillende huidskleuren in een groep hebben is waardoor je mensen verdeelt, niet verenigd.
Als ik over straat loop bij de markt voel ik me niet meer verbonden bij mijn gemeenschap.
hier ligt verdomme al 30 jaar dezelfde stoep
HOE DOEN JULLIE HET
gebaseerd en geschopenhauerpilled
Zo hé da's een tijd geleden stukgrondincel
>ineens gierend van de adrenaline uit het niks
episch
stukgrondanon*
Wow
In mijn straat liggen nog de kasseien uit 1952.
waarom zou iemand jaloers zijn op 6 kinderen?
autisme?
Cringe
Dit is misschien nog erger dan gewoon er voor durven uitkomen dat je blanken het beste vind en dat je trots bent op de vele prestaties van je eigen ras.
Maar nee je hebt je laten vertellen dat dat verwerpelijk is (voor blanken)
Ik ben een wit tribalist, maar niet racistisch.
Deal with it.
gedokst
>Ik ben een wit tribalist
Paal foto. Ik wil nou eindelijk wel eens een witte mens in het echt zien.
koek
algemeen kiesrecht en sociale media waren een vergissing