Sverigetråden - Eurobeatupplagan
Other urls found in this thread:
svt.se
i.4cdn.org
youtube.com
twitter.com
Mitt hemland....
2a för Apu.
>Mitt hemland....
breva eran info
185cm
60kg
192cm
Runt 80kg
14-15cm baserad på dag och benpressning.
177cm
85kg
27
Grabbar, hur F*CK ska vi rädda Stockholmarna!???? De håller ju på att f*cking dö
G-GOGO GAGA?
164cm
92kg
176cm
110kg
>Svea rike blir utrensat på gamlingar och invandrare
>Resten av sverige behöver fortsätta ta hand om parasiterna.
f1h1
>dkn Stockholm toppar pozzarligan
svt.se
>Stockholm ligger långt över det globala genomsnittet för hur många som har haft covid-19. I går gick WHO ut och sa att bara några få procent av jordens befolkning är smittade, men flera studier visar nu att en tredjedel av alla stockholmare har smittats.
Vad väljer ni helst? En dotter som är sv ho niggermadrass eller en son som är grindrböghorslyna?
175cm
55kg
grindr
183 cm 84 kg
Varför är svear så svaga?
Götar är så gott som immuna
ugh....
>G-GOGO GAGA?
gogogaga
Och ändå klagar oikofob-Svensson på hur tråkigt Sverige är. Lämna innerstan jävla puckon så märker ni
baserat
storstäderna dör ut och landsbygden lever kvar
UGUGAGAGA GOGOGA?
Denna kvinna behöver inte ens ha talang och förmåga för att få jobb, hon får det gratis. Se det här brevet .
mina bröder
>spenderar hela livet med att försöka verka och vara normal
>du jag tror att du inbillar dig om x och y
>dkn kommer aldrig veta den känslan
Bögen.
Sv Ho niggermadrass för åtminstone mitt DNA vidare men båda valen är skit. Grindrböghorslyna skämmer ut familjens namn och kommer dö i GRIDS efter massor med drama, dyr terapi etc. Det värsta som händer min dotter är att hon blir ensamstående mamma
Säg vad man vill om Yas Forums men de har 100% rätt om "easy mode"
För att ingen är imponerad av ett platt skitland och sädesåkrar.
>baserat
>storstäderna dör ut och landsbygden lever kvar
Sverige havererar för ingen vet hur man underhåller kraftverk osv.
cunny < Greta
rader detta
hatar kv*nnor
Jag har bajs i blöjan ugu ugu :3
Sanningen är att Yas Forums och Yas Forums har rätt om biologi. Men saken är den att nbögar vet om detta med. Alla vet om hur biologi fungerar med att den starkaste överlever och allt detta men de pratar inte om det för de finner inget intresse i att sitta och diskutera möh kvinnor 12 timmar om dagen. Prata med vilken sund människa som helst som feminism och personen kommer säga att feminism har gått för långt med mera.
Hur känns det att veta att ni Glesbygdshjon levt i ett u-land om det inte var för alla pengar Stockholm och till viss del gbg drar in?
Ni är parasiter
Hellre det än bajs i fittan.
Roliga jänkare favä
youtube.com
Kan någon coronabög tala om för mig när corona drar igång på riktigt?
Är det fortfarande om 2 veckor?
Hur känns det att veta att ni Östrogenfjollor i fjollträsk linte hade fått mat för att överleva utan oss
Ni är parasiter
193 cm
Vet inte
Ylva och bianca borde podda om hur det är att ha bajs i fittan
>Having your drink constantly refilled
Inte i pisshorbögblattenegerälskarhorbögniggerpissjävelfeministbögmongosärbarncplandet sverige
>Ja, jag är alkis, hur visste du?
Parastier? För att vi köper maten som ni säljer?
Jämfört med hur ni tar våra pengar efter att ni slösat era egna på skrytbyggen och konstprojekt?
vrf döper en svho sin horunge till alessio
ingen röv, inga tuttar. vad är det jag ska gilla+
MedelhavsTJVREN
Känner mig träffad.
För att de förlorat all koppling till sitt folk och sina familjer, så de ända de kan gå på när de väljer namn är hur unikt och "coolt" det låter.
vem
nån som skriker på sitt barn nedanför balkongen