Den rättmätiga sida 10 tråden.
Vilka spel brukade ni köra som barn?
Den rättmätiga sida 10 tråden.
Vilka spel brukade ni köra som barn?
Other urls found in this thread:
img.rule34.xxx
youtube.com
anyforums.com
twitter.com
Dagdrömmer om att ta liv igen
Ditt eller andra?
Skrid till handling (skämtbrev säpo).
Andra, jag tycker om mig själv.
Varför drömmer du om sådant patrask?
Defend the castle förstås, och prequelen pillage the village
Är du kommunist och incel?
Det är vad min hjärna vill tänka på när jag inte är distraherad.
Dela bilden.
Tänkt på att ta ditt liv så du inte skadar andra?
Ylva är en pryd oskuld som kåpar med brist på qk i fettaN^ genom att låtsas vara en kantig feminist. Frågor på det?
Varför skulle jag vilja döda mig själv när jag lever bra och älskar mig själv? Människor är parasiter.
Varför skulle 'hon' behöva kåpa när 'hon' bara kan be en snubbe att knulla 'henne'?
f1h1
>ugh...bokstavligen jag
Hon kan, men vågar inte. Ju längre tid som går utan att hon har sex så blir hon mer och mer osäker och hennes kåpmekanishmer blir starkare och starkare.
>Människor är parasiter.
Säger snubben som bokstavligen vill mörda oskyldiga.
Ladyboy-user från podden hoppas att han ska få bli av med oskulden till henne. Det kommer dock aldrig att hända, då Ylva är kåt på Finnanons ugriska kuk.
>låtsas vara volcel
Är hon extremt ful eller rädd för män för hon blivit våldtagen typ som glasögonmongohoran?
Varför brevar du om dig själv i tredje person, Siffris?
>inte vilja låta Greta ta din
>rädd för män för hon blivit våldtagen
Sannolikt, hon är ju en mans hatande feminist, och någon bakomliggande orsak måste det ju finnas.
Lovisa gick ju från att suga av en 40-årig afgan på första dejten, knulla honom och sedan när de gjorde slut så hade hon hittat en ny kille som hon knullade inom en vecka. Hur fan är hon rädd för män? Hon är en megaslyna
>Finnanons ugriska kuk
Finns det ougriska finnkukar?
Tror du seriöst att någon som inte vågar svara på frågor eller bjuda på sig själv är en riktig feminist? Bara rollspel för uppmärkssamhet.
>män är horor hihi jag är som er fast TJEJ
Varför skulle en sådan inte kunna vara en riktig feminist. Hon känns ju som lite av en TERF, eller något sådant.
Ja? Svennefinnar
Ingen bryr sig vad tror tror du är
Har Mumintrollet en ugrisk kuk?
Frågar åt en kompis.
Jag är inte oskuld favä
>vad tror tror du är
Ursäkta?
Lunchsvull
Trodde du bara hånglat med en ful thailändska.
varför är nordisk mytologi så flamsig jämfört med den finska versionen?
Kalevala är globalt erkänd som stor litteratur medans bokstavligt talat ingen skulle bry sig om tor och odin om det inte vore för vikingarna
>wow hon är terf så hon hatar transor precis som vi på kanalen OCH hon är celibat... ugh... otroligt baserat...
Fortsätt med det hårda arbetet user, när du når max svull kommer det ha varit värt det.
>Kalevala är globalt erkänd som stor litteratur
Bokstavligen vad? Det är nog i princip allas inställning till det.
Ingen tycker att du är baserad, Ylva.
>Kalevala
>bokstavligen nu hittar vi på finsk nationalism
Hon var rätt snygg om jag får säga det själv
>dkn ingen fv med stor kraftig reptilsvans
img.rule34.xxx
snubben som låtsades att han åt en jävla massa och blev svinarg när han blev synad?
Men ligg fick du ju inte.
god "morgon" tråden
nu blir det mackor till frukost sen en härlig promenad, ni tar vara på det fina vårvädret, va?
är rädd för folk
Skanna mina gamla don rosa serier och ladda upp ja/Nej?
Glöm inte borsta tänderna.
youtube.com
Vore väl lite mysigt. Men finns väl säkert redan uppe någonstans.
Mer intressant vore väl reklamen och allt liknande från 2000 talets Kalle Anka serier.
Spana siffrorna
Jag bodde hemma då, fast det hade varit kul att se morsans och farsans reaktion om jag kom hemvinglandes med en thaihora första gången jag var ute och festade lmao
Honestly I don’t speak Swedish and I don’t understand anything here but you’re all awful people.
Just awful
Incels måste sluta skjuta sig själv i benen.
Varför bry sig så mycket om vad andra tror och vara rädd för att ta med bruden hem.
Ta in på hotel eller något annars.
You are not wrong.
Go fuck a kangaroo
I hate swedes